De Motorrijder- ergernissen Top 10

Gestart door Busaberke, 19 september, 2005, 08:45:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

We kennen allemaal wel van die "wegmisbruikers" die we kunnen missen als kiespijn. Welke vindt jij de ergste?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

eddie

wielrenners

kots kots kots kots kots kots

Die HAAT ik echt ook als ik in mijn koekblik zit bah bah

The Dominator

tot voor kort zou ik moeten zeggen wielrenners maar sinds afgelopen zaterdag ook wandelaars al dan niet met loslopende honden.....

was mn vandewegaf kwaliteiten van mn domino aan het testen op een paar mooie weggetjes (voor de sjengen onder ons: louwberg / apostelhoeve / cannerberg) heb ik me daar niet herrie gehad met een paar wandelaars met hun loslopende honden! gaan ze midden op de weg staan en laten die ongemanierde viervoeters ook nog wat rondspringen en schelden dat ik daar niet mag komen, nou nu weten ze dat ik daar WEL mag komen en dat zij hun viervoeters NIET mogen loslaten daar
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "eddie"wielrenners

kots kots kots kots kots kots

Die HAAT ik echt ook als ik in mijn koekblik zit bah bah

Juist ja, stelletje ongemanierde egoïstische klootzakken met hun klote fietsjes  :evil:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gehaktbal

Gisteren was ik effe in het zuiden ,weer flink aan de fietsers geergerd.

Met zijn tienen naast elkaar fietsen,ja gezellig :roll:

Voor de rest erger ik me aan iedereen die me in de weg zit.
naked bike or wife,i like it both

DeWitte

Ik erger me aan niemand :wink: slecht voor je rikketik :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

rond tourende koekblikkers, van die opa's die oma ff gaan laten zien dat ze nog kunnen auto rijden, en dan 40 rijden waar je 80 mag.
gisteren was er in het zuiden ook weer een heel blik van opengetrokken.
getver!!!!!
Fietsers die niet aan de kant gaan ( of uberhaubt aanwezig) zijn idd ook zeer irritant!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"rond tourende koekblikkers, van die opa's die oma ff gaan laten zien dat ze nog kunnen auto rijden, en dan 40 rijden waar je 80 mag.
gisteren was er in het zuiden ook weer een heel blik van opengetrokken.
getver!!!!!
Fietsers die niet aan de kant gaan ( of uberhaubt aanwezig) zijn idd ook zeer irritant!

IDD
daarom ga ik ook NIET meer op risicodagen (weekend en feestagen) door Z-Limburg rijden.
Dan doe ik liever een rondje Ardennen en neem het slechte asfalt aldaar voor lief.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Kan niet altijd lang wegblijven, vandaar dat ik dan maar weer richting Epen- Slenaken rij, waar het overigens nu door de week heerlijk rustig is!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

WIELRENNERS  :evil:

maar -voor zover mogelijk- nog erger vind ik van die mongolen, die met hun fiets n andere fietser in gaan halen  :?

denken dat ze 270 fietsen ofzo.....
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"Wielrenners :? Sterf toch :evil:

DAT ga ik inlijsten
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Ik erger me niet specifiek aan 1 groep weggebruikers. En natuurlijk erger ik me wel eens, maar dat ligt dan meer aan de situatie omdat die persoon mij in gevaar brengt en dat kan dan weer een ieder uit de genoemde categorie zijn.....zelfs een motorrijder  :twisted:

AngelInMe

Ze kunnen allemaal net zo erg zijn, op het moment dus wielrenners, zondagsrijders, dagtoeristen en wandelaars  :evil: Ik stoor me altijd wel ergens aan :? Ook in de auto :roll: Dus behoorlijk verhoogd risico op een hartaanval :?

Motzippaldy

Ik erger me meest op rijders met tour buffels(Pan.FJR,BMW enz) ,ze snijden bocten of rijden te wijd door bochten  :?


andere wegmisbruikers wil ik niet eens noemen  :evil:



Edit gestemd op wandelars (touristen) :evil:
Proud on the South