Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

mooie pics Ron :wink: wel idd wat groot :shock: maar eeuh zelf ook nog gereden op die trike?? hoe rijdt dat ?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"mooie pics Ron :wink: wel idd wat groot :shock: maar eeuh zelf ook nog gereden op die trike?? hoe rijdt dat ?? :?

jah..ff heel klein stukkie....tja, als je de bocht door wil wil je hem schuin trekken..da gaa nie..dus best raar gevoel...
Deze had een kever motor 1800 erin zitten met ik d8 45PK
Je ligt er heerlijk in als rijder, best wel voor lange reisjes geschikt. Moet je wel een windbril op als je harder wil dan 80 anders waaien je ogen uit je koppie...

heb er ook ene op het oog btw..

maar of da wa is ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Citaat van: "FZ_Ron"Moet je wel een windbril op als je harder wil dan 80 anders waaien je ogen uit je koppie...

Probeer anders eens 170 met open vizier :shock: Dan gaan zelfs je oren dicht zitten en hoor je alleen nog het blok gieren, best een aparte ervaring op zich :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "FZ_Ron"Moet je wel een windbril op als je harder wil dan 80 anders waaien je ogen uit je koppie...

Probeer anders eens 170 met open vizier :shock: Dan gaan zelfs je oren dicht zitten en hoor je alleen nog het blok gieren, best een aparte ervaring op zich :roll:

kweet ut..heb al eens 220 gereden zonder visier. (visier was kapot gegaan..)....geen pretje iig. Al dat ongedierte in je smoel. Had zelfs een blauwe plek in mijn gezicht van een bij of zo.. Je hoort dan idd niks meer behalve veeeeeel windgruis en beetje motorgeluid..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "FZ_Ron"Moet je wel een windbril op als je harder wil dan 80 anders waaien je ogen uit je koppie...

Probeer anders eens 170 met open vizier :shock: Dan gaan zelfs je oren dicht zitten en hoor je alleen nog het blok gieren, best een aparte ervaring op zich :roll:

kweet ut..heb al eens 220 gereden zonder visier. (visier was kapot gegaan..)....geen pretje iig. Al dat ongedierte in je smoel. Had zelfs een blauwe plek in mijn gezicht van een bij of zo.. Je hoort dan idd niks meer behalve veeeeeel windgruis en beetje motorgeluid..

Waarom ga je dan 220 rijden als je vizier naar de knoppen is, dat snap ik dan niet, denk niet dat het zo'n goed idee is je zegt al zelf een blauwe plek in je gezicht van een bij, er kan ook een steentje opspatten van een toevallige voorligger, wil niet weten wat dat met je gezicht of evt. bril kan doen, en met welke gevolgen.
Dit soort dingen vind ik dus Not done :!:

maar dat is mijn mening alleen maar hoor :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

ik denk niet dat je daarbij nadenkt... als je om de 100 meter  moest denken "hoeeee, voorzichtig stel dat..." zou ik meteen stoppen met de hele motor-zooi en aan auto met airbags kopen  :idea:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "WhomBom"ik denk niet dat je daarbij nadenkt... als je om de 100 meter  moest denken "hoeeee, voorzichtig stel dat..." zou ik meteen stoppen met de hele motor-zooi en aan auto met airbags kopen  :idea:

Onzin, want juist bij motorrijden moet je nadenken wat je doet.
Roekeloos en dom gedrag kan je wel eens duur komen te staan.
En nee ik ben geen muts die zich keurig aan de regels houd, maar ik probeer wel met zulke dingen wat rekening te houden, als mijn motor of kleding (in dit geval de helm) niet deugdelijk zijn en ik moet toch thuiskomen ben ik liever verstandig dan stoer :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

jaja, verstandig duurt t langst (zoiets was t toch?) maar dom is af en toe zo leuk  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "FZ_Ron"Moet je wel een windbril op als je harder wil dan 80 anders waaien je ogen uit je koppie...

Probeer anders eens 170 met open vizier :shock: Dan gaan zelfs je oren dicht zitten en hoor je alleen nog het blok gieren, best een aparte ervaring op zich :roll:

kweet ut..heb al eens 220 gereden zonder visier. (visier was kapot gegaan..)....geen pretje iig. Al dat ongedierte in je smoel. Had zelfs een blauwe plek in mijn gezicht van een bij of zo.. Je hoort dan idd niks meer behalve veeeeeel windgruis en beetje motorgeluid..

Waarom ga je dan 220 rijden als je vizier naar de knoppen is, dat snap ik dan niet, denk niet dat het zo'n goed idee is je zegt al zelf een blauwe plek in je gezicht van een bij, er kan ook een steentje opspatten van een toevallige voorligger, wil niet weten wat dat met je gezicht of evt. bril kan doen, en met welke gevolgen.
Dit soort dingen vind ik dus Not done :!:

maar dat is mijn mening alleen maar hoor :wink:

Ach, we doen allemaal wel eens dingen die we eigenlijk niet moeten doen omdat het gevaarlijk kan zijn. Achteraf denk je dan: had ik niet moeten doen.

Mijn bril hield de wind een klein beetje uit mijn ogen omdat deze best wel tegen mijn gezicht aangeduwd werd, maar dat terzijde..

OKe...Ik zal het nooooit meer doen SuzukiGirl.. :oops:  :oops:  :cry:
:wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

damn, wat duurt dat lang als je aan het wachten bent op de nieuwe modelkes van suzuki........ na alle geruchten kan ik niet wachten totdat straks het doek valt in parijs!! maar dan wel t doek wat over de nieuwe modellen zit.......

nieuwe busa?? B-king?? straks zullen we t weten (ga alvast mn rekeningsaldo nog es controleren)  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Citaat van: "The Dominator"damn, wat duurt dat lang als je aan het wachten bent op de nieuwe modelkes van suzuki........ na alle geruchten kan ik niet wachten totdat straks het doek valt in parijs!! maar dan wel t doek wat over de nieuwe modellen zit.......

nieuwe busa?? B-king?? straks zullen we t weten (ga alvast mn rekeningsaldo nog es controleren)  :twisted:

worden die niet vanaaf bekend gemaakt ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "The Dominator"damn, wat duurt dat lang als je aan het wachten bent op de nieuwe modelkes van suzuki........ na alle geruchten kan ik niet wachten totdat straks het doek valt in parijs!! maar dan wel t doek wat over de nieuwe modellen zit.......

nieuwe busa?? B-king?? straks zullen we t weten (ga alvast mn rekeningsaldo nog es controleren)  :twisted:

worden die niet vanaaf bekend gemaakt ?

jaaaaaaaah staat er toch ook..... totdat ze STRAKS bekend maken......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "The Dominator"damn, wat duurt dat lang als je aan het wachten bent op de nieuwe modelkes van suzuki........ na alle geruchten kan ik niet wachten totdat straks het doek valt in parijs!! maar dan wel t doek wat over de nieuwe modellen zit.......

nieuwe busa?? B-king?? straks zullen we t weten (ga alvast mn rekeningsaldo nog es controleren)  :twisted:

worden die niet vanaaf bekend gemaakt ?

jaaaaaaaah staat er toch ook..... totdat ze STRAKS bekend maken......

Straks wil niet zeggen vanavond hoor...kan ook nog later in de week zijn of zo... :shock:
Ik had idd zoiets gelezen dat dat vandaag zou zijn....heb al een glimp opgevangen maar we weten niet zeker of dat een fotosoep is of real...daarom wachten wij ook op het gevallen doek..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"

OKe...Ik zal het nooooit meer doen SuzukiGirl.. :oops:  :oops:  :cry:
:wink:

Het is je vergeven hoor  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "FZ_Ron"

OKe...Ik zal het nooooit meer doen SuzukiGirl.. :oops:  :oops:  :cry:
:wink:

Het is je vergeven hoor  :rofl:

:roll:  :wink:  {:)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009