Loud is out???

Gestart door DeWitte, 18 september, 2005, 08:39:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Gehaktbal

Citaat van: "Dwars"

deze discussie mag dan ook bij rtl gevoerd worden of per PB, iig niet hier :!:

Welke discussie ?
naked bike or wife,i like it both

LTpaul

Citaat van: "LTpaul"ik heb een andere uitnodiging al aanvaard, iets in amsterdam en heeft met BMW te maken. :lol: een presetatie of zoiets :roll:

is dit zo'n slechte reden om niet te komen.
Indien ik nog zo een uitnodiging krijg voor de 21e, ga ik ook niet naar geleen.

organiseer maar een toertje, en je zult mij treffen.

DeWitte

Citaat van: "81"
Citaat van: "Dwars"

deze discussie mag dan ook bij rtl gevoerd worden of per PB, iig niet hier :!:

Welke discussie ?

die jij aanzwengelt met LT paul :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Sirkwietjuh

Maar even back on topic LOUD IS IN punt uit  :lol:
Fuck the system !!!

DeWitte

Citaat van: "Sirkwietjuh"Maar even back on topic LOUD IS IN punt uit  :lol:

on topic idd,

maar LOUD IS IN ?? :? daarom rij ik ook liever voor je :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Sirkwietjuh

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Sirkwietjuh"Maar even back on topic LOUD IS IN punt uit  :lol:

on topic idd,

maar LOUD IS IN ?? :? daarom rij ik ook liever voor je :twisted:

Dat is mij ook goed alleen je houd me steeds zo op  :P
Fuck the system !!!

t_rex1970

Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Sirkwietjuh"Maar even back on topic LOUD IS IN punt uit  :lol:

on topic idd,

maar LOUD IS IN ?? :? daarom rij ik ook liever voor je :twisted:

Dat is mij ook goed alleen je houd me steeds zo op  :P

:rofl:

QuattroFrits

Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Sirkwietjuh"Maar even back on topic LOUD IS IN punt uit  :lol:

on topic idd,

maar LOUD IS IN ?? :? daarom rij ik ook liever voor je :twisted:

Dat is mij ook goed alleen je houd me steeds zo op  :P

Er zit dan een bumperklever voor je. :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

LTpaul

heb vandaag 280km mogen genieten, heb maar weinig MFL  leden zien plakken aan mijn achterlicht :cry:

stoer praten is leuk, rijden vind ik toch leuker  :roll:

Mounty

Citaat van: "LTpaul"stoer praten is leuk, rijden vind ik toch leuker  :roll:

goeie stelling LTPaul
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

Citaat van: "LTpaul"

+: wordt er nog gereden? kan hier nx vinden wat er op lijkt

heb vandaag 280km mogen genieten, heb maar weinig MFL  leden zien plakken aan mijn achterlicht :cry:

stoer praten is leuk, rijden vind ik toch leuker  :roll:

Alé,..heb al eens eerder gereageerd nu weer dus..

wederom slechts mijn persoonlijke mening.

Kan aan mij liggen maar getuige je onderschrift zou je je wellicht in je uitspraken iets anders kunnen opstellen tov MFL en haar gebruikers.

Je komt wederom qua uitspraken op mij over als iemand die zijn eigen gedachten en mening persee dé juiste vindt.

Nu is dat geen probleem, ik probeer ook regelmatig mijn gelijk te halen maar ik doe dat imo niet door andere meningen direct af te keuren.

Wat me begint te storen is dat je imo wederom "steken onder water" aan het geven bent richting andere MFL gebruikers.

In eerdere posten van jouw zijn MFLers  die niet op de zelfde manier als jij met hun hobby bezig zijn " mensen zonder respect , die domme kwajongenspraat erop nahouden , te hard rijden, te veel geluid produceren en die moedwillig bezig zijn om jouw hobby te verpesten".

En in je recente posten sugesteer je dat diezelfde MFLers blijkbaar "slechts stoer praten en niet eens rijden."

Ik vindt je uitspraken redelijk tegenstrijdig met je onderschrift en wellicht zelfs denigrerend jegens andere MFLers.  Bovendien is het niet meer dan logisch dat mensen gaan reageren zoals ik nu doe en dat daarmee "het hek van de dam" is.

Ik zou het beslist niet betreuren als je stopt met je "beschuldigend wijzend vingertje gedrag"  je in plaats daarvan gewoon lekker gaat meezeveren hier en eenieder z'n  manier van invulling van de motorhobby net zoveel respect geeft als je onderschrift beweert.

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"
Ik zou het beslist niet betreuren als je stopt met je "beschuldigend wijzend vingertje gedrag"  je in plaats daarvan gewoon lekker gaat meezeveren hier en eenieder z'n  manier van invulling van de motorhobby net zoveel respect geeft als je onderschrift beweert.

Inderdaad, met andere woorden:

pas je aan of ga elders de misplaatste moraalridder uithangen!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "LTpaul"heb vandaag 280km mogen genieten, heb maar weinig MFL  leden zien plakken aan mijn achterlicht :cry:

stoer praten is leuk, rijden vind ik toch leuker  :roll:

heb zaterdag ook 200km gereden. Ik heb  ook geen MFL leden gezien (of 2 misschien toch tegengekomen ;) ) , heb ik ook niet om gevraagd. Ik rij voor mezelf en niet om iets te bewijzen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

Citaat van: "Hakinnen"
heel verhaal
.
.
.

zoiets wil ik dus ook altijd zeggen, de vorige keer ook al, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik het niet zo subtiel kan brengen...dus laat ik t maar.

Maar ik ben het er zover wel mee eens allemaal, ik vind dat je ieders opvattingen en meningen moet kunnen accepteren, al ben je het er niet mee eens. Al zijn die opvattingen misschien verkeerd, dan zeg je; jong...jij bent gek jij, en klaar.

mn ma is daar ook goed in, dat dooor bliiijjjven gaan. Als ik n keer of 6 gehoord heb dat ik me verslapen heb, dat dat niet goed is en "wach mer tot dur pap dat huurt!" snap ik t wel, dan heb ik die 7e niet meer nodig  :idea:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

maar Loud blijft wel out ?? toch?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away