De mooiste ooit?

Gestart door DeWitte, 09 november, 2006, 08:03:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

my all-time Favo 8) de R100Gs PD


vraag me niet waarom, maar deze is mijn reden geweest om Gs te gaan rijden  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Dit is de mijne, het was mijn eerste crossmotor, Maico MC 490 bj 81. Ik 17 jaar met een kanon op wielen (vorige eigenaar reed in het europees kamipioenschap). Heb er regelmatig als een vlag achteraan gehangen.

Smells like rubber

Toledo

Vroeger zag ik de Honda cb750 en cb550 altijd achter op het weekblad MOTOR staan, en ik vond het toen al een mooie motor.
En toen ik vorig jaar de gelegheid kreeg ereen te kopen in originele staat bedacht ik me geen twee keer. En nu staat hij bij mij in de garage (cb550)
en rij er regelmatig op, het geluid uit de 4 uitlaten is gewoon prachtig bwj 1978 en het loopt nog steeds geweldig

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Hakinnen

alez..heb al sinds jaar en dag dezelfde mening hierover..

zonder twijfel..

de mooiste ooit:

Ducati 916!         absoluut tijdloos Tamburini design.

de bijna mooiste:

MV-Agusta 750F4        wederom absoluut tijdloos en ook van de tamburini tekentafel....de fiets die in mijn ogen qua design de waardige opvolger van de 916 had moeten zijn in plaats van de 999. Tamburini had dat ontwerp voor ducati moeten maken...dikke 1000cc twin erin en voila..hadden we een echte mooie 999 gehad ipv dat "armani tupperwarekot" dat terblanche tekende

de jappanerskes...

2004- Yammie R1

Desmo-devil

916 is inderdaad een geweldig ontwerp , maar deze is mijn persoonlijke favoriet, de ultieme Duc


Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"916 is inderdaad een geweldig ontwerp , maar deze is mijn persoonlijke favoriet, de ultieme Duc

voor mij niet de mooiste maar wel een van de 10 mooiste
Smells like rubber

Motzippaldy

Alle R1








Deze moet ik hebben  :oops:

Proud on the South  

@Nippon


Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"Alle R1

Deze moet ik hebben  :oops:


De 750 V4 SB  :worship-cool: Betaal je wel grof geld voor  :yes6rs:

Steefke™

Citaat van: "Motzippaldy"

Deze moet ik hebben  :oops:


niet 1 :worship-cool: niet 2 :worship-cool: :worship-cool: maar 3 x :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
Smells like rubber

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.