Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "FZ_Ron"Dan moet ik ook maar twee Shuberts aanschaffen...heb inmiddels 3 intercoms geprobeerd, maar alle 3 storen ze door het windgeluid etc...
Mischien met zo'n schubert dan niet.. :cry:

is dat nu net niet de reden waarom we op een motor gaan zitten?? zodat we die alte niet horen?? als je dan toch zo nodig met elkaar wilt praten kan je evengoed in de auto gaan touren :mrgreen:

Kijk dat bij jou niemand achterop wilt :lol: (of durft :mrgreen:) kun je anderen niet aanrekenen :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "The Dominator"
is dat nu net niet de reden waarom we op een motor gaan zitten?? zodat we die alte niet horen?? als je dan toch zo nodig met elkaar wilt praten kan je evengoed in de auto gaan touren :mrgreen:

Agreed maar dat flapperende gebulder van die wind kan ik best missen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

May Day

Ik heb ook een Schuberth S1. Perfect helmpje. Gebruik niet eens meer oordoppen.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

karz

Citaat van: "May Day"Ik heb ook een Schuberth S1. Perfect helmpje. Gebruik niet eens meer oordoppen.

Die ga ik me ook halen , ik haat oordoppen  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

die S1 ziet er on-schubert-iaans goed uit... mn pa heeft zo'n lompe concept  :shutup:  maar daar issie ook niet tevreden over
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

The Dominator

Citaat van: "May Day"Ik heb ook een Schuberth S1. Perfect helmpje. Gebruik niet eens meer oordoppen.

heb de C2 ook nie schlecht......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

wat mij verbaasd is dat al die Jappen liefhebbers met een Duitse helm op de kop lopen :mrgreen:

nu wat nieuws....

schubert SS :rofl: voor gevorderden
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"wat mij verbaasd is dat al die Jappen liefhebbers met een Duitse helm op de kop lopen :mrgreen:

nu wat nieuws....

schubert SS :rofl: voor gevorderden

Als mijn TLR uit roemenie kwam was het mij ook goed, heeft niets met Jappenliefde te maken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

was ook maar een geintje hoor :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"was ook maar een geintje hoor :lol:
..van mij ook
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "FZ_Ron"Dan moet ik ook maar twee Shuberts aanschaffen...heb inmiddels 3 intercoms geprobeerd, maar alle 3 storen ze door het windgeluid etc...
Mischien met zo'n schubert dan niet.. :cry:

is dat nu net niet de reden waarom we op een motor gaan zitten?? zodat we die alte niet horen?? als je dan toch zo nodig met elkaar wilt praten kan je evengoed in de auto gaan touren :mrgreen:

nee, die alte wil ik idd niet horen, die knijpt wel als het te hard of zo gaat...Maar als dochterlief achterop zit geef ik haar een seintje als ze zich extra goed moet vasthouden, of als we ergens langskomen wat de moeite van het kijken waard is....Ook krijg ik graag te horen of alles goed gaat achterop..FeedBACK heet dat.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"FeedBACK heet dat.. :lol:

:oops: Is dat niet vrij vertaald "voederen achterop"  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"wat mij verbaasd is dat al die Jappen liefhebbers met een Duitse helm op de kop lopen :mrgreen:

nu wat nieuws....

schubert SS :rofl: voor gevorderden

Nou dan zijn we het over een goede helm wel eens, want de BMW helmen worden ook bij Schuberth gemaakt, verder houdt ieder vergelijking op, toch????? :oops:  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Zometeen ff de tassen pakken, en dan om een uur of 1 zijn we weg voor een weekendje Braunfels (achter Koblenz)
Lekker even een paar dagen sturen. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Zometeen ff de tassen pakken, en dan om een uur of 1 zijn we weg voor een weekendje Braunfels (achter Koblenz)
Lekker even een paar dagen sturen. :wink:

hee, veel plezier en kom heel en voldaan weer terug :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away