Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "Dwars"net ff uitgeteld: 330km tegen 16km/uur zijn 20,625 uur rijden: wel ff bammekes meenemen, maar zondagvroeg moet je dan thuis zijn :mrgreen:

zit geen sigarettenplugaansluiting op dus GPS aansluiten gaat niet en daarbij die 330km was over de snelweg, denk niet dat ik daar lang ga rijden met de toektoek
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"net ff uitgeteld: 330km tegen 16km/uur zijn 20,625 uur rijden: wel ff bammekes meenemen, maar zondagvroeg moet je dan thuis zijn :mrgreen:

zit geen sigarettenplugaansluiting op dus GPS aansluiten gaat niet en daarbij die 330km was over de snelweg, denk niet dat ik daar lang ga rijden met de toektoek

Komop M. :
Koop gewoon ff daar in de buurt een ouwe sleurhut, hang die erachter en rij in enkele dagen naar huis!
Je zult de tijd van je leven hebben!
Wellicht dat je onderweg nog het e.e.a. "opppikt"  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"net ff uitgeteld: 330km tegen 16km/uur zijn 20,625 uur rijden: wel ff bammekes meenemen, maar zondagvroeg moet je dan thuis zijn :mrgreen:

zit geen sigarettenplugaansluiting op dus GPS aansluiten gaat niet en daarbij die 330km was over de snelweg, denk niet dat ik daar lang ga rijden met de toektoek

Komop M. :
Koop gewoon ff daar in de buurt een ouwe sleurhut, hang die erachter en rij in enkele dagen naar huis!
Je zult de tijd van je leven hebben!
Wellicht dat je onderweg nog het e.e.a. "opppikt"  :twisted:

zou ook wel een bak zijn he, meteen een duurtest van oldtimertje, kan kme beter wel een paar jerrycans diesel achterop binden.........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

B-Witch

Vanmiddag door de stromende regen, (met de motor) naar Eindhoven gerakt, Mr Suzuki wilde dit nl gaan bekijken:



Is ie mooi of is ie mooi???
Motor is van 2003 en heeft maar een luttele 12.000 km op de teller staan.
Moest er wel om lachen hoor, de achterband (nog origineel) had schaamranden waar je bang van werd, schat zo'n 2 cm aan iedere kant.
Zal dan natuurlijk wel gelijk een nieuwe band moeten worden zag er iig beetje vierkant uit :rofl:
Nog ffkes bedenken wat we doen, kopen alvast of toch nog eerst wachten tot de RF verkocht is, met het risico dat deze beauty verkocht is.... :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

tja...de RF staat ook al effe te koop...nu voor weinig geld zelfs. Moet ie toch de deur voor uitgaan dacht ik zo...

Het risico dat dat groen ding weg is als de RF verkocht is is zeer waarschijnlijk...daarom zou ik de gok wagen en kopen dat ding..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"

Is ie mooi of is ie mooi???

Hij is groen :lol:

maar ook mooi :wink: suc6 met de beslissing
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

:worship-cool:  zeer vette naked, alleen dat dekseltje op het blok moet zwart  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"

Is ie mooi of is ie mooi???

Hij is groen :lol:

maar ook mooi :wink: suc6 met de beslissing

:stupid: Kawasaki he  :thumbsup:

DeWitte

kreeg net de opmerking van een vrouwelijke belgische collega :lol:

" gij moest 's morgensvroeg al slaag krijgen want voor dat de dag om is hebt gij die toch al verdiend"

:rofl:


:oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Pas dan maar op , want Belgen blijken verrassend vaak de waarheid te spreken :whipping:  :whipping:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Trouwens Joepie vanmorgen nog geluld met John Vleugels van de Trialvereniging Landgraaf over jou toekomstige carriere als Trailpiloot :thumbsup: als je een beetje bedreven bent komen we eens kijken wa :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

In ieder geval dan wel gedreven, maar bedreven? :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gieskes

De Appie is vandaag verkocht inclusief Bitubo-gepimpte veurpeutjes  :wink:

Hopelijk vind ik zaterdag de opvolger dus duim maar ff mee allemaal!!

8)
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"De Appie is vandaag verkocht inclusief Bitubo-gepimpte veurpeutjes  :wink:

Hopelijk vind ik zaterdag de opvolger dus duim maar ff mee allemaal!!

8)

goed hoor!! nu wastie eindelijk in ordnung...... hahaha

suc6 dan zaterdag en als ik ergens wat moet oplaajen hoor ik t wel!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"De Appie is vandaag verkocht inclusief Bitubo-gepimpte veurpeutjes  :wink:

Hopelijk vind ik zaterdag de opvolger dus duim maar ff mee allemaal!!

8)

wat heb je op het oog???  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away