Team Legiyo goes for Africa!

Gestart door Youp, 26 oktober, 2006, 20:21:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Bakken en braden met Yuur en Giel  :worship-cool:

Youp

@ Steefke, 18 Februari  :D

@ Schmetzel dit is bakken en braden met Giel only  8)
opeloos benzine verslaafd...

Youp

vandaag weer veel gedaan! en de auto is vrijdag APK goedgekeurd! de radiateur hadden we weggebracht om opnieuw op te laten bouwen met tropenkoeler, deze lekte soieso dus moest toch gerepareerd worden. vandaag hebben we hem weer terug gekregen en ingebouwd. ook zijn we begonnen aan een reuze imperial voor op het dak, dit zit er nu half op. en als laatste hebben we van een van onze lieve sponsoren een superdeluxe laptop gekregen voor onderweg. alleen de accu van deze laptop is mals maar dat geeft niet aangezien we straks gewoon 220 in de auto hebben  :D

morgen en overmorgen gaan we ook nog de hele dag werken en dan volgend de foto's natuurlijk weer vanzelf  8)
opeloos benzine verslaafd...

Youp

het imperial (van een renault master) passen en de rode bumper





rode bullbar



een van de zelfgemaakte steunen voor het imperial



de steun geinstalleerd



andere steun...



en ook er op geschroefd :D



de radiateur ontbreekt....



en daar is de nieuwe tropenkoeler! :D



en geinstalleerd....



de laptop waar ik het over had  8)



Leo aan het passen en meten



stickers plakken! altijd leuk  :P  





even de vrouw rapporteren.........   :lol:  



en Youp is weer aan het stickeren!







Giel monteerd de bullbar



Leo aan het bakken



verder ben ik veel bezig geweest met het plaatsen van onze 3e stoel, hier hebben we de bijrijdersstoel voor gebruikt aangezien deze nog goed was, de bestuurdersstoel en de lege plek op de bijrijdersplaats krijgen allebij een andere stoel, we zijn nog op zoek naar een setje degelijke sportstoelen...





ff testen!



het ding is nu stevig zat voor normaal gebruik... maar we maken er nog 2 dragers aan die op de A stijl komen en vanuit die dragers gaan er nog 2 schuine balken naar de voorste draagbalken :yes6rs:

moooi eh  8)







en aan het einde van de dag hadden we nog een meevallertje!
we moesten lasdraad gaan halen voor de baas van Giel bij de lokale autoparts shop en daar hebben we ook meteen gevraagd voor sponsoring.... en we kregen meteen deze omvormer mee   :worship-cool:  



8)
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Heb je nog een plaats vrij op het dak?  :lol:

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Youp

Citaat van: "Schmetzke"Heb je nog een plaats vrij op het dak?  :lol:

veur zonne sjmale remmel wie dich waal jong!  8)
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Schmetzke"Heb je nog een plaats vrij op het dak?  :lol:

veur zonne sjmale remmel wie dich waal jong!  8)

:mrgreen:

Youp

vandaag hebben we weer veel gedaan, aan de linker kant is de constructie van het imperial af, aan de rechter kant bijna, de bijrijders stoel zit er in, (we hebben speciaal hiervoor uit onze crossauto (nissan sunny coupe GTi) de sportstoelen gehaald) de bestuurdersstoel zit er bijna in en de omvormer hangt tussen de twee voorste stoelen aan het dak en is aangesloten. de foto's hiervan moet ik nog resizen en uploaden enzo maar ik ben bang dat dat vanavond niet gaat lukken..... morgen ga ik waarschijnlijk nog even werken en dan zullen er nog wel extra foto's gemaakt worden en die plaats ik dan wel een dezer dagen :D
opeloos benzine verslaafd...

Youp

en de foto's van vrijdag :D

de omvormer ingebouwd













en daarna even een stekkerdoos gemonteerd :)







en dan de test... hij werkt! :D



Sunny Coupe GTi sportstoeltje



en nog een halve :P



Giel die aan het vloeken en het schelden is omdat het niet zo wil vlotten met de stoel.....   :lol:



uiteindelijk zit hij er dan toch in :yes6rs:



begonnen met het afwerken van het imperial, en aan de linker kant is nu de constructie duidelijk zichtbaar... er moet straks een oliefant op kunnen zitten 8)





en dat was het weer :D
opeloos benzine verslaafd...

Joepie1958

Citeerer moet straks een oliefant op kunnen zitten
Voor te testen kun je de olie misschien van de garage lenen, voor de fantjes zou ik even een oproep op het Forum plaatsen :shock:  :shock:  :shock:  :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Youp

vandaag nog een paar dingetjes gedaan na schooltijd...

Youp aan het lassen (er moest nog het een en ander afgelast worden aan de stoelen)


dit is vanuit de 3e rijder gezien


zo zit je ongeveer met je benen, ruimte zat!




en we hebben nog wat steuntjes er bij gemaakt :)
opeloos benzine verslaafd...

Youp

we hebben trouwens vandaag ook nog twee sponsoren gestrikt :D

een kleine sponsor die 100 euro sponsord en een bedrijf dat ons een aantal nieuwe verstralers geeft en misschien nog een luchthoorn ofzo  8) (transportbedrijf, dus vrachtwagenmateriaal  :mrgreen:  )
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "Dwars"goe bezig 8)

thanks  8)

en een maat van me heeft zojuist zijn 27MC bakkie aan  ons gedoneerd 8)
opeloos benzine verslaafd...