Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "The Dominator"damn, wat duurt dat lang als je aan het wachten bent op de nieuwe modelkes van suzuki........ na alle geruchten kan ik niet wachten totdat straks het doek valt in parijs!! maar dan wel t doek wat over de nieuwe modellen zit.......

nieuwe busa?? B-king?? straks zullen we t weten (ga alvast mn rekeningsaldo nog es controleren)  :twisted:

worden die niet vanaaf bekend gemaakt ?

jaaaaaaaah staat er toch ook..... totdat ze STRAKS bekend maken......

Straks wil niet zeggen vanavond hoor...kan ook nog later in de week zijn of zo... :shock:
Ik had idd zoiets gelezen dat dat vandaag zou zijn....heb al een glimp opgevangen maar we weten niet zeker of dat een fotosoep is of real...daarom wachten wij ook op het gevallen doek..


JAAAAH het doek is voor/van de B-KING gevallen....

damn wat een heerlijk lelijke fiets!!! ben wel benieuwd naar de specs.....

http://www.motorfreaks.nl/index.php/report/3910
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"damn wat een heerlijk lelijke fiets!!! ben wel benieuwd naar de specs.....

:shock:  :shock:


idd, zoals Aprilia het mooiste kontje heeft, heeft deze met afstand het lelijkste achterwerk sinds jaren  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "The Dominator"damn wat een heerlijk lelijke fiets!!! ben wel benieuwd naar de specs.....

:shock:  :shock:


idd, zoals Aprilia het mooiste kontje heeft, heeft deze met afstand het lelijkste achterwerk sinds jaren  :?

begin alvast maar gewend aan dit kontje te raken voor als je steeds moet proberen me bij te houden :mrgreen:

(maar idd paar kortere aftermarket uitlaatjes zouden niet misstaan)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"begin alvast maar gewend aan dit kontje te raken voor als je steeds moet proberen me bij te houden :mrgreen:

:rofl: :rofl: grappenmaker  :? of gingen we "Autobahnen"  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

die kachelspijpen van die B king zijn echt veel te lang  :shock:  Wat ik wel geweldig vind zijn de dubbele dempers op de gixxer  :worship-cool:  het is gewoon pas een racer als ie een dubbele pijp heeft  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Zo de motoren staan klaar, wij zijn klaar, oma is er, de koelkast en vriezer zitten vol :lol:
En de kids willen ons de deur uit hebben NU!!! :?

we zijn weg, tot na het weekend, have fun allemaal :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

*LUCKY 13*

Heel veel plezier, ennuh voorzichtig he :roll:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Joepie1958

Weten jullie wel zeker dat die B-King een Suzuki is, volgens mij kunnen ze zo'n lelijke dingen alle bij BMW maken :oops:  :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Weten jullie wel zeker dat die B-King een Suzuki is, volgens mij kunnen ze zo'n lelijke dingen alle bij BMW maken :oops:  :shutup:

:shock: wat zeg jij nou??  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Joepie1958"Weten jullie wel zeker dat die B-King een Suzuki is, volgens mij kunnen ze zo'n lelijke dingen alle bij BMW maken :oops:  :shutup:

I agree, die dikke seatpipes is typisch zo iets wat dat apparaat na 5 jaar ontzettend gedateerd laat uitzien , net zoals de SRAD kont van Suzuki :shutup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

crazy j

zag toevallig vamiddag een lelijke bmw in t dorp staan ( zijn genoeg mooie bmw's) weet neit precies welke t was een 1200 c ofzo t was zo'n chopper model vond dr dus egt nix aan doe mij dan maar een gs  8)
living the life the way it comes

Mounty

De uitlaten zijn minder en...het vloeisofreservoir wat boven alles uitkomt..stoort me eigenlijk wel..detail wah..


Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Ik heb gehoord en gelezen dat er een 1300cc 175bhp motortje onder zou hangen..met compressor. De hayabusa 1300 blok dus..Radiale schijfrem voor (320nm)... Dus snel weg en snel weer stil.. :lol:
Met supercharger is de 240Bhp haalbaar..


http://plugin.smileycentral.com/http%253A%252F%252Fsmileys.smileycentral.com%252Fcat%252FF%252Ftransport.swf%253Fcode%253DF%252F0%252F240%2526partner%253DZSzeb110%255FZN/transport.swf" loop="false" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="100" height="120" name="transport" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" wmode="transparent" flashvars="code=F/0/240&partner=ZSzeb110_ZN" />http://www.smileycentral.com/?feat=prof&partner=ZSzeb110_ZN">
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

vind ut maar een "opgeblazen" GSR :roll: niet errug origineel ontwerp en die uitlaten: jezus moet je toch wel blind zijn om zoiets te verzinnen :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

BTW Dwars heeft de Beemer klaar voor vertrek: nog ff een verse en in de plooi gestreken string voor Mw. Dwars inpakken  :lol: en weg zijn wij richting weet ik veel: tot morgenavond :wink: Es kijken of zich iemand wil aanleggen met een Beemer met overgewicht die incl. Duo en bagage perse het onderste uit de kan wil halen  :twisted:

:whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away