Pocket Biken Peppermill

Gestart door Desmo-devil, 21 oktober, 2006, 13:44:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

vier motors wat een luxe :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Vergeet de Zündapp niet, die staat aan de overkant van de straat :mrgreen: Mn collega was vergeten om de sproeiers er bij te doen, gelukkig heb ik nog wat Bing sproeiers liggen en die passen er in. Heb even wat geprobeerd en eentje gevonden waar het dingetje mee loopt. Het loopt nog niet zoals het moet, toen ik aan het testen was door de carburateur met een vinger dicht te houden omdat er een veel te kleine sproeier in zat trok het ding zo ff op het achterwiel, doet die nu niet maar het gaat in ieder geval vooruit.

Boh ik verheug me op die Blata, volgende week, dat wordt ruig... dat wordt vallen en opstaan :yes6rs: :twisted:

Heb mn broer even de camera in de handen geduwd en een filmpje gemaakt in de inrit. Let niet op het irritante getrommel, de vergeten benzinekraan en de mislukte stoppie... de bouten van het stuur zaten niet echt vast genoeg :lol:

Mini crossert in actie
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

ut zal wel good zeen whaha masterlijk op t einde  :worship-cool:
ruig dingetje die crosser.
een goede vriend van me wil de grotere versie ervan kopen zo een pit bike geloof ik dat ze heten
daar rijden die idiote stunters uit america ook op  :mrgreen:
living the life the way it comes

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

lachuuu, ik ben bang ik ik hem moet inleveren als ik zo'n ding zou kopen. Ik heb hier ene van bijna 6 die daar wel raad mee weet :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Net even langs de Peppermill gereden maar daar was niks, alleen wat lesmotors. Misschien is dat alleen in de zomer?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 23 februari, 2008, 14:07:09
Net even langs de Peppermill gereden maar daar was niks, alleen wat lesmotors. Misschien is dat alleen in de zomer?

moet je Desmo ff pb-en, die kent die gasten/tijden ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 21 oktober, 2006, 13:44:43
Dus voor alle Pocketbikers onder ons : Parkeerplaats Peppermill, op zaterdag vanaf 11 uur , is the place to be.!!

Toch stond de tijd er al vanaf de eerste post bij.

(alweer negatief)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Leuke brommert, voor op de oprit :-X
Weet je toevallig of dat ding vroeger van Dottore Rossi geweest is?, z'n nummer staat er nog op :thatsgay:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Ja nou ja... dat nummer zat er al op. Ik wil het nummer van Elias hebben :mrgreen: Maar ja, vandaag wilde ik even door de tuin rijden met dat ding maar het is nu wat warmer en hij kreeg het niet getrokken bij volgas. Ach ja, dan maar weer de inrit, die was vanmiddag leeg dus kon ik achtjes rijden en dat ging best lekker zo :headbang: alleen stond de regenpijp in de weg en die heeft het moeten ontgelden :-X Toen ben ik maar met de Bandit naar Hornbach gereden om klemmen en lijm te halen :roll:



It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep