Baksteentreffen 2006, MC t' Murke, Grubbenvorst, 20-22 okt

Gestart door Ozze, 17 oktober, 2006, 05:27:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ozze

En het volgende treffen komt der weer aan, namelijk het Baksteentreffen  8) Verleden jaar ben ik der geweest, was toen zeer geslaagd, dus da zal dit jaar ook wel weer zo zijn   :P



Ik ga der dus naar toe, maar op zijn vroegs zaterdagmiddag  :P

Effe voor de duidelijkheid, daar staat een adres op de flyer, daar is het clubhuis gevestigd, daar moet je dus nie zijn  8)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

Ozze

Het treffen zit der weer op, klote muziek (blues), hou ik totaal nie van, maar de rest was perfecto  :lol:  Zoals de naam van het treffen al zegt, Baksteentreffen, der werden wa bakstenen getild, en ja, ik dee op het laats ook mee, buiten de prijzen om want die waren al weg gegeven, maar toch heb ik een prijs, een paar blauwe tenen  8) De tafel storte bij die actie ook in, en de stenen dwarelden wa op mijn teentjes  :lol: Sommige vonden het bier wa minder, Brand bier, en andere vonden het heerlijk  :lol:



Voor nog meer fotokes, effe klikkerdeklik op de foto  8)
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

HD4ever

Citaat van: "Ozze"Het treffen zit der weer op, klote muziek (blues), hou ik totaal nie van, maar de rest was perfecto  :lol:  Zoals de naam van het treffen al zegt, Baksteentreffen, der werden wa bakstenen getild, en ja, ik dee op het laats ook mee, buiten de prijzen om want die waren al weg gegeven, maar toch heb ik een prijs, een paar blauwe tenen  8) De tafel storte bij die actie ook in, en de stenen dwarelden wa op mijn teentjes  :lol: Sommige vonden het bier wa minder, Brand bier, en andere vonden het heerlijk  :lol:

Yep Ozze, leuke foto's en Blues is ook nog mijn favoriete muziek.  :yes6rs:  Brand in blik is denk ik iets minder  :wink:
Helaas kon ik dat weekend niet. Mischien volgend jaar :?:

gr. HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"pisbier?



:rofl:

En pislauw :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Ozze

Nou, Brandbier kan ik nog geen pisbier noemen, al lijkt het op de foto wel zo  8) , maar erg bier vind ik Primus, Bels bier, tijdens drinken krijg je al koppijn, en s'morges is da alleen nog maar erger  :twisted: Afgelopen weekend weer eens naar Lierneux gegaan, Boele's Place, is een motorcamping en heeft Jupiler bier, tijdens drinken al koppijn maar s'morges gelukkig nergens last van  :lol: Al met al komt het er op neer, da ik het liefste Grolsch en Hertog Jan drink  :lol:
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld