Ducati Flat Red-They call it retro - we call it ROCK`n´ROLL!

Gestart door DeWitte, 20 oktober, 2006, 12:33:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil


WhomBom

komt me ergens bekand van voor dat ding, weet alleen niet meer waarvan  :?  voor de rest een stoere fiets  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

:shock:
Over technologie ed laat ik me niet uit, daar heb ik niet genoeg verstand van.
Vind hem gewoon niet uitzien

ieder zijn smaak :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Arrty

Citaat van: "suzuki-girl"Vind hem gewoon niet uitzien

ieder zijn smaak :wink:

:stupid:
oorlopig nog met de fiets :D

QuattroFrits

:oops: Je moet er van houden, maar mijn smaak is het niet. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.


Joepie1958

't lijkt me zeeeer comfortabel om daarop een tank in een keer leeg te rijden, het zitje ondersteunt goed en is zo te zien ergonomisch aangepast aan kleine platte achterwerken :oops:  :oops:
Alleen bij snelle acceleratie moet je natuurlijk oppassen niet met je bovenbenen op de uitlaatjes te belanden (wat in de winter natuurlijk fijner is als buddy-verwarming) :shutup:  :shutup:
Verder lijkt me dit de ideale motor voor in de regen, de zooi blijft dan tenminste niet tegen het achterspatbord hangen maar maakt met een beetje geluk een mooie rechte streep op je jas en en trekt deze door tot op je helm :lol:  :lol:  hier kan Desmo dan nog iets van leren hoe je de helm kunt aanpassen aan de kleding van de berijder :idea:  :idea:
Maar ik wil niet alleen negatief zijn, dus ook nog iets positiefs, het merk van de banden en de kleur van dezen kan mij wel bevallen :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Youp

opeloos benzine verslaafd...

Joep

Citaat van: "WhomBom"komt me ergens bekand van voor dat ding, weet alleen niet meer waarvan  :?  voor de rest een stoere fiets  8)

Dat kan goed kloppen dat je die motor al eens hebt gezien die. Heeft een aantal maanden geleden in een motorblad gestaan. Zal even moeten na kijken welke het was als je het persé wilt weten.

Maar ik vindt het wel een gaaf ding. Zelfde wat me in een buell aantrekt. Niets te veel en gewoon veel motor.

Kortom errrgggg ruig :twisted:

Desmo-devil

The Flat red is de overall winnaar van de Ducati design wedstrijd 2004.
Het is dus geen ontwerp van Ducati maar van Jems Von Brauck.
Hieronder een andere inzending die ook een speciale vermelding heeft gekregen