Team Legiyo goes for Africa!

Gestart door Youp, 26 oktober, 2006, 20:21:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

angel


Steefke™

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Dwars"wanneer gaat de reis beginnen? :wink: en kun je onderweg ook verslag doen?

18 februari, over 3 weken... carnavals zondag dus..

onderweg kunnen we ook verslag doen ja, met behulp van de laptop, een usb stick en internet café's :D

veer zeen gespanne :wink:
Smells like rubber

Jor

Lijkt me echt super om te doen!!!  :thumbsup: suc6
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Youp

kleine update...

donderdag ochtend komt L1 opnames maken......... 8)
opeloos benzine verslaafd...

Youp

vandaag dus opnames gemaakt, was erg leuk :D

eerst wat shotjes gemaakt, wiel vervangen, beetje onder de motorkap turen, lampje schroeven etc. en toen werd leo geinterviewd voor de tv.. toen gingen we een stukje rijden (ik zat achter het stuur) cameraman naast me en toen werd ik voor de tv geinterviewd en voor de radio :D en toen zijn we nog een stukje door de drek gaan ploegen, mooi actiemateriaal! wanneer het uitgezonden gaat worden weet ik nog niet precies maar dat meld ik tzt wel weer :)
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Youp"vandaag dus opnames gemaakt, was erg leuk :D

eerst wat shotjes gemaakt, wiel vervangen, beetje onder de motorkap turen, lampje schroeven etc. en toen werd leo geinterviewd voor de tv.. toen gingen we een stukje rijden (ik zat achter het stuur) cameraman naast me en toen werd ik voor de tv geinterviewd en voor de radio :D en toen zijn we nog een stukje door de drek gaan ploegen, mooi actiemateriaal! wanneer het uitgezonden gaat worden weet ik nog niet precies maar dat meld ik tzt wel weer :)

:worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:

Steefke™

Citaat van: "Youp"vandaag dus opnames gemaakt, was erg leuk :D

eerst wat shotjes gemaakt, voor de tv geinterviewd en voor de radio

wanneer is de uitzending en op welke zender/tvstation
Smells like rubber

Youp

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Youp"vandaag dus opnames gemaakt, was erg leuk :D

eerst wat shotjes gemaakt, voor de tv geinterviewd en voor de radio

wanneer is de uitzending en op welke zender/tvstation

wanneer staat 1 regel verder in die post en welke tv zender staat in de post er boven  :roll:
opeloos benzine verslaafd...

QuattroFrits

Citaat van: "Youp"wanneer staat 1 regel verder in die post en welke tv zender staat in de post er boven  :roll:

:shock: Ik kan ook geen datum van de uitzending ontdekken, maar ja, ik zal de bril wel weer niet op hebben en bier gezopen hebben. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Youp

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"wanneer staat 1 regel verder in die post en welke tv zender staat in de post er boven  :roll:

:shock: Ik kan ook geen datum van de uitzending ontdekken, maar ja, ik zal de bril wel weer niet op hebben en bier gezopen hebben. :oops:

Citaat van: "Youp"vandaag dus opnames gemaakt, was erg leuk :D


bla bla bla


wanneer het uitgezonden gaat worden weet ik nog niet precies maar dat meld ik tzt wel weer

;)
opeloos benzine verslaafd...

Steefke™

Citaat van: "Youp"


wanneer het uitgezonden gaat worden weet ik nog niet precies maar dat meld ik tzt wel weer

:shock: dat is nou net wat ik vroeg
Smells like rubber

Youp

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Youp"


wanneer het uitgezonden gaat worden weet ik nog niet precies maar dat meld ik tzt wel weer

:shock: dat is nou net wat ik vroeg

er staat dus dat ik het nog niet weet en dat ik het ter zijner tijd wel zal melden ;)

het zal ergens in de loop van de volgende week zijn (niet de komende week maar de volgende week)
opeloos benzine verslaafd...

Steefke™

Smells like rubber

Youp

het radiointerview is vandaag om 12 uur smiddags geweest en vanavond komt in het nieuws ons TV artikel!  :D
opeloos benzine verslaafd...

Youp

nog wat fotokes van de laatste tijd..


een bord voor op het imperial waar nog wat sponsors op kunnen


de patrol omhoog...


onder de auto werken...


carterbescherming...


een bak voor de jerrycans


heupgordeltje achterin


nieuwe bandjes, jerrycans etc.


bezig met het monteren van de bandjes


:D
opeloos benzine verslaafd...