ratbiketreffen te eys 14 en 15 oktober

Gestart door Gehaktbal, 28 september, 2006, 21:31:07

Vorige topic - Volgende topic

Toledo

Ja Dwars ik ben vanmiddag inderdaad onderuit gegaan, Ik wou me omdraaien een stukje achter de boerderij , en onder het omdraaien flikkert me ineens dat ding om. volgens mij kreeg ik een dikke kei net onder het voorwiel ik werd van het ding af gelanceert languit op de grond
Schade aan kleppendeksel,kuip, koffer, handkap,spiegel en knipperlicht afgebroken. verder een pijnlijke pols en schouder ik kwam nog al lomp terecht. Ik werd verder perfect geholpen door de mensen aldaar, ze hebben me de motor recht op gezet en koffie aangeboden. In ieder geval daarvoor nog dank. verderop in Eys heb ik langs de weg nog m'n richtingaanwijzer gerepareerd . want ik moest nog terug naar Noord-Limburg en dat ding bengelde langs de kuip. Maarja ik ben 1.72 en dan met zo'n GS, ik kom net met de teentoppen aan de grond, dus het moest ereens van komen, morgen maar ff de verzekering bellen.
Volgens de mensen daar gebeurde het vaker dat er motorrijders vallen, ander maak ik er ook maar een ratbike van
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Ozze

Das inderdaad wel klote en pech  :? Maar da is mij met al mijn motoren ook gebeurt, met draaien, parkeren en op de bok zetten. Mijn BMW Rukker 2x om laten stuiteren tijdens parkeren, en ook nog op dezelfde dag, beide kanten alleen de deksels van de boxer behoorlijk bekrast. De Boll'd or met op de bok zetten, die is der zowat nie op te krijgen........maar ja, das een ratbike  :D En de Suzuki Pruttelmobiel, 1 dag in bezit toen lag da ding al  8)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

Magna

Zijn vandaag ook even naar een tour langs eys gereden,maar jammer genoeg te laat(fout bij het lezen)maar wel een gezellig plekje,en als je de fotos gaa kijken,nog meer spits,dat wij gisteren niet langes gereden waren  :? .Maar ik had ook "problems"met het terrein,moet voor het draaien,langs het "kampvuur" rijden,anders was ik ook voor de 3 te keer omgevallen  :oops:

Groetjes

Nico en Heike

Desmo-devil

Vanmiddag ook even met Miss Desmo en Dwars daar naartoe gereden. En ik moet zeggen we hebben al lang niet meer zo gelachen. Komen we daar aanrijden, zitten er 5 mensen en een hond op een soort bankstel van boomstammen achter een varkensstal.  Uit beleefdheid nog even het "bikershome" bekeken en het graf van Graaf Ratbike bewonderd.
We zijn toch nog een sigaret lang gebleven. Daarna de aftocht geblazen en bij Dwars in de tuin eens hartelijk gelachen.
No offence Ratbikers maar dit is duidelijk niet mijn ding  :rofl:

De Sjeng

Foto's bekeken, lijken mij sympatieke gasten. maar de bike's, not my cup off thee. Ik zie mijn bike(s) toch als een van mijn waardevolste bezittingen, en zou ze deze mishandeling niet kunnen aandoen, mat zwart spuiten, ok! maar om ze zo vol te plakken/hangen.heb zelfs even erover gedacht om mijn suz, mat zwart te spuiten maar kon het niet over mijn hart verkrijgen.
God Forgives, I Don't

Toledo

Sorry Desmo, maar deze mensen kwamen direct aangerend en hebben me perfect geholpen. En wat ze verder denken en doen is hun zaak.Anders was ik wel niet gaan kijken. Maar als ik zie dat ik 15min later langs de doorgaande weg sta m'n gereedschap op de buddysit heb liggen en aan m'n motor bezig ben, en er komen tientallen motors langs, en maar kijken en kijken, maar stoppen en vragen of ze kunnen helpen ho maar.
Wat zeggen ze altijd over motorrijders, juist ja.
Ik rij 24 jaar motor in het verleden meerdere keren hulp aangeboden, en gsm uitgeleend dat ze konden bellen voor hulp.
Maar ja, ze zeggen weleens je hebt motorrijders en je hebt er die een motor hebben. Het onderscheid wordt mij steeds duidelijker
Ps. dit is trouwens m'n eerste schade na 250000km (schatting) motorrijden.
Ik ga terug de garage in heb nog meer te doen vandaag. Ik wou toch nog ff reageren hierop.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Ozze

CiteerIk zie mijn bike(s) toch als een van mijn waardevolste bezittingen, en zou ze deze mishandeling niet kunnen aandoen, mat zwart spuiten, ok!
:lol:  :lol: Maar da doe ik ook niet, tenminste, nie met de BMW Rukker  8) Maar een oud barrel, die nog rijdt, perfect fietsje om mee te beginnen  :D Flikkert da ding eens om, "joepie", weer wa ducktape en een tyreripke   8)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

Desmo-devil

Is natuurlijk niet helemaal objectief Toledo. Als je bij iemand in de achtertuin valt zal diegene je echt niet laten liggen. En overigens heb ik niets gezegd over de mensen maar over het evenement. Sneu dat je gevallen bent, was daar ook moeilijk manoevreren met al die kuilen en kiezel. Succes met het opknappen.