Dit was geen spam !!!

Gestart door moto'kouture, 17 oktober, 2006, 05:25:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

moto'kouture

Sorry mannen (en vrouwen ook natuurlijk).  Het was niet de bedoeling om te spammen.  We gaan elkaar hier toch niet afmaken zeker.  
Kwestie van voortstellen.  Wij zijn een koppel die beiden Aprilia rijden (zoals al gemeld).  Ik rij een RST Mille (je weet wel : zo'n hoekig ding met uitlaat onder kont en enkelzijdige achterbrug) en mijn vrouw een Tuono 2006.  We doen samen ongeveer 40.000 km per jaar (elk 20.000), we bijna altijd samen, en we werken ook bijna altijd samen.  Vroeger had ik een heel drukke job in de verkoop (vandaar ook die spam waarschijnlijk), en we hebben die opgegeven om iets in de motorbranche te doen.  Mijn vrouw was toen werkzaam als patroontekenaarster bij een modebureau.  Zij studeerde ook mode in Gent en had dus ook al enkele jaren ervaring in die branche.  We zochten hoe we dit konden combineren en Moto'kouture was geboren.  In het begin was het niet gemakkelijk (investering in machines is niet goedkoop), maar nu kunnen we nauwelijks nog volgen.  Hier blijkt toch veel vraag naar te zijn (jullie vallen te veel).  Vooral ook het personaliseren en maatwerk draaien vlotjes. Zo dit kan als voorstelling tellen denk ik.  Plezant om jullie te leren kennen.  Limburgers zijn een pittig volkje.
En nog eens sorry voor de spam...
mdat jouw schoenmaker geen motorrijder is !

The Dominator

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

jow welkom MFL 8)  8)
Smells like rubber

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

welkom hier...

alez..zal den steven ook nog wel in een pakse van jullie rijden dan?

kunnen jullie overigens van een tweedelige raceoveral een ééndelige maken?

crazy j

living the life the way it comes

Desmo-devil

Hey welkom @ MFL, have fun

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Welkom @ MFL  :wink:


2 beroeps naaiers in ons midden  :mrgreen:

QuattroFrits

8) Welkom hier, maken jullie ook complete zadels en is dat dan duur :?:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Proud on the South  

Bianca


HD4ever

Citaat van: "moto'kouture"Sorry mannen (en vrouwen ook natuurlijk).  Het was niet de bedoeling om te spammen.  We gaan elkaar hier toch niet afmaken zeker.

Welkom @ MFL.  Allee, die manne met 'lange tenen' en 'dikke nekken' zoals ze bij jullie zeggen, hebben het hier wel zo nu en dan moeilijk. De rest gaat het wel redden.  :rofl:

CiteerHier blijkt toch veel vraag naar te zijn (jullie vallen te veel).

Yep, geen forum waar de leden zo vaak een brommer plat gooien. Ze kenne nie rijden !  :laughing49so:

CiteerLimburgers zijn een pittig volkje.
:worship-cool:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Herr Tod

Citaat van: "HD4ever"Yep, geen forum waar de leden zo vaak een brommer plat gooien. Ze kenne nie rijden !  :laughing49so

Dat dacht jij :rofl: :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: