MOTORSCOOTER

Gestart door alfathull, 09 november, 2006, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "HD4ever"[definitie van een motor is dat alles tot 500 cc zowiezo een brommer is !!

:cry:  :cry:  :cry:

uhhum hoeveel cc is de GS van jou :shock:
Smells like rubber

Schmetzke

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "HD4ever"[definitie van een motor is dat alles tot 500 cc zowiezo een brommer is !!

:cry:  :cry:  :cry:

uhhum hoeveel cc is de GS van jou :shock:

499  :rofl:

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"en pas bij >800 cc een zware motor.

:mrgreen:   :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "HD4ever"en pas bij >800 cc een zware motor.

:mrgreen:   :lol:
is dat inclusief de tankinhoud :oops:
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "HD4ever"en pas bij >800 cc een zware motor.

:mrgreen:   :lol:
is dat inclusief de tankinhoud :oops:

Yep, en dat is dus inclusief tankinhoud, water in de koplamp en volle blaas.  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

WhomBom

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "HD4ever"[definitie van een motor is dat alles tot 500 cc zowiezo een brommer is !!

:cry:  :cry:  :cry:

uhhum hoeveel cc is de GS van jou :shock:

499  :rofl:

487 8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

alfathull

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "alfathull"Ondanks of dankzij het feit dat hier verder niemand, op mij na, een motorscooter heeft, is er toch iets losgekomen, wat precies........

Je hebt wellicht even een zeer plekje geraakt bij sommige mensen !!!  :mrgreen: En dat voor iemand die net op het forum zit.
Respect !!!  :worship-cool: :worship-cool::worship-cool::worship-cool:


Trouwens leuke scooter heb je. Lijkt me erg praktisch. Ben echter toch meer liefhebber van de iets zwaardere types zoals b.v. de Burgman 400 of 650 of Honda Forza.

Mijn definitie van een motor is dat alles tot 500 cc zowiezo een brommer is !! Tot 800 cc rij je een lichte motor en pas bij >800 cc een zware motor.
          :laughing49so:

Citeer
ps. moet ik dan echt afdruipen naar het nederlandse forum ?
ha ha...........

Blijf lekker hier!!. Je vindt nergens anders een scooter/motor forum met zoveel gestoorden :twisted:

Ik heb bewust gekozen voor de lichtere vanwege de handelbaarheid, zet hem op het werk tussen de bromscooters (is overdekt, motorstalling niet)
Heb ook nog gelonkt naar een SilverWing. Deze stond ook in Drachten, schitterende machine !
Maar dit is gewoon voor hetgene waarvoor ik hem specifiek gebruik veel  praktischer.
Jammer dat je voor een andere wilt gaan..........
De Honda Dylan was toch de ideale motorscooter - nickname combinatie die ik ooit gezien/bedacht heb.
Ja, en dat ik als nieuwkomer zoveel los heb gemaakt, zegt misschien toch iets over de (voor)oordelen die er altijd leven, maar het belangrijkste vindt ik persoonlijk toch, dat je een ander lekker in zijn waarde laat !
Want zeg nou zelf, het afkraken van iemand anders is gemakkelijker, en helaas vaker toegepast dan nodig zou zijn.
Hij Beemer, die Naked, die HD, Peter Honda Dylan, who cares ?
Gaat toch erom dat je gewoon geniet van je "vervoermiddel" (niet oneerbiedig bedoeld)
En dat doe ik..............................en we kijken natuurlijk altijd verder..............want je weet maar nooit.

Enfin.................iemand nog iets over motorscooters te vermelden, want daar was deze topic eigenlijk voor bedoeld ?!
Zijn er überhaupt mede motor scooter gebruikers ?

DeWitte

Citaat van: "alfathull"Ja, en dat ik als nieuwkomer zoveel los heb gemaakt, zegt misschien toch iets over de (voor)oordelen die er altijd leven, maar het belangrijkste vindt ik persoonlijk toch, dat je een ander lekker in zijn waarde laat !

mee eens en nu Desmo is overtuigd  :lol: laten we nu maar verder on-topic blijven  8)

weiter im tekst :idea: Scootah's dus  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


QuattroFrits

Mooi machientje, wilde ik ooit kopen maar vond hem veel te duur.
schijnen inderdaad prima en zuinig te lopen en die 180 haalt hij goed.
En voor woon/werk verkeer ideaal.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"

mee eens en nu Desmo is overtuigd  :lol: laten we nu maar verder on-topic blijven  8)




Heb ik wat gemist  :shock:  
Gaat Desmo Monster  verkopen en dan motorscooter kopen   :?






:mrgreen:
Proud on the South  

alfathull

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Dwars"

mee eens en nu Desmo is overtuigd  :lol: laten we nu maar verder on-topic blijven  8)




Heb ik wat gemist  :shock:  
Gaat Desmo Monster  verkopen en dan motorscooter kopen   :?




:mrgreen:


Aan zijn eerdere reactie te zien lijkt me dat hoogstonwaarschijnlijk.
Ik heb wel nog een leuke tweede auto voor hem
Een Suzuki Swift 1995 1.6 GLX 110 dkm.(NAP) .....bijna Ducati rood....grote kofferbak........90 pk...........850 hele kilogrammen.......gaat daardoor ook rap....grote beurt gehad met distributie riem en varioriem.........heel goede bandjes.......electr. ramen en spiegels.............€ 1750.
Is dat niks voor je ?   :idea:

hier komt hie...



Desmo-devil

Bedankt voor het aanbod, maar is niet echt wat ik zoek.

The Dominator

Citaat van: "Dwars"

mee eens en nu Desmo is overtuigd  :lol: laten we nu maar verder on-topic blijven  8)

weiter im tekst :idea: Scootah's dus  :wink:

oke, snel dan effe een update van de razende reporters

scootah stefke


en
scootah sjeelsky


wordt vervolgd.............
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Steefke™

aaaahhhh invasione della tribuna del motore limburg in Italia :wink:
Smells like rubber