Ducati sportclassic test

Gestart door Hakinnen, 24 oktober, 2006, 14:20:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

alez....artikel klaar..

ze staat erop..

mijn "oude baantje weer ter gelegenheidtest" van de Duc 1000 sport-classic.

zie :

www.motorfreaks.nl

frontpage..

of de rechtstreekse link naar het artikel :


http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3899


...lees ze...


:wink:

WhomBom

jup, een echte joe bar fiets  :yes6rs:
Zoiets lijkt me echt meer fun dan een gixxer1000  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

The Dominator

Citaat van: "WhomBom"jup, een echte joe bar fiets  :yes6rs:
Zoiets lijkt me echt meer fun dan een gixxer1000  :D

aha hij ist schrijven dus nog niet verleerd  8)

tis gewoon een oogverblindende joe-bar fiets, jammer dat het meest verbindende deel de achterrem was die wel leek voorzien te zijn van een xenon lichtbron :rofl:

maar zoals al gezegd voor 17000 zuurverdiende eurietjes zou je een afwerkgehalte verwachten met een hoger bling-niveau
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Mooi en helder artikel Hakki  :lol:

DeWitte



had wel 'n wat hoger "Joe Bar" gehalte verwacht :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "WhomBom"jup, een echte joe bar fiets  :yes6rs:
Zoiets lijkt me echt meer fun dan een gixxer1000  :D

aha hij ist schrijven dus nog niet verleerd  8)

tis gewoon een oogverblindende joe-bar fiets, jammer dat het meest verbindende deel de achterrem was die wel leek voorzien te zijn van een xenon lichtbron :rofl:

maar zoals al gezegd voor 17000 zuurverdiende eurietjes zou je een afwerkgehalte verwachten met een hoger bling-niveau

YEP...al schrijf ik tegenwoordig vooral e-mail / forumtalk en gelukkig ook af entoe wat facturen...  :wink:

yep...da achterlicht...ik zag het op die foto ...das fel...alez..het is ook wel veilig he..
op de foto in het artikel had ik wel de rem ingeknepen en brande het remlicht mee...

alez... dottore sjeelski..we gaan tzt maar es met wat Guzzi's op pad...zomaar..(geen artikel - geen zin in / tijd voor)..zonne deftige griso onder de leren broek en dan in de ardennen wat supersports  pesten...  :mrgreen:

mot wel ff kijken waar we die kunnen "lenen"..wil geen importeursfiets want dan moet ik weer  een artikel schrijven

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"

had wel 'n wat hoger "Joe Bar" gehalte verwacht :mrgreen:

alez....
den duc is duidelijk "Joe-Bar"
ikke aan de gezichtsuitdrukking daar duidelijk ne beemerman.. :mrgreen:


jaojoa...weit ich ...dat woar veur het joebar-gehalte baeter gewees in klassiek leer of sjpijkerbox...die foto's...ich haj gein zwart klassiek pekske en had weenig zin om ne daag te schjeure in spijkerbox..dat pothelmpke waor allein ff veur de piccies

:wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
ikke aan de gezichtsuitdrukking daar duidelijk ne beemerman.. :mrgreen:

nope ne Beemerman smiled wel  :yes6rs: en daarbij dat kun jij nooit zien :roll: : die rijd toch voor je :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"
ikke aan de gezichtsuitdrukking daar duidelijk ne beemerman.. :mrgreen:

nope ne Beemerman smiled wel  :yes6rs: en daarbij dat kun jij nooit zien :roll: : die rijd toch voor je :mrgreen:

nope...zie je verkeerd...ik laat die wijselijk voorgaan omdat ik 'm dat gun en 'm de vernedering spaar

bij gelijke fietsen op "non dwars" asfalt in "[we gaan ervoor mode ]....pffff....volstrekt kansloos mijn beste..  :mrgreen:


;)

alez...den hakki heeft weer ne grote klep vandaag..

DeWitte

ik pik de handschoen (met mijn grote bek :wink: ) wel op 8)

name time and place :twisted: lekker raggen over de bladeren, bij regen en storm uiteraard :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Heeft dat hok ook op de intermot gestaan ? Ik heb daar nog opgezeten , is een aardige druk op je polsen zo..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"ik pik de handschoen (met mijn grote bek :wink: ) wel op 8)

name time and place :twisted: lekker raggen over de bladeren, bij regen en storm uiteraard :wink:

nordschleife  8)  ...alez..das toch openbare weg

ik zal da 20 jaar oude pasoke nemen dan ..

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"ik pik de handschoen (met mijn grote bek :wink: ) wel op 8)

name time and place :twisted: lekker raggen over de bladeren, bij regen en storm uiteraard :wink:

nordschleife  8)  ...alez..das toch openbare weg

ik zal da 20 jaar oude pasoke nemen dan ..

wilde al zeggen, schwarzwalder hochstrasse :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"en wanneer?  murge ?? :wink:

nope..volgende week dinsdag of woensdag will do..

moet da hok eerst ff weer inelkaar steken

wat zet je erop...?

:wink: