Spic en Span

Gestart door DeWitte, 13 oktober, 2006, 20:38:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

vandaag de beemer gepoetst :oops: nie verder vertellen he?, maar kon het niet meer aanzien zo smerig was dat hok. de 2e keer dit jaar toch al :mrgreen: ja moet niet gekker worden.

hoe vaak poets jij je motor?? vermeld ook ff hoe en waarmee?? gebruik je speciale spullen of net zoals ik wat dreft in een emmer, een ouwe loemel, afwasborstel (handig voor de spaken) de tuinslang, radio aan en een peuk in de mond en af en toe met de buurman ouwhoeren ondertussen :lol:

na?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik heb de motor dit jaar 2 keer gepoetst zo ongeveer... Alleen de velgen heb ik dit jaar nog niet aangeraakt. Normaal poets ik de motor met autoshampoo en de velgen met wd40 met een oude doek.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

ik moet de mijne eerst weer in elkaar schroeven voor dat er wat te poetsen valt, maar ik ben wel zo'n zuinige die alles spik en span wil hebben  
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Een rit in de regen, brengt mij er direct toe om de motor te kuisen, met een goede schampo, en veel water, en natuurlijk goed droogzemen.
Maar voor het wassen, eerst in iedere demper een tennisbal proppen, om zo geen water erin te krijgen.
En na een droogweer rit, altijd de voorkant van het ongedierte ontdoen, middels een lauw sopje., als ook de velgen ontdoen van kettingsmeer, met terpetine.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Desmo-devil

In principe poets ik de motoren iedere week, vooral omdat ik het leuk vind als ze er op en top uitzien. Ligt ook een beetje aan het weer. Ik rij vrij veel dus worden zo ook snel vies.
Ik kan niet tegen zwarte vette velgen na een smeerbeurt dat wordt altijd meteen geregeld.
Ik poets wel makkelijk. Inspuiten met S 100 , velgen en vette delen even met een doekje inwrijven, tien minuten wachten en afspoelen met de slang.  Dan evn alles nagaan met een sopje droogwrijven  mt die wonderdoekjes van de markt en klaar. Eens in de twee maanden zet ik de lak in de was.

B-Witch

nog niet :twisted:
zag vandaag wel dat het eigenlijk erg nodig is.....



mss heeft Mr.Kawa tijd deze week :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Poetsen? uhm.... jaja :mrgreen: Als ik zin en tijd heb, vrij zeldzame combinatie :roll: Ik gebruik dan een overdosis Dreft en zeep uit spuitbus voor de moeilijke plaatsen. Kettingsmeer heb ik geen last van sinds ik HKS gebruik :idea:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

als ik tijd heb... en als ik zie dat mijn witte velgen weer grijs aan het worden zijn van het remstof  :x
ik poets wel altijd het blok mee  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Toledo

Iedere week allebei, vies of niet van voor tot achter en van boven tot onder. En daarbij worden ze ook nog nagekeken, en gesmeerd.
Ik zit per week vele uren in de garage, dit komt ondermeer door dat ik in 3 ploegendienst werk en overdag de tijd opvul in de garage.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Schmetzke

Poetsen... Als ie vies is toch? Anders heb je niks te poetsen... Maar meestal is hij na één keer rijden wel weer vies... Kan het toch nooit laten om effe het veld in te duiken  :oops:

Joepie1958

Mijn vrouw heeft hem dit jaar een keer gepoetst omdat ze het niet meer kon aanzien :oops:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Die van mij zijn ook niet om aan te zien... wat zou er gebeuren als ik die bij jou op de oprit zet?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

2x  :!:






per/jaar  :wink:

waarna hij meteen weer in 't vet gaat  :wink:

d'r Blieje

Het is een kwesti van booleanse variabelen die allemaal waar moeten zijn...

1. 't CBR-ke moet VIES zijn, niet alleen wat vliegjes op de koplamp
2. 't weer moet goed zijn
3. ik moet geen zin hebben om te rijden
4. ik moet zin in poetsen hebben
5. ik moet tijd hebben


Tel maar eens uit hoe vaak de kans is dat:
't CBR-ke vies is en ik bij goed weer geen zin heb om te rijden maar wel om te poetsen en dan ook nog eens tijd daarvoor heb (wil vrijmaken :wink: )

Dan kom je toch al snel op zeeeeeeker 2x per jaar  :!:
Blieve lache...8)