Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"

Hoezo grasmaaier??
was er ergens Bermtreffen dan??? :rofl:

Denk zeg het zelf eens :roll:

Neej vandaag geen bermtreffen (naar mijn weten...)

rol over de vloer van het lachen met de tranen in mn ogen :rofl:

het zou zo maar gekund hebben, bladeren en zo op de weg...
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"

het zou zo maar gekund hebben, bladeren en zo op de weg...

Jups zoals ik al verteld had in dat stukkie ;) en waar ze aan de weg het werken zijn kiezel en troep.

Heb ook maar 30km/u overal gereden met die pocketbike :rofl:

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"

het zou zo maar gekund hebben, bladeren en zo op de weg...

Jups zoals ik al verteld had in dat stukkie ;) en waar ze aan de weg het werken zijn kiezel en troep.

Heb ook maar 30km/u overal gereden met die pocketbike :rofl:

misschien hadden die scooterrijders wel ergens een "bermtreffen :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Zonet de belangrijkste ingreep gedaan die mogelijk is om de wegligging van de motor te verbeteren... weg met die middenbok :evil: Ik ben benieuwd wat nu weer aan de grond gaat komen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Karin

Gisteren effe mijn nieuwe band ruim 100 km "ingereden", en wat wonen wij toch mooi. De ene mooie slingerweg na de ander en telkens word je weer met een prachtig uitzicht beloond  Kreeg er echt een vakantiegevoel van en zeker met de zon erbij :lol:  
Gisteren dus met die bandage mijn laars in, dat was nog effe doordouwen...en toen werd het me al duidelijk dat ik bij het uitdoen later er langer over zou doen...En dat werd ruim 2 uur later inderdaad effe wrikken en draaien, mijn gezicht trok in dezelfde stuiptrekkingen mee...

Maar morgen ga ik weer, dat is me die 10 minuten met de laars wel waard na bijna 2 weken binnen zitten.  8)

Motzippaldy

Citaat van: "Karin"Gisteren effe mijn nieuwe band ruim 100 km "ingereden", en wat wonen wij toch mooi. De ene mooie slingerweg na de ander en telkens word je weer met een prachtig uitzicht beloond  Kreeg er echt een vakantiegevoel van en zeker met de zon erbij :lol:  
Gisteren dus met die bandage mijn laars in, dat was nog effe doordouwen...en toen werd het me al duidelijk dat ik bij het uitdoen later er langer over zou doen...En dat werd ruim 2 uur later inderdaad effe wrikken en draaien, mijn gezicht trok in dezelfde stuiptrekkingen mee...

Maar morgen ga ik weer, dat is me die 10 minuten met de laars wel waard na bijna 2 weken binnen zitten.  8)


Was je gisteren toevallig in Epen rond 17 uur  :?
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"Iemand ervaring met Motorcentrum Eindhoven? is dat die befaamde "chrashbikesale" :? .  :? d'r staat nl een complete Gs1200 voor bijna 2500 pleuri onder de gangbare "marktprijs".

????

nu je het zegt.........

hebben zij niet bindingen met "Groenen Motoren"?
Die gasten van Groenen kopen i.i.g. alles op wat ooit op een motorfiets geleken heeft!

Klopt, zij zijn Groenen Motoren  uit Luyksgestel.................

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"Iemand ervaring met Motorcentrum Eindhoven? is dat die befaamde "chrashbikesale" :? .  :? d'r staat nl een complete Gs1200 voor bijna 2500 pleuri onder de gangbare "marktprijs".

????

Ben daar vorig jaar eens naar toegereden voor een SP2 .  had interese en wilde evt kopen.  werd me verzekerd dat ie absoluut 100% was.

heb de motor daar uitvoerig bekeken en kwam tot de conclusie dat het een "opgelapt exemplaar" was.

Nu was de prijs opzich behoorlijk o.k , echter ik vindt wel dat ze er bij mogen vertellen dat ie "gefixed" is ipv tegen mij te verkondigen dat ie in "originele nieuwstaat" is.

Hij  zag er dan wel uit als "in nieuwstaat" maar was het in feite niet.
Nu hebben ze aan mij een verkeerde als ik aan het "inspecteren" sla, als er iets gebeurd is aan zo'n motor zie ik het wel.
Voor hetzelfde geldt stopt echter een "nietsvermoedende leek" zijn spaarcentjes of een lening in zo'n "in nieuwstaat" zijnde motor.

niet correct.

er gaan nogal wat "verhalen" de rondte over dat bedrijf, die kan ik echter niet bevestigen.  Er wordt veel gel*ld op internet en zeer zeker wordt soms ook een motorzaak onterecht zwart gemaakt door een schijbaar ontevreden klant..  dat kan veel schade veroorzaken voor de zaak.
Kan dus slechts vertellen "over eigen ervaringen".

:wink:

Zelfde senario hier. Ben gaan kijken naar een CBR954. Zelfde verhaal als Hakki. Trouwens die SP2 heb ik ook gezien. 2 langs elkaar.  :wink:

DeWitte

die Gs staat er nog steeds; voor die prijs had ie allang weg moeten zijn :? zal wel eenzelfde verhaal achter steken :? wegblijven dus.......
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Karin"Gisteren effe mijn nieuwe band ruim 100 km "ingereden", en wat wonen wij toch mooi. De ene mooie slingerweg na de ander en telkens word je weer met een prachtig uitzicht beloond  Kreeg er echt een vakantiegevoel van en zeker met de zon erbij :lol:  
Gisteren dus met die bandage mijn laars in, dat was nog effe doordouwen...en toen werd het me al duidelijk dat ik bij het uitdoen later er langer over zou doen...En dat werd ruim 2 uur later inderdaad effe wrikken en draaien, mijn gezicht trok in dezelfde stuiptrekkingen mee...

Maar morgen ga ik weer, dat is me die 10 minuten met de laars wel waard na bijna 2 weken binnen zitten.  8)


Was je gisteren toevallig in Epen rond 17 uur  :?

Was wel in Epen maar rond half 4.

Motzippaldy

Citaat van: "Karin"

Was wel in Epen maar rond half 4.

Inderdaad was eerder dan 17 uur  :oops:
Herr Tod en ik stonden boven op kruising toen 2 motoren langs reden , een was blauw Fazer  :? en wij hebben gezwaaid  :shock:
Proud on the South  

Karin

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Karin"

Was wel in Epen maar rond half 4.

Inderdaad was eerder dan 17 uur  :oops:
Herr Tod en ik stonden boven op kruising toen 2 motoren langs reden , een was blauw Fazer  :? en wij hebben gezwaaid  :shock:

Ik was alleen, er zat alleen zo'n dikke chopper achter me toen ik bij de ijsboer kwam. Maar die zal ik niet meer boven op de kruising achter me gehad hebben....  :wink:

Herr Tod

Ik vond het al lang kicks dat ik weer met Mario een rondje kon rijden :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Zo... de eerste dag van mn nieuwe werk zit er op. Wat ben ik blij dat ik weg ben bij mn oude werk :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Zo... de eerste dag van mn nieuwe werk zit er op. Wat ben ik blij dat ik weg ben bij mn oude werk :D


:rofl:  :nana9oi:  :fuckyou:
Proud on the South