harley Davidson NightRod Special

Gestart door DeWitte, 10 oktober, 2006, 20:32:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Ben normaal geen Harley fan, maar deze NightRod Special is toch echt wel speciaal 8)  8)



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"Ben normaal geen Harley fan, maar deze NightRod Special is toch echt wel speciaal 8)  8)





deze stond laatst in de MOTO73 als ik me niet vergis, ik ben ook geen harley man maar deze ziet er toch wel strak uit
Smells like rubber

WhomBom

jup, stoer machien  :twisted:  als ik over 45 jaar nog motor rij wordt t zoiets  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "steefke"
deze stond laatst in de MOTO73 als ik me niet vergis, ik ben ook geen harley man maar deze ziet er toch wel strak uit



:stupid:  :worship-cool:
Proud on the South  

Herr Tod

Maar eerst andere remmen :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "WhomBom"jup, stoer machien  :twisted:  als ik over 45 jaar nog motor rij wordt t zoiets  8)

:shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Ben wel wel harley minded, maar niet dit(ziet er wel strak uit)
Shovel only!!! old skool rules.
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: "Dwars"Ben normaal geen Harley fan, maar deze NightRod Special is toch echt wel speciaal 8)  8)

Och ja, wat een beetje matzwart, een stuurkuipje en een paar andere pijpen al niet kunnen doen. Dit is dus uberhaupt geen echte Harley, maar een slechte poging van Harley Davidson om hun klanten te laten wennen aan watergekoelde blokken.  :fuckyou:
Ik heb gehoord dat dit motorblok binnenkort al in een HD Sportster frame wordt gehangen. Harley heeft namelijk grote moeite om hun fietsen met luchtkoeling nog tot Europa toegelaten te krijgen, vandaar de overstap op waterkoeling, kleppen en CO2 sensoren in de uitlaten en brandstof injectie en meer van die ongein. Dit is ook de reden dat de luchtgekoelde HD's die nu verkocht worden veel te arm zijn afgesteld en daardoor thermische problemen hebben. Daarbij nog het feit dat HD's standaard af fabriek nog op minerale olie rijden, dus de V-rod is gewoon een must voor HD.

Tevens proberen ze met dit hok jongere klanten te winnen. Net alsof iemand van 20 jaar circa €25.000,- heeft liggen voor een V-rod.  :shutup:
Ik meen dat de gemiddelde leeftijd van HD rijders nu ergens rond de 43 jaar ligt.

Heb vorig jaar circa 4 uur op zo'n V-rod gereden. Genoeg power, Ik meen 140 pk, matige remmen, en ergonomisch is het een grote zooi. Je zit zowat spagaat op dat ding, op iele voetsteuntjes, en ver voorover. Erg irritant voor mij was het feit dat de framebuizen buiten de tank uitsteken en ( bij grotere rijders ) je knieen steeds die buizen raken.
Je hebt er wel veel bekijks mee, maar wat koop ik daarvoor?  Ik was blij dat ik hem weer mocht inleveren en weer overstappen op de Electra Glide.  :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"