Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Hoe krijg je het voor elkaar?? : leiding-tekeningen met maten en ligging kun je gratis krijgen (doen ze natuurlijk niet :? stel je voor :roll:  ) en dan trekken ze zowel in de tuin de E als G dienstleiding naar de kloten met een graafmachine. En nou is er paniek (snel, snel dat kon wel eens gevaarlijk worden :shock:) .  :banghead4rv: wat een sukkels :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"Hoe krijg je het voor elkaar?? : leiding-tekeningen met maten en ligging kun je gratis krijgen (doen ze natuurlijk niet :? stel je voor :roll:  ) en dan trekken ze zowel in de tuin de E als G dienstleiding naar de kloten met een graafmachine. En nou is er paniek (snel, snel dat kon wel eens gevaarlijk worden :shock:) .  :banghead4rv: wat een sukkels :?

MAAR GELUKKIG


































Is Super-Hub er nog om al deze problemen weer op te lossen :mrgreen: Suc6  :wink:

DeWitte

aardappel :? jij zou ook zo ene zijn :twisted: " ow helemaal vergeten dat daar ook leidingen in de grond liggen.......



jij hebt echt je hoofd gestoten :? en hard
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
jij hebt echt je hoofd gestoten :? en hard

Ja, en niet één keer  :lol: Erger had het toch al nooit kunnen worden  8)

The Dominator

Citaat van: "Dwars"aardappel :? jij zou ook zo ene zijn :twisted: " ow helemaal vergeten dat daar ook leidingen in de grond liggen.......



jij hebt echt je hoofd gestoten :? en hard

sja..... hoor dit soort verhalen toch echt wel vaker...... mn broer is veel voor PRO-RAIL bezig..... moeten ze iets afgraven, neeeheee aan de linkerkant van het spoor liggen geen kabels, kijk maar op tekening.......
ja oke tekening is idd blank, hoppa graafmachine erin jagen zonder graafwacht want er ligt toch niets  :twisted:  whoppaah eerste sjup uit de grond meteen riool en 3 knisperende kabels eraan hangen :rofl:
en bedankt!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Herr Tod

Meteen inleveren bij Swinkels :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

En Hub? Is de ramp al opgelost? :mrgreen:


:lol:  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"En Hub? Is de ramp al opgelost? :mrgreen:


:lol:  :wink:

nee, jij bent er toch nog :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"

:shock:  zitten we ook niet op te wachten...foto's van jou..maar wel van de wegen die je beschrijft, de omgeving etc..
Btw..was je alleen gegaan of met een groep(je) ?

ja oke op speciaal verzoek dan.... daar ik alleen was niet te vaak gestopt (alleen maar om te tanken/olie vullen/drinken) ook niet teveel foto's gemaakt, maar ga vast en zeker nog es zo'n toerke doen, maak ik er dan wel wat meer........

alleeh mooi natuurgezichtje dan, allemaal veugels die naar die brommer kwamen kaiken


zit je op een bepaald moment beetje in maisveld te baggeren, helemaal niet meer aant denken waar je rijdt, nou toen ik dit zag wist ik weer dat ik in luxemburg zat......

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Road Racing Tonnie

Nou dit is 1 van mijn drie kleinzonen, bij de laatst gehouden kartwedstrijd, heeft hij een eerste plaats behaald.



Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

kijk hem glunderen, super toch 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Nou dit is 1 van mijn drie kleinzonen, bij de laatst gehouden kartwedstrijd, heeft hij een eerste plaats behaald.

Kwestie van aanleg, veeeeel oefenen en de juiste mentor, toch ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "FZ_Ron"

:shock:  zitten we ook niet op te wachten...foto's van jou..maar wel van de wegen die je beschrijft, de omgeving etc..
Btw..was je alleen gegaan of met een groep(je) ?

ja oke op speciaal verzoek dan.... daar ik alleen was niet te vaak gestopt (alleen maar om te tanken/olie vullen/drinken) ook niet teveel foto's gemaakt, maar ga vast en zeker nog es zo'n toerke doen, maak ik er dan wel wat meer........

alleeh mooi natuurgezichtje dan, allemaal veugels die naar die brommer kwamen kaiken


zit je op een bepaald moment beetje in maisveld te baggeren, helemaal niet meer aant denken waar je rijdt, nou toen ik dit zag wist ik weer dat ik in luxemburg zat......


euhhmm...die foto met die schotels...zou ik een copietje van het orgineel mogen hebben ? (leuk voor me tweede hobby...Schotel-Sateliet-Coderingen en alles wat er mee te maken hebt..)

Kijk...toch een paar leuke kiekjes gemaakt...ook al was je meer op de motor als ernaast  om die kiekjes te maken. Als je met meerdere rijd dan neem je toch vaker de tijd om een foto te nemen, een kop koffie te nuttigen of wat dan ook...Als ik alleen ga stop ik ook nergens...nog niet om te zeiken, hou ik wel op.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"we kunnen wel wat organiseren....iedereen ff in de buidel tatsten...

was een geintje Ron  :wink: alhoewel een avondje stappen is nooit verkeerd :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away