Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

de zoveelste miswas kontmotor  :jack:

Herr Tod

Yeah :twisted: Vandaag is het 2 jaar geleden dat een onbekwame CBR examinator mij het rijbewijs gaf :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

voila,

en weer terug!! was weer een lekker 2 daags ritje van een dikke 600km..... damn nooit geweten dat er zoveel binnendoorweggetjes te vinden waren in luxemburg.... and I did em all......... gewone wegen, zandwegen, kiezelwegen, karresporen, maisvelden :mrgreen:

gewoon hele dag rijden, alleen af en toe stoppen om te tanken, wat te drinken en oliepeil controleren en regelmatig op peil brengen) zo'n hele dag binnendoorweggetjes knallen kost toch wat olie, maarja de fun die je hebt als je wat local hero's op SS's in fluopakjes t leven zuurmaakt maakt dat allemaal weer goed!!

gisteravond nog een bezoekje gebracht aan t treffen van TMC in Osburg, zwerver stond me al op te wachten met een koude pint (wist hij veel dat ik dat niet drink) na een paar uurtjes toch weer de terugreis naar hotel weer aanvaard, lekker ritje door het donker gemaakt overigens, denk alleen niet dat die vogel die me tussen de spaken invloog t overleefd heeft (t bewijs (bloed en veren) vanmorgen gevonden in mn voorvelg)

vanmorgen weer omstreeks 9.30 weer opgestapt en weer de kleine weggetjes opgezocht, af en toe niet te geloven wat die luxemburgers een geweldige wegen in de middle of nowhere aangeleggen, die zijn gewoon gemaakt voor motor te rijden :mrgreen:

anyway, mooi weekendje dus! en zoals dwars zou zeggen "heb zowat 600km gereden en heeft me niemand ingehaald"  :worship-cool:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Citaat van: "The Dominator"voila,

en weer terug!! was weer een lekker 2 daags ritje van een dikke 600km..... damn nooit geweten dat er zoveel binnendoorweggetjes te vinden waren in luxemburg.... and I did em all......... gewone wegen, zandwegen, kiezelwegen, karresporen, maisvelden :mrgreen:

gewoon hele dag rijden, alleen af en toe stoppen om te tanken, wat te drinken en oliepeil controleren en regelmatig op peil brengen) zo'n hele dag binnendoorweggetjes knallen kost toch wat olie, maarja de fun die je hebt als je wat local hero's op SS's in fluopakjes t leven zuurmaakt maakt dat allemaal weer goed!!

gisteravond nog een bezoekje gebracht aan t treffen van TMC in Osburg, zwerver stond me al op te wachten met een koude pint (wist hij veel dat ik dat niet drink) na een paar uurtjes toch weer de terugreis naar hotel weer aanvaard, lekker ritje door het donker gemaakt overigens, denk alleen niet dat die vogel die me tussen de spaken invloog t overleefd heeft (t bewijs (bloed en veren) vanmorgen gevonden in mn voorvelg)

vanmorgen weer omstreeks 9.30 weer opgestapt en weer de kleine weggetjes opgezocht, af en toe niet te geloven wat die luxemburgers een geweldige wegen in de middle of nowhere aangeleggen, die zijn gewoon gemaakt voor motor te rijden :mrgreen:

anyway, mooi weekendje dus! en zoals dwars zou zeggen "heb zowat 600km gereden en heeft me niemand ingehaald"  :worship-cool:

en daar zijn toch ook wel wat foto's van gemaakt...ons wat lekker maken en niks laten zien..foei..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"
en daar zijn toch ook wel wat foto's van gemaakt...ons wat lekker maken en niks laten zien..foei..

als ik al foto's van mezelf ging maken zou ik ze zeker hier NIET posten  :rofl:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "FZ_Ron"
en daar zijn toch ook wel wat foto's van gemaakt...ons wat lekker maken en niks laten zien..foei..

als ik al foto's van mezelf ging maken zou ik ze zeker hier NIET posten  :rofl:

:shock:  zitten we ook niet op te wachten...foto's van jou..maar wel van de wegen die je beschrijft, de omgeving etc..
Btw..was je alleen gegaan of met een groep(je) ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"anyway, mooi weekendje dus! en zoals dwars zou zeggen "heb zowat 600km gereden en heeft me niemand ingehaald"  :worship-cool:

:mrgreen:

Wij ook lekker getufd, door de Eifel en dan langs, over en achter de Mosel :twisted: zie je die Buikschuiverpiloten heel wazig kijken als je met die tractor en duo achterop ze voorbij steekt :twisted:

ff pauze (ik moes kakken :mrgreen: )




Uitzicht vanuit ons Hotel :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

:worship-cool:

Ooit heb ik ook een tourbuffel met GPS  :oops:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke":worship-cool:

Ooit heb ik ook een tourbuffel met GPS  :oops:

GPS is voor blinden :mrgreen: nie nodig :wink: beetje richtinggevoel en klaar.... wij zijn gewoon ergens afgeslagen en zo op vele superstuurwegen zonder noemenswaardig verkeer terechtgekomen: af en toe een stuk verbindingsroute ( B wegen in Duitsland) en dan weer ergens afslaan/induiken :wink: Was echt Super  :yes6rs: behalve de Eifel op zondagmiddag (tering wat een drukte) :? mja al met al een heel leuk weekend gehad, lekker getufd, lekker gegeten, lekker gedronken en lekker..... :mrgreen:  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ook wij dus lekker gereden dit weekend. 8)
En zonder de GPS aan te hebben dus ook de mooie wegen gevonden:



Enne onze motoren hadden wel een heel ongebruikelijke garage voor de nacht, ze stonden geparkeerd in de opslagruimte van een groentenman



Zeker weer voor herhaling vatbaar, maar helaas was dit het laatste weekendje weg van dit seizoen, nu maar weer wachten tot volgend jaar :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Citaat van: "The Dominator"voila,

en weer terug!! was weer een lekker 2 daags ritje van een dikke 600km..... damn nooit geweten dat er zoveel binnendoorweggetjes te vinden waren in luxemburg.... and I did em all......... gewone wegen, zandwegen, kiezelwegen, karresporen, maisvelden :mrgreen:

gewoon hele dag rijden, alleen af en toe stoppen om te tanken, wat te drinken en oliepeil controleren en regelmatig op peil brengen) zo'n hele dag binnendoorweggetjes knallen kost toch wat olie, maarja de fun die je hebt als je wat local hero's op SS's in fluopakjes t leven zuurmaakt maakt dat allemaal weer goed!!

gisteravond nog een bezoekje gebracht aan t treffen van TMC in Osburg, zwerver stond me al op te wachten met een koude pint (wist hij veel dat ik dat niet drink) na een paar uurtjes toch weer de terugreis naar hotel weer aanvaard, lekker ritje door het donker gemaakt overigens, denk alleen niet dat die vogel die me tussen de spaken invloog t overleefd heeft (t bewijs (bloed en veren) vanmorgen gevonden in mn voorvelg)

vanmorgen weer omstreeks 9.30 weer opgestapt en weer de kleine weggetjes opgezocht, af en toe niet te geloven wat die luxemburgers een geweldige wegen in de middle of nowhere aangeleggen, die zijn gewoon gemaakt voor motor te rijden :mrgreen:

anyway, mooi weekendje dus! en zoals dwars zou zeggen "heb zowat 600km gereden en heeft me niemand ingehaald"  :worship-cool:

Gisteren nog in luxemburg geweest "toeren" met mn pa  :twisted:  geen SS'ers in fluo pakjes het leven zuur gemaakt, wel een beemer GS1150 in een of ander vaal pak, dacht al even dat t dwars was, maar hij had oranje knipperlichten
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke":worship-cool:

Ooit heb ik ook een tourbuffel met GPS  :oops:

GPS is voor blinden :mrgreen: nie nodig :wink: beetje richtinggevoel en klaar....

laat mij dan maar lekker blind zijn :mrgreen:  ik vindt ut toch wel prettig om met behulp van die zwarte doos:
- goed verstopte weggetjes te vinden
- ongeveer te kunnen bepalen om hoe laat ik ergens aankom
- m ook de snelste weg naar huis kan laten berekenen
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Schmetzke

Tsja, niet iedereen is zo goed als Herr uber Hubke  :(

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Tsja, niet iedereen is zo goed als Herr uber Hubke  :(

heeft nix met goed te maken: maar met "calculeerbare" "risico's"  durven nemen> kijk die zwarte doos kan best handig zijn: zoeken van info of een snelle route etc. Maar de charmes van het motorrijden (kijken waar je uitkomt) wordt er minder door....??

dee da, nog een stelling : dat gemier op die tesevisie op je stuur bevordert de veiligheid niet > leidt af ????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"Tsja, niet iedereen is zo goed als Herr uber Hubke  :(

heeft nix met goed te maken: maar met "calculeerbare" "risico's"  durven nemen> kijk die zwarte doos kan best handig zijn: zoeken van info of een snelle route etc. Maar de charmes van het motorrijden (kijken waar je uitkomt) wordt er minder door....??

dee da, nog een stelling : dat gemier op die tesevisie op je stuur bevordert de veiligheid niet > leidt af ????

Ja dat leidt toch wel af moet ik zeggen.
Je zit toch op dat ding te kijken.
En ik moet je aan een kant gelijk geven, is veel mooier om zonder de middle of nowhere op te zoeken.
maar aan de andere kant, kan verrekte handig zijn als je je niet uitkent in een bepaald deel van de wereld
Of mss als je je topografie nooit goed geleerd hebt :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.