MOTORSCOOTER

Gestart door alfathull, 09 november, 2006, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars":roll: je moet het niet uit zijn verband rukken :? ik gaf het als voorbeeld  :wink:

Maar wat wil je nou Desmo? de discussie of een motorscooter onder de noemer motor mag vallen?  :?: not done en overbodig imo :yes6rs:

Desmo heeft een herfst-griepje  :violent:

May Day

Citeer´mo·tor·fiets
de motorfiets; de motorfietsen

1   tweewielig motorvoertuig met grotere cilinderinhoud dan 50 cc
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Desmo-devil

Wat een hoop drukte over mijn mening.

alfathull

Ja Desmo, je verbaast je over de reacties op jou mening.
Het gaat niet om je persoonlijke mening !!
Daar heeft iedereen recht op.......................
maar hoe je hem overbrengt.
Ondanks of dankzij het feit dat hier verder niemand, op mij na, een motorscooter heeft, is er toch iets losgekomen, wat precies........
Hou het leuk, motorrijders zijn net die ANDERE weggebruikers, met dezelfde hobby, in tegenstelling tot de vaak gefrustreerde en op elkaar scheldende, file rijdende koekblikkers.....
Collega van me is Pan - rijder, zag dat ding van mij niet staan.
Nadat ik hem uiteen gezet had, waarvoor ik hem gebruik, kwam hij ook tot een andere conclusie. (Desmo...waarmee ik niet beweer als nieuwkomer, dat je je mening moet veranderen, of hier niet mag lezen)
Op motorforum.nl zijn wel een aantal motorscooterrijders.
Ik had gehoopt hier met streekgenoten ook over te kunnen babbelen.
Maar is wellicht verstandiger om dit topic te sluiten, of te laten rusten, want dit schiet zijn doel voorbij.
Aan het MFL team de verstandige keuze........

We zijn toch niet PvdA en CDA !

einde verhaal

ps. moet ik dan echt afdruipen naar het nederlandse forum ?
ha ha...........

Steefke™

ben je gek ieder zijn meug :wink:
Smells like rubber

QuattroFrits

:shock: Wat moet een limbo op een nederlands forum?? :shock:
Van mij hoef je in ieder geval niet weg. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

Topic open houden graag..

een motorscooter is naar mijn persoonlijk idee geen motorfiets (wettelijk wel uiteraard) al heeft ie 700cc..ennuh...er is nog zoiets als de Yamaha T-MAX!
Maar toch..het hoort erbij..heeft twee wielen en een blokske dat meer dan 50cc heeft..dus das okay toch..

Stel nu ik koop me een 125cc motorfietske erbij ..weet ik veel..aprilliake RS125 of zo..dan kan dat toch ook op een motorforum..
Zou imo van de zotte zijn om puur op het "uiterlijk van het ding" te beoordelen of ze er wel of niet bijhoren. Net als het "van de zotte" is om er uberhaupt een discussie als deze aan te wijden..

genoeg gezeverd..welkom motorscooter..





:wink:

Desmo-devil

Lekker open houden dit Topic, en vooral niet persoonlijk opvatten, jullie hebben me overtuigd. :worship-cool:

B-Witch

Citaat van: "Desmo-devil"Lekker open houden dit Topic, en vooral niet persoonlijk opvatten, jullie hebben me overtuigd. :worship-cool:

dat is een super reaktie Desmo, klasse :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

alfathull

Desmo, dit is echt wel je betere (motor) kant

alfathull

Citaat van: "May Day"
Citeer´mo·tor·fiets
de motorfiets; de motorfietsen

1   tweewielig motorvoertuig met grotere cilinderinhoud dan 50 cc

Wat moet je verder nog zeggen, meneer van Dale heeft immers gelijk !

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"jullie hebben me overtuigd

No way  :lol:  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"jullie hebben me overtuigd

No way  :lol:  :wink:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "alfathull"Ondanks of dankzij het feit dat hier verder niemand, op mij na, een motorscooter heeft, is er toch iets losgekomen, wat precies........

Je hebt wellicht even een zeer plekje geraakt bij sommige mensen !!!  :mrgreen: En dat voor iemand die net op het forum zit.
Respect !!!  :worship-cool: :worship-cool::worship-cool::worship-cool:


Trouwens leuke scooter heb je. Lijkt me erg praktisch. Ben echter toch meer liefhebber van de iets zwaardere types zoals b.v. de Burgman 400 of 650 of Honda Forza.

Mijn definitie van een motor is dat alles tot 500 cc zowiezo een brommer is !! Tot 800 cc rij je een lichte motor en pas bij >800 cc een zware motor.
          :laughing49so:

Citeer
ps. moet ik dan echt afdruipen naar het nederlandse forum ?
ha ha...........

Blijf lekker hier!!. Je vindt nergens anders een scooter/motor forum met zoveel gestoorden :twisted:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

WhomBom

Citaat van: "HD4ever"[definitie van een motor is dat alles tot 500 cc zowiezo een brommer is !!

:cry:  :cry:  :cry:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."