Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Spam etc filters houden dat tegen.

Ron, ook ik heb nu KpnPlanet maar heb geen problemen ermee.
Ik gebruik alleen hun spamfilter niet, ik gebruik mijn eigen.
En anders moet je de instellingen veranderen. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "FZ_Ron"

euhhmm...die foto met die schotels...zou ik een copietje van het orgineel mogen hebben ? (leuk voor me tweede hobby...Schotel-Sateliet-Coderingen en alles wat er mee te maken hebt..)

moet je wel je mailbox es leegmaken.......

? is ie vol dan ?.....ff chekkuh dan..i'll be back..
edit:
Niks vol..maar er schijnt meer mail niet aan te komen als ik via KPNPlanet wil ontvangen. Spam etc filters houden dat tegen.
probeer eens op @Tiscali.nl met de zelfde naam..

PB me dan effe je mailadres want alles dat ik stuur wordt teruggebounced.....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"Spam etc filters houden dat tegen.

Ron, ook ik heb nu KpnPlanet maar heb geen problemen ermee.
Ik gebruik alleen hun spamfilter niet, ik gebruik mijn eigen.
En anders moet je de instellingen veranderen. :roll:

Ik gebruik ook geen filters van hun....maar toch blijft er wat achter...morgen maar eens bellen met meneer KPN
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"Spam etc filters houden dat tegen.

Ron, ook ik heb nu KpnPlanet maar heb geen problemen ermee.
Ik gebruik alleen hun spamfilter niet, ik gebruik mijn eigen.
En anders moet je de instellingen veranderen. :roll:

Ik gebruik ook geen filters van hun....maar toch blijft er wat achter...morgen maar eens bellen met meneer KPN

Misschien ligt het toch wel aan de instellingen van jouw eigen programma's. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

heb ik ook uitstaan nu..kan zelf ook niks verzenden..geen bijlages bedoel ik dan..zoekikmorgenwelverderuit probleempje.. :lol:

ik ontvang wel pps,jpg,wmv en zip bestanden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

de winter komt eraan :!:

dus ff m'n stuurmoffen weer opgezocht  :mrgreen:







DeWitte

zeg E van wie is die andere Beemer ( R65??) daar links in de hoek???  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

ey domiraggersjeelskidude..ge moet die rode porsche binnenkort maar es komen showen he...

alhoewel...das ver he...met ne porsche..ik kom wel eens kijken soon..

alleeh, ik heb er gisteren de kabelboom uit gesleurd en dashboard uitgebouwd, dus rijden zal effe niets worden......
Dus U bent welkom, ik zal wel zorgen dat er zwart goud in huis is :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

@Nippon

tis dezelfde die ik heb  :wink:  'n R100R  8)  alleen 'n jaar jonger

van iemand uit amsterdam voor een winterstalling/zomerstalling

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"ligt het aan mij of hebben de laatste tijd een hoop mensen het licht gezien? het licht uit het land van de rijzende gloeilamp uiteraard, met suzuki :mrgreen:

het slopel-effect  :idea: billig en viel zu haben (aanbod) :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "WhomBom"ligt het aan mij of hebben de laatste tijd een hoop mensen het licht gezien? het licht uit het land van de rijzende gloeilamp uiteraard, met suzuki :mrgreen:

het slopel-effect  :idea: billig en viel zu haben (aanbod) :wink:

Als ze niet uitverkocht zijn :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

vette avatar Karz :lol: die beemer in de verse teer :rofl:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Tatarata  8)  Vol trots mag ik melden: na wederom een jaar vol liefderijk bemoederd te hebben is mijn dwarsmobiel weer een jaartje ouwer 8)   en werkelijk in 1x door de apk gevlogen   :P  . Een aaitje hier en een likje verf daar. nieuw koplampglaasje daar :P   wel nog ff gekl**t om die k*t remlichten aan de gang te krijgen (stekkertje gecorrodeerd)maar....

fijne auto zei de keurmeester  8) en prima in orde :P   ben vol trots naar huis gelopen. Ja want ie krijgt nog verse contactpuntjes en wordt het chassis nog doorgesmeerd morgen ........

ja aan bovenstaande heb je geen ruk, wou het alleen ff delen met jullie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"Tatarata  8)  Vol trots mag ik melden: na wederom een jaar vol liefderijk bemoederd te hebben is mijn dwarsmobiel weer een jaartje ouwer 8)   en werkelijk in 1x door de apk gevlogen   :P  . Een aaitje hier en een likje verf daar. nieuw koplampglaasje daar :P   wel nog ff gekl**t om die k*t remlichten aan de gang te krijgen (stekkertje gecorrodeerd)maar....

fijne auto zei de keurmeester  8) en prima in orde :P   ben vol trots naar huis gelopen. Ja want ie krijgt nog verse contactpuntjes en wordt het chassis nog doorgesmeerd morgen ........

ja aan bovenstaande heb je geen ruk, wou het alleen ff delen met jullie :mrgreen:

toch fijn als je trouwe vriend het blijft doen...ook nog goedgekeurd word en er ook nog goed uitziet... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

iemand behoefte aan kaarten voor de Bedrijven Kontact Dagen in het MECC te Maastricht, op dinsdag 11 en/of woensdag 12 oktober??

pb me je mailadres en je krijgt ze per electronische post :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away