Team Legiyo goes for Africa!

Gestart door Youp, 26 oktober, 2006, 20:21:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

angel

ik had de reportage gezien op L1 tv,  :thumbsup:

crazy j

living the life the way it comes



Steefke™

leuk filmpje lekker vlammen door de pratsj
Hey mannen alsvast veel succes gewenst.
Smells like rubber

Youp

zo, drie dagen onderweg en de eerste keer internet! we zitten nu in een hotel in sotogrande aan de spaanse zuidkust. de reis is voorspoedig gegaan en we zijn even over 8 vanavond hier aangekomen. foto's uploaden heeft hier geen zin want de internetverbinding is te traag. voor een uitgebreid verslag moeten jullie de website even in de gaten houden, vanavond sturen we een verslagje door en een dezer dagen komt dat er op te staan.

Groetjes,

Youri, Leon en Giel

:D
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

goe bezig mannen 8)  :thumbsup:

Youp's avonturen kunnen hier dus gevolgd worden :wink:
http://www.team-legiyo.nl/
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Zo, we zitten weer in een internetcafeetje, nu in Marokko of volgensmij al West-Sahara, in Laayoune om precies te zijn. het internet is hier waardeloos en ik kan geen emails nakijken of verzenden maar ik kan wel nog wat hier laten weten.

Tot nu toe geen problemen gehad eigenlijk alleen met de electriciteit van de auto, daar klopt niks meer van, aan de achterkant is alles kapot behalve het remlicht, aan de voorzijde werkt alles behalve de knipperlichten. Ideaal, meer hebben we ook niet nodig hier... In het verkeer rijden ze als een stel dwazen en het is gewoon het recht van de sterkste... Gelukkig zitten wij in een patrol  8)

De rest van de sterke verhalen kunnen jullie een dezer dagen weer lezen op de site.

Groetjes,

Youri, Leo en Giel

:)
opeloos benzine verslaafd...

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

mooie reis en sjieke ervaring voor die jonge gasten 8)

leuk om te volgen op hun web-site http://www.team-legiyo.nl/

nie vergeten veel foto's te maken wa? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

dat is nog eens een echt avontuur  8)   hou hem heel mannen!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Youp

daar zijn we weer eventjes dan. we zitten in mauritanie in een gammel internetcafeetje in nouhabidou ofzo  :P we zitten nu aan de rand van de sahara en hebben een rustdag. morgen rijden we voor een paar dagen de sahara in.

groetjes uit het zonnige mauritanie  8)
opeloos benzine verslaafd...

Youp

zo vanavond vanuit dakar!

we zijn vrijdag aangekomen in banjul en vandaag terug vertrokken naar dakar. alles liep voorspoedig en morgen nacht hebben we de vlucht naar huis. hier is het een beetje irritant typen want ik heb een frans toetsenbord ofzo en er is geen touw aan vast te knopen. dus voor het uitgebreide verslag verwijs ik wederom naar de site.

:D
opeloos benzine verslaafd...

Steefke™

hey mannen,

have a save trip home  8) :wink:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Steefke"hey mannen,

have a save trip home  8) :wink:


:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away