Hoofdmenu

SM juggle

Gestart door Motzippaldy, 05 november, 2006, 22:43:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"


Conclusie: De SXV is een project dat nog lang niet af is. De reden om een SXV te kopen is voor velen het spectaculaire 550cc metende V-twin blok. En juist op dát punt vond ik de SXV ongelofelijk slecht scoren. Wat mij betreft hadden ze er nog beter een KTM 660 SMC blokje onder kunnen gooien, ze hadden dan waarschijnlijk nog betere resultaten geboekt. En voor de wegligging hoef je geen 10.500 Euro neer te tellen...



:wink:


:?  :?


Championship Classification
1. van den Bosch, Thierry 340
2. Giraudo, Jerome 278
3. Chareyre, Adrien 259
4. Bolley, Frédéric 216
5. Chambon, Boris 215
6. Beltrami, Massimo 209

Manufacturers Classification
1. Aprilia 378
2. Husqvarna 285
3. Honda 268
4. Suzuki 251
5. KTM 244
6. TM
Proud on the South  

Schmetzke

In de S2 doen ze het idd vrij goed. In de S1 worden ze door Husqvarna en KTM naar huis gereden  :yes6rs:

1.   Hiemer, Bernd 349
2.   Lazzarini, Ivan   297
3.   Delepine, Gerald 289

4.   Iddon, Christian 281

Maar ik had het eigenlijk meer over de straat legale modellen, niet over de competitie fietsen die voor ons toch niet te betalen zijn  :wink:

Motzippaldy

Volgens mij ligt het niet aan het motoren maar aan Thierry van den Bosch  :worship-cool:
Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"Volgens mij ligt het niet aan het motoren maar aan Thierry van den Bosch  :worship-cool:

:stupid:  :worship-cool:

Hij heeft toch maar weer mooi de S2 op z'n naam staan  :worship-cool:

Schmetzke

Ivan Lazzarini 2e in S1:



Gerald Delephine 3e in S1:



Adrien Chareyre 3e in S2 en 1e in Frans kampioenschap:



:worship-cool:

Steefke™

Citaat van: "Motzippaldy"Volgens mij ligt het niet aan het motoren maar aan Thierry van den Bosch  :worship-cool:

je kunt eigenlijk wel zeggen dat mede door hem het SM in europa zo populair is geworden. :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:

(ik heb een tijd geleden ergens gelezen dat zijn familie van nederlandse komaf is)
Smells like rubber