Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Net terug van een nachtelijk regenritje :twisted: Maar goed dat ik van te voren ben gaan schijten want het was me hier en daar toch een potje glad :shock: Alleen zat ik na een bocht in het Vijlenerbos opeens achter een politieauto :? Die keek wel even twee keer in zn spiegels want zelf reed die ook aardig door :lol: Blijft vet, alleen moeten die sukkels in hun koekblikken eens stoppen met seinen als ik hun inhaal, aanstellers :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

quote "Herr Tod" Net terug van een nachtelijk regenritje :twisted:  :?:  :?:  :?:  :?:


:shock: Wanneer begint bij jou de nacht? :shock:

:roll: Bij mij is net de avond begonnen en begint de nacht om 24.00 uur. :wink:

:twisted: En stop met de politie te pesten, dat is niet leuk meer. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

wel een idee om nog eens een regen/avondrit te doen?? heel gezellie en onderweg ergens warme choco scoren  :yes6rs:

na wie wil :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"wel een idee om nog eens een regen/avondrit te doen?? heel gezellie en onderweg ergens warme choco scoren  :yes6rs:

na wie wil :idea:

choko lust ik ook wel....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Citaat van: "QuattroFrits":shock: Wanneer begint bij jou de nacht? :shock:

Citeernacht (de ~ (m.), ~en)
1 tijd tussen zonsondergang en zonsopkomst, m.n. na middernacht en zes uur 's morgens

'met name' heb ik geen kloot mee te maken :wink: :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

:)}

Dan hebben we elkaar net misgelopen denk ik. Toen ik daar was was het nog nét droog... En toen kwam ik door Epen en toen begon het te zeiken als een gek. Wel leuk, met een driftend achterwiel de bocht uit  :yes6rs:

Herr Tod

Alleen het achterwiel? Mietje :mrgreen: Beide wielen in de lange rechterbocht voordat je Epen binnen rijd komend vanuit Mechelen... daar ben ik toen door die mercedes van de weg gereden, zie mijn scorebord :roll:

ongepland... wel vet... maar eigenlijk niet voor herhaling vatbaar
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"zie mijn scorebord

Whoehahahha :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Youp

opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Youp"teruuk  :yes6rs:






Hoe was het in zeeland? Bier, zon en tiete?

Joepie1958

Zeeland?
Ranja met een rietje, regen en dikke duikpakken :cry:  :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

ff zeveren ..


ik ging  met mijn pasoke naar motoport echt..moest daar ff zijn.
gewoon ff in een textiel motorjas , helmpje , handschoentjes maar met mijn rode stoffen werkoveral en de vetstoere gympies aan.. ik ging niet "rijden"maar pakte de paso ff als vervoer omdat ik geen zin had om met de bus te gaan.  in mijn overal dus, op de gympies.

laatste stukje binnendoor gereden , hangt er een Honda Pan eurodinges achter me..
beetje gas gegeven.. pan ook een beetje gas geven..ouwe knakker erop met een gloednieuw en duur leren toer pakske en bijbehorend helmpke..
zo'n "herintreder" met wat centjes en 2 maanden motorervaring denk ik..whatever..maakt niks uit..
Nu moest die blijkbaar ook bij MPE zijn..tenminste die reed achter me aan om uiteindelijk ook de parkeerplaats daar op te rijden.
Zet zijn motor naast de mijne enbegint daar wat deftig aan alle knoppen en toeters van die Pan te draaien..en ik zie 'm al minachtend naar het gescheurde zadel van mijn ongepoetste oude trouwe paso kijken..
alé, ik stap van de motor af en wil 'm nog vriendelijk ff hallo of zoiets zeggen, zegt ie: "hmm..open dempers zeker he!! kijk maar uit dat ze je daar niet mee pakken! want daar zijn ze scherp op tegenwoordig! jaja"

ik dacht dus meteen:"man,fl*kker toch een end op met je k*tpaneurodinges"..
maar ik zei slechts: .".ah dat zal toch wel meevallen he?"
Hij weer: "nouja..je moet het zelf weten"
Ikke:"Yep, da klopt..da moet ik zelf weten"..

ik had geen zin in dat geouwehoer allemaal, hij stond nog wat cool te doen met de beveiliging van zijn hondahok en ik hoef de mijne toch niet af te sluiten want die jatten ze niet dus ik loop weg richting ingang roept  ie tegen me:" ben je gaan proefrijden of zo?"
Ikke:"nuh..hoezo?"
Hij weer: "ah ik dacht dat soms omdat je die overal aan hebt?" (die dacht zeker dat ik monteur bij MPE was denk ik?)
Ikke:" neehoor...niet proefrijden..die loopt goed"
Hij: "nou ..je reed aardig door anders..moet je ook niet vallen met die broek aan"
Ikke:"wat is er mis met mijn broek dan?"
alé..ik wist inmiddels wat er komen ging..
Hij:  nou dat is niet bepaald beschermende kledij..als je daarmee valt" ..


en toen wou ie me dus de hele preek gaan geven ..

ben ik weggelopen ..ik had er geen zin in om het geleuter nog langer aan te horen van "meneer happy met honda blij dat ik verantwoordelijk rij"

daar wordt ik verdomme niet goed van..dat ongevraagde gebemoei.
van zo'n betweter dropl*l die per ongeluk  in een opwelling een motor heeft gekocht en daar een beetje duur mee staat te doen.


ik weet gvd zelf ook wel dat ik daar ff te hard reed , dat dat Ducske  teveel DB's heeft en dat als ik op mijn plaat ga dat pijn aan de tere knietjes gat doen als ik geen leer aan heb..

ik baal een beetje van dat "vingerwijs gedrag"..anderen zonodig in "een hokje / catagorietje" duwen en op hun "fouten en verantwoordelijkheden" wijzen..terwijl ze die zelf ook wel weten....



:evil:


edit: oja..voor de rest gaat het okiedokie met hakki  :D

:wink:

WhomBom

Citaat van: "Hakinnen"meneer happy met honda blij dat ik verantwoordelijk rij"

daar wordt ik verdomme niet goed van..dat ongevraagde gebemoei.
van zo'n betweter dropl*l die per ongeluk  in een opwelling een motor heeft gekocht en daar een beetje duur mee staat te doen.


ik weet gvd zelf ook wel dat ik daar ff te hard reed , dat dat Ducske  teveel DB's heeft en dat als ik op mijn plaat ga dat pijn aan de tere knietjes gat doen als ik geen leer aan heb..

ik baal een beetje van dat "vingerwijs gedrag"..anderen zonodig in "een hokje / catagorietje" duwen en op hun "fouten en verantwoordelijkheden" wijzen..terwijl ze die zelf ook wel weten....



:evil:


edit: oja..voor de rest gaat het okiedokie met hakki  :D

:wink:

:stupid:   :stupid:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

:evil: Ik wil net mn inrit inrijden... komt me net een groep van 100 nogwat HD's tegemoet met 30 :roll: Wat een terror :banghead4rv:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Youp

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Youp"teruuk  :yes6rs:






Hoe was het in zeeland? Bier, zon en tiete?

veeeel bier, nog meer BBQ, geen zon en weinig tieten  :?
opeloos benzine verslaafd...