Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "The Dominator"

ben dr helaas niet bij vandaag, beetje te enthousiast t hydraulisch systeem uit de porsche getild   :oops:  have fun!

Citaat van: "Dwars"
ow kut  :shock: wat has te gedoa?? Schwarzenegger gesjpild??? beterschap.  :wink: ikke ben er ook niet bij btw.

sja, volgens de boekjes weegt zo'n hydrauliekding een kilootje of 56 maar had effe de olie en de draagarmen niet meegeteld.......

en als ik A heb gezegd dan moet ik ook B schreeuwen he :mrgreen:, domme kracht eronder zetten en dat ding er gewoon af tillen en erna effe 5 minuten gaan zitten en wachten totdat die sterretjes weer wegtrekken  :oops:

maarja tis weer allemaal geregeld en das wat telt!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

een massage schijnt te helpen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"een massage schijnt te helpen :mrgreen:

denk dat het hydromassage wordt in bubbelding :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

:twisted:  heb net een RGV 500 gekocht  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom":twisted:  heb net een RGV 500 gekocht  :twisted:

vet man z'n 2tact racer, ik vond deze 250 op het internet  :lol:

http://www.rrr.de/~franky/moppel/suzuki_rgv250_f.html
Smells like rubber

karz

Citaat van: "WhomBom":twisted:  heb net een RGV 500 gekocht  :twisted:

8)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

helaas 1:8  :wink:  maar toch een top van 30km/h :rofl:






ik had er ook een paar gespot met 2,1 cc 0,6 pk motortje  :shock:  maar die waren wel heel erg duur  :x
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"helaas 1:8  :wink:  maar toch een top van 30km/h :rofl:






ik had er ook een paar gespot met 2,1 cc 0,6 pk motortje  :shock:  maar die waren wel heel erg duur  :x

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: maar wel de zelfde kleuren
Smells like rubber

WhomBom

:lol:  heeft zelfs vering voor en achter dat ding, en ik heb hem eigenlijk ook gekocht voor de kleuren  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom":lol:  heeft zelfs vering voor en achter dat ding, en ik heb hem eigenlijk ook gekocht voor de kleuren  :wink:

schwantz is ook een van mijn favorieten
Smells like rubber

DeWitte

Wat mij opvalt :!: de comments op nieuwe modellen :roll: appels met peren vergelijken en weinig realiteitszin imo :? zoals al eens aangehaald en een feit: Moto's zijn emotie en zeker je "eigen" merk prevaleerd boven anderen merken. Echter...

Innoverend denken, ontwerpen en produceren zou zeker toch technisch ingestelde mensen (motorrijders) meer moeten charmeren dan de negatieve geluiden die ik lees :?: wat is dat nou?? Tunnelvisie, leeftijd of het feit dat mensen gewoon wat te zeiken moeten hebben en snel een oordeel willen vellen.  :roll:

Na??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"Wat mij opvalt :!: de comments op nieuwe modellen :roll: appels met peren vergelijken en weinig realiteitszin imo :? zoals al eens aangehaald en een feit: Moto's zijn emotie en zeker je "eigen" merk prevaleerd boven anderen merken. Echter...

Innoverend denken, ontwerpen en produceren zou zeker toch technisch ingestelde mensen (motorrijders) meer moeten charmeren dan de negatieve geluiden die ik lees :?: wat is dat nou?? Tunnelvisie, leeftijd of het feit dat mensen gewoon wat te zeiken moeten hebben en snel een oordeel willen vellen.  :roll:

Na??

Wat wil je nou ?  Je opent 100 topics met foto's van nieuwe modellen. En dan..?  

Als je een plaatje toont krijg je commentaar op het plaatje.   We hebben er allemaal nog niet op gereden en ook het blok niet uitelkaar gedraaid.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Wat mij opvalt :!: de comments op nieuwe modellen :roll: appels met peren vergelijken en weinig realiteitszin imo :? zoals al eens aangehaald en een feit: Moto's zijn emotie en zeker je "eigen" merk prevaleerd boven anderen merken. Echter...

Innoverend denken, ontwerpen en produceren zou zeker toch technisch ingestelde mensen (motorrijders) meer moeten charmeren dan de negatieve geluiden die ik lees :?: wat is dat nou?? Tunnelvisie, leeftijd of het feit dat mensen gewoon wat te zeiken moeten hebben en snel een oordeel willen vellen.  :roll:

Na??

de mensen worden in deze tijd op zoveel verschillende vlakken van informatie voorzien zodat je meteen tot in de puntjes kan lezen waartoe een fiets wel/niet tot in staat is, cijfertjes vergelijken is dus ook veel makkelijker (ondanks dat je er "blind"op zou rijden je mening heel anders zou zijn) wat heb je aan een fiets die net iets meer PK's heeft en minder gewicht maar je die op een of andere manier niet op de weg kan krijgen (wat overigens in 9 vd 10 aan de berijder ligt maargoed)

vaak zal t dan idd aankomen op wat voor merkplaatje erop staat...... waarom verkoopt de Vstrom1000 zo goed en de exact gelijke kawasaki (met ander merkplaatje en kleur) minder......

vroeger ging je naar een motorzaak na evt een boekje gelezen te hebben en vertrouwde op het woord van de verkoper over berijdersgemak, prestaties etc nu gaat een 20 jarige snotneus (no offence) die net zn A papierke gehaald heeft naar de motorzaak en begint over titanium klepstoters en achterwiel PK's en radiale remmen, gewichtsbesparing door titatovenaar uitlaatsysteem alsoftie al 10 jaar ervaring heeft......

damn dit effe teruglezend krijg ik een gevoel alsof ik:oops:  :oops:  :oops:   bij de oude garde begin te horen..........

offtopic voorbeeld,
wilde paar weken geleden weten hoeveel treden een bepaalde trap in Luik heeft (bij de citadel) nadat ik m smorgens beklommen had en vergeten de treden te tellen (had ik ook geen lucht meer voor)

smiddags dus nog es teruggegaan en nog es die trap bekommen (ja t waren 370 treden) terwijl ik ook simpel op internet had kunnen zoeken (en t waarschijnlijk nog had kunnen vinden ook) maarja dan weet je t en ben je t ook weer zo vergeten............

kwestie van zelf willen "ontdekken"
zo wil ik ook tliefst op nieuwe modellen rijden om zelf te ondervinden hoe en wat......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Citaat van: "The Dominator"

wilde paar weken geleden weten hoeveel treden een bepaalde trap in Luik heeft (bij de citadel) nadat ik m smorgens beklommen had en vergeten de treden te tellen (had ik ook geen lucht meer voor)

smiddags dus nog es teruggegaan en nog es die trap bekommen (ja t waren 370 treden) terwijl ik ook simpel op internet had kunnen zoeken (en t waarschijnlijk nog had kunnen vinden ook) maarja dan weet je t en ben je t ook weer zo vergeten............

kwestie van zelf willen "ontdekken"
zo wil ik ook tliefst op nieuwe motors rijden om zelf te ondervinden hoe en wat......

:worship-cool:   wat een ontzettend wijs voorbeeld.  Lijkt wel mr. Myagi die de karate kid iets wil duidelijk maken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"

wilde paar weken geleden weten hoeveel treden een bepaalde trap in Luik heeft (bij de citadel) nadat ik m smorgens beklommen had en vergeten de treden te tellen (had ik ook geen lucht meer voor)

smiddags dus nog es teruggegaan en nog es die trap bekommen (ja t waren 370 treden) terwijl ik ook simpel op internet had kunnen zoeken (en t waarschijnlijk nog had kunnen vinden ook) maarja dan weet je t en ben je t ook weer zo vergeten............

kwestie van zelf willen "ontdekken"
zo wil ik ook tliefst op nieuwe motors rijden om zelf te ondervinden hoe en wat......

:worship-cool:   wat een ontzettend wijs voorbeeld.  Lijkt wel mr. Myagi die de karate kid iets wil duidelijk maken.

hai :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl