Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

*LUCKY 13*

:shock:  ik had idd plek zat, maar kreeg een hart verzakking toen ik fz_ron de bocht inzag sturen en da ff iemand buitenom kwam :o   maja, plek zat achteraf gezien ja :wink:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

B-Witch

Vandaag de grootste blunder in mijn carriere als vottewasser gemaakt.
Zit ik lekker relaxed op het terras in Slenaken, na een leuk rondje te hebben gekoetsjt, belt Mr. Kawa, het werk heeft me gebeld, ik had eigenlijk avonddienst gehad....... :shock:
Gewoon overheen gekeken, niet gezien in de planning :oops:
voor de goede orde toch maar ff gebeld, de heer die alles moest regelen heeft zich rot gebeld om maar alles geregeld te krijgen
enne ikke lekker dus op het terras..... :?
Hij kon me gelukkig vergeven, en was het met me eens dat vergissen menselijk is.
Zal morgen wel de wind van voren krijgen van me baas...ben bang dat ik nu dus echt op zoek naar een nieuwe baan kan.
Dus nu vanavond beslist dat ik morgen me ga inschrijven bij de kamer van koophandel, en mijn carriere als Kapster nieuw leven ga inblazen als legale thuiskapster.
Enige waar ik nu hulp bij kan gebruiken:
een naam voor mijn bedrijfje, en klanten :!:
enne het bouwen van een website, zodat ik ook via internet kan adverteren.
Ik hou jullie op de hoogte, en als je met je handen in je te lange haar zit..pb me :!:  :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
Zal morgen wel de wind van voren krijgen van me baas...ben bang dat ik nu dus echt op zoek naar een nieuwe baan kan.

Volgens mij gaat dat niet zo makkelijk. Jou ontslaan op grond van dat, bedoel ik dan.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"
Zal morgen wel de wind van voren krijgen van me baas...ben bang dat ik nu dus echt op zoek naar een nieuwe baan kan.

Volgens mij gaat dat niet zo makkelijk. Jou ontslaan op grond van dat, bedoel ik dan.

zal wel niet ut eerste akkefietje wezen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: "*LUCKY 13*":shock:  ik had idd plek zat, maar kreeg een hart verzakking toen ik fz_ron de bocht inzag sturen en da ff iemand buitenom kwam :o   maja, plek zat achteraf gezien ja :wink:

Ik schrok eigenlijk niet zo..maar dacht wel..."wat een eikel...." :P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"
Zal morgen wel de wind van voren krijgen van me baas...ben bang dat ik nu dus echt op zoek naar een nieuwe baan kan.

Volgens mij gaat dat niet zo makkelijk. Jou ontslaan op grond van dat, bedoel ik dan.

zal wel niet ut eerste akkefietje wezen :mrgreen:

Het is idd niet het eerst akkafietje nee, maar zo bont als dit...
ik luisterde net mijn voicemail af;
CiteerIk hoor van Rob  (achterwacht) dat je bent motorrijden, ik vind niet dat dit kan, laat je nog ff wat van je horen
:oops:

Net of ik het expres gedaan heb, ik ga motorrijden als ik weet dat er mensen op me wachten, die verzorgd moeten worden...get real!!!
Wat een onzin.
ga zometeen ff een vette mail sturen naar mijn bazin.
morgenvroeg dus naar de kvk, en wat advertenties plaatsen.
Zoekie gaat haar eigen ding doen  :!:  :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Dilemma: kan vandaag me 2cv verkopen: maar aangezien wij een 2e auto alleen maar voor de fun erbij hebben: wil ik weer een "apart" koekblik binnen mijn budget hebben. De keuzes-

-2cv '84 (nw chassis en in Top conditie) houden? of
-Fiat 500 nuovo met linnen open dank uit 70 (gerestaureerd)
-Kever 1200 '74 (gerestaureerd)
-Landrover 88 Leightweight '77 (met heeel veel werk en nog aan te schaffen inchgereedschap)
-Mercedes 200 W123 '78 (met redelijk wat werk)
-Saab 96 '74 (gerestaureerd)

mijn vrouw wil de 500 omdat ie zo schattig is  :banghead4rv:

twijfel, twijfel :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"Dilemma: kan vandaag me 2cv verkopen: maar aangezien wij een 2e auto alleen maar voor de fun erbij hebben: wil ik weer een "apart" koekblik binnen mijn budget hebben. De keuzes-

-2cv '84 (nw chassis en in Top conditie) houden? of
-Fiat 500 nuovo met linnen open dank uit 70 (gerestaureerd)
-Kever 1200 '74 (gerestaureerd)
-Landrover 88 Leightweight '77 (met heeel veel werk en nog aan te schaffen inchgereedschap)
-Mercedes 200 W123 '78 (met redelijk wat werk)
-Saab 96 '74 (gerestaureerd)

mijn vrouw wil de 500 omdat ie zo schattig is  :banghead4rv:

twijfel, twijfel :?

Waar stond de eend / komt zijn vervanger te staan ?  heb je een stalling ?
Die landrover is dat een echte engelse of zo'n enge door het nederlandse leger 'gemodificeerde' ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"Dilemma: kan vandaag me 2cv verkopen: maar aangezien wij een 2e auto alleen maar voor de fun erbij hebben: wil ik weer een "apart" koekblik binnen mijn budget hebben. De keuzes-

-2cv '84 (nw chassis en in Top conditie) houden? of
-Fiat 500 nuovo met linnen open dank uit 70 (gerestaureerd)
-Kever 1200 '74 (gerestaureerd)
-Landrover 88 Leightweight '77 (met heeel veel werk en nog aan te schaffen inchgereedschap)
-Mercedes 200 W123 '78 (met redelijk wat werk)
-Saab 96 '74 (gerestaureerd)

mijn vrouw wil de 500 omdat ie zo schattig is  :banghead4rv:

twijfel, twijfel :?

Waar stond de eend / komt zijn vervanger te staan ?  heb je een stalling ?
Die landrover is dat een echte engelse of zo'n enge door het nederlandse leger 'gemodificeerde' ?

-die Laro is idd een gemodificeerde ex-leger (leightweight vanwege gereduceerd gewicht ivm "luchttransport") en al mijn auto's moeten helaas buiten staan. Die Fiat 500 zal wel binnen passen als ik de garage eens opruim :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"Dilemma: kan vandaag me 2cv verkopen: maar aangezien wij een 2e auto alleen maar voor de fun erbij hebben: wil ik weer een "apart" koekblik binnen mijn budget hebben. De keuzes-

-2cv '84 (nw chassis en in Top conditie) houden? of
-Fiat 500 nuovo met linnen open dank uit 70 (gerestaureerd)
-Kever 1200 '74 (gerestaureerd)
-Landrover 88 Leightweight '77 (met heeel veel werk en nog aan te schaffen inchgereedschap)
-Mercedes 200 W123 '78 (met redelijk wat werk)
-Saab 96 '74 (gerestaureerd)

mijn vrouw wil de 500 omdat ie zo schattig is  :banghead4rv:

twijfel, twijfel :?

Waar stond de eend / komt zijn vervanger te staan ?  heb je een stalling ?
Die landrover is dat een echte engelse of zo'n enge door het nederlandse leger 'gemodificeerde' ?

-die Laro is idd een gemodificeerde ex-leger (leightweight vanwege gereduceerd gewicht ivm "luchttransport") en al mijn auto's moeten helaas buiten staan. Die Fiat 500 zal wel binnen passen als ik de garage eens opruim :lol:

Dan zou ik die Laro laten staan, zowiezo omdat het spul buiten moet staan, zou ik iets pakken met weinig plaatwerk en zoveel mogelijk ronde vormen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"mag ik melden dat BusaBearke aan de BEEMER is  :yes6rs:  :angel:  :worship-cool:  :rofl:  :nana9oi:  :mrgreen:  :mrgreen:


:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:

Nee he R, niet jij ook al :?
Het lijkt wel een epedimie te worden..


Weest gerust suzuki- girl, het is maar zeer tijdelijk hoor, dat hij zich in een @#$% verplaatst op 4 wielen,  :oops:  :oops:  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Youp

ik heb een BMW 2000 Tii Touring uit 1973 in de aanbieding  8) volledig gerestaureerd moeten nog een paar dingetjes aan gebeuren
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

Citaat van: "Youp"ik heb een BMW 2000 Tii Touring uit 1973 in de aanbieding  8) volledig gerestaureerd moeten nog een paar dingetjes aan gebeuren

Dan is ie niet volledig gerestaureerd ?? toch?? of wat versta jij onder "paar" dingetjes?? is ut trouwens ene met schuifdak of???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"Dilemma: kan vandaag me 2cv verkopen: maar aangezien wij een 2e auto alleen maar voor de fun erbij hebben: wil ik weer een "apart" koekblik binnen mijn budget hebben. De keuzes-

-2cv '84 (nw chassis en in Top conditie) houden? of
-Fiat 500 nuovo met linnen open dank uit 70 (gerestaureerd)
-Kever 1200 '74 (gerestaureerd)
-Landrover 88 Leightweight '77 (met heeel veel werk en nog aan te schaffen inchgereedschap)
-Mercedes 200 W123 '78 (met redelijk wat werk)
-Saab 96 '74 (gerestaureerd)

mijn vrouw wil de 500 omdat ie zo schattig is  :banghead4rv:

twijfel, twijfel :?

Zou ik ook voor gaan zo'n 500tje, hardstikke leuk autootje, schattig vind ik wat teveel gezegd, maar dat je met zo'n rugzakje een apart autootje hebt is zeker,enne deze (en vooral met open dak) zie je niet zoveel meer rondrijden als die eend :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.