Ferrari-Triumph bike: tribute to Schumacher

Gestart door DeWitte, 31 oktober, 2006, 08:36:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte




FILMPJE

CiteerChoppers are not our specialty here but this Ferrari inspired Schumacher Tribute Chopper is a bit different. It's powered by a Triumph 955 triple which is fully enclosed by the Ferrari F1 style bodywork.

It's for sale over on ebay and they have a video showing it running around a bit. The music drowns out the sound of the bike, but what you do hear isn't your normal chopper sound and it would probably run away from most choppers in a straight line, but I think I would slow way down for the turns. No F1 handling here! Different and interesting in its own way
.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Arrty

Kvind hem niet echt mooi, maar het is wel leuk om eens een motor met een ferrari logo te zien  :)
oorlopig nog met de fiets :D

Desmo-devil


Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Afschuwelijk lelijk.
:stupid:
alleen de kleur kan er mee door, maar ja bagger moet er ook zijn anders hebben we niks meer om over te zeiken.
Smells like rubber

Herr Tod

Schumacher zal zich wel diep... diep.... diep schamen :oops: Ik zou ze aankalgen wegens laster :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Youp

dat is geen tribute aan ferrari, noch aan schumi... zowel ferrari als schumi staan voor snelheid en een chopper is alles behalve snel   :roll:
opeloos benzine verslaafd...

Herr Tod

Die zal ook niet bedoeld zijn om mee te rijden... 10 mm grondspeling :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Youp"en een chopper is alles behalve snel   :roll:

:shock: Volgens mij heb jij nog nooit op een chopper gereden en anders alleen op een lamme bak. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Youp

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"en een chopper is alles behalve snel   :roll:

:shock: Volgens mij heb jij nog nooit op een chopper gereden en anders alleen op een lamme bak. :wink:

we hebben het niet over rechte lijnen ;) ferrari bouwt ook geen drag racers maar echte sportwagens... en schumi is geen drag coureur ;)
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Youp"en een chopper is alles behalve snel   :roll:

:shock: Volgens mij heb jij nog nooit op een chopper gereden en anders alleen op een lamme bak. :wink:

klopt wel een beetje: een "open" V-max is echt wel snel, wel geen hoek om te krijgen :roll: en deze "creatie" , op basis van een 955I, zal ook wel uit de voeten komen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

moa, v max vind ik niet echt een chopper, een boss hoss dan wel weer, en die zijn echt snel



t schijnt dat ze elke busa laten staan aan een stoplicht  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Youp

Citaat van: "WhomBom"moa, v max vind ik niet echt een chopper, een boss hoss dan wel weer, en die zijn echt snel



t schijnt dat ze elke busa laten staan aan een stoplicht  :shock:

da's niet moeilijk met 500pk ofzo.. en een lading gewicht die geen wheelies toestaat... maar probeer eens een bocht te maken ;) of boven de 200 te rijden...
opeloos benzine verslaafd...

HD4ever

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "WhomBom"moa, v max vind ik niet echt een chopper, een boss hoss dan wel weer, en die zijn echt snel



t schijnt dat ze elke busa laten staan aan een stoplicht  :shock:

da's niet moeilijk met 500pk ofzo.. en een lading gewicht die geen wheelies toestaat... maar probeer eens een bocht te maken ;) of boven de 200 te rijden...

Yep, My Dream machine... en inderdaad alleen bruikbaar om Tupperware ZZRGSXCBRRZZZ spul bij het stoplicht achter je te laten staan....  :worship-cool:
SCHITTEREND spul maar ook ontzettend DUUUUUR! Dat ding op de foto zal schat ik een kleine €70.000,- moeten kosten.  :(
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Herr Tod

Als zoiets naast me zou staan aan het stoplicht zou ik niet eens optrekken :roll: Stel je voor mensen denken dat we bij elkaar horen :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

moa, zo'n ding kon me echt wel bevallen. Daar trek je schumi mee eruit als het moet. Een gast bij me op school had een keer op zo'n ding gereden, daar was zn r6 dus echt niks tegen zei die  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."