Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"Mijn R1 met 60000km,3 keer gevallen nog nooit problemen gehad, behalve landings  :oops:
Buurman heeft Thunderace met 80000km ook nog nooit problemen gehad  :wink:

behalve landing! ...hahahaha...

WhomBom

mijn pa met zn rf900 ergens in de 90.000km nu geloof ik, zonder problemen...alleen doelzoekende zundapps  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

In mijn beleving bestaan er geen echt slechte motoren meer, alleen maar motoren die meer onderhoud vergen.  :yes6rs:
Ik denk dat je met een Suzuki net zo veel km onbezorgd rijplezier kan hebben als met een Honda, mits dat je het materiaal goed onderhoud.
En een exemplaar waar je wat meer pech mee hebt, kan er altijd tussen zitten, dat zie ik nu met de GSR wel, nu hing mijn re spiegel op apegapen, dus die moet ik gaan laten vervangen :?
maar om dan te roepen, kijk dat heb je met een low budget fiets, gaat mij te ver, is en blijft mechanisch spul, en dan kan er wel eens wat kapot gaan, of het nu duur is of niet, en er zijn niet voor niets zoveel regels waar de heren fabrikanten zich aan moeten houden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

May Day

En toch is er kwaliteitsverschil hoor. Kijk alleen maar eens naar de lasnaden van de verschillende merken.....
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Motzippaldy

Citaat van: "May Day"En toch is er kwaliteitsverschil hoor. Kijk alleen maar eens naar de lasnaden van de verschillende merken.....



Suzuki rules  :shutup:
Proud on the South  

Herr Tod

Suzuki heeft lelijke lasnaden, bij de anderen zou ik het niet weten want die hebben lelijke motoren dus daar kijk ik niet eens naar :roll: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

yep!!! kwaliteit lees je af aan de lasnaden  :yes6rs:  :roll:  :banghead4rv:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"yep!!! kwaliteit lees je af aan de lasnaden  :yes6rs:  :roll:  :banghead4rv:

niet dus !!

Maar ook niet aan een hoge kilometerhaalbaarheid (leuk scrabblewoord)
Tegenwoordig halen ze allemaal wel een ruime kilomterstand mits voldoende onderhouden (zoals SG al schreef)

De lasnaden zegt toch ook weinig over de kwaliteit, een leleijke lasnaad wil niet zeggen een slechte lasnaad. Een bijgevijlde lasnaad is imo slechter. ziet er wel beter uit maar dat is meer kwantiteit..

Dat de motoren verbeterd zijn ten opzichte van vroeger zal zeker kloppen, doch bij menigeen zal het toch in het achterhoofd blijven hangen wat er vroeger over verteld werd..en dus bij de aankoop van een andere weer een beetje meespeelt...totdat je er eens een proefrit op gemaakt hebt en je tevreden terugkeert. Mischien is je gedachte dan wel veranderd.

Stel ik dus eigenlijk vast dat er geen slechte motoren meer zijn (heb ik ook niet en nergens geschreven) maar er zal toch altijd verschil in kwaliteit blijven, net zoals in kwantiteit.  De ene heeft een nog beter kwaliteit dan de andere, al weten we niet waaraan dat te merken is.
Niet aan een hoge kilometerstand, niet aan de reparatie's, niet aan de onderhoudsinterval en niet aan de lasnaden..

(leuke discussie trouwens.. :lol: )
ik stop weer ff ermee.....aan jullie het woord.. :D
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"yep!!! kwaliteit lees je af aan de lasnaden  :yes6rs:  :roll:  :banghead4rv:

niet dus !!

Maar ook niet aan een hoge kilometerhaalbaarheid (leuk scrabblewoord)
Tegenwoordig halen ze allemaal wel een ruime kilomterstand mits voldoende onderhouden (zoals SG al schreef)

De lasnaden zegt toch ook weinig over de kwaliteit, een leleijke lasnaad wil niet zeggen een slechte lasnaad. Een bijgevijlde lasnaad is imo slechter. ziet er wel beter uit maar dat is meer kwantiteit..

Dat de motoren verbeterd zijn ten opzichte van vroeger zal zeker kloppen, doch bij menigeen zal het toch in het achterhoofd blijven hangen wat er vroeger over verteld werd..en dus bij de aankoop van een andere weer een beetje meespeelt...totdat je er eens een proefrit op gemaakt hebt en je tevreden terugkeert. Mischien is je gedachte dan wel veranderd.

Stel ik dus eigenlijk vast dat er geen slechte motoren meer zijn (heb ik ook niet en nergens geschreven) maar er zal toch altijd verschil in kwaliteit blijven, net zoals in kwantiteit.  De ene heeft een nog beter kwaliteit dan de andere, al weten we niet waaraan dat te merken is.
Niet aan een hoge kilometerstand, niet aan de reparatie's, niet aan de onderhoudsinterval en niet aan de lasnaden..

(leuke discussie trouwens.. :lol: )
ik stop weer ff ermee.....aan jullie het woord.. :D

ik denk dat het allereerst te maken met hoe de eigenaar ermee omgaat. Als je zuinig en netjes bent zul je veel langer plezier hebben van je motor, als dat ie in de tuin tegen een paal staat met een zeiltje erover.
Smells like rubber

WhomBom

dit geloof je toch niet  :shock:  :shock:

http://gegen-motorradfahrer.foren-city.de :guns:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"dit geloof je toch niet  :shock:  :shock:

http://gegen-motorradfahrer.foren-city.de :guns:

je moet voor de gein even onderaan kijken naar de namen van de bezoekers, toen ik keek hadden zeker 60% van de namen iets te maken met een motor :)}  :)}  :)}  :)}
Smells like rubber

WhomBom

ja, alle motorrijders die het zien melden zich aan en zeiken die gasten af tot en met  :rofl:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"yep!!! kwaliteit lees je af aan de lasnaden  :yes6rs:  :roll:  :banghead4rv:

niet dus !!

Maar ook niet aan een hoge kilometerhaalbaarheid (leuk scrabblewoord)
Tegenwoordig halen ze allemaal wel een ruime kilomterstand mits voldoende onderhouden (zoals SG al schreef)

De lasnaden zegt toch ook weinig over de kwaliteit, een leleijke lasnaad wil niet zeggen een slechte lasnaad. Een bijgevijlde lasnaad is imo slechter. ziet er wel beter uit maar dat is meer kwantiteit..  

Dat de motoren verbeterd zijn ten opzichte van vroeger zal zeker kloppen, doch bij menigeen zal het toch in het achterhoofd blijven hangen wat er vroeger over verteld werd..en dus bij de aankoop van een andere weer een beetje meespeelt...totdat je er eens een proefrit op gemaakt hebt en je tevreden terugkeert. Mischien is je gedachte dan wel veranderd.

Stel ik dus eigenlijk vast dat er geen slechte motoren meer zijn (heb ik ook niet en nergens geschreven) maar er zal toch altijd verschil in kwaliteit blijven, net zoals in kwantiteit.  De ene heeft een nog beter kwaliteit dan de andere, al weten we niet waaraan dat te merken is.
Niet aan een hoge kilometerstand, niet aan de reparatie's, niet aan de onderhoudsinterval en niet aan de lasnaden..

(leuke discussie trouwens.. :lol: )
ik stop weer ff ermee.....aan jullie het woord.. :D


:laughing49so:


zeg wat doe jij tussen 8 en 5   :shock:

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"dit geloof je toch niet  :shock:  :shock:

http://gegen-motorradfahrer.foren-city.de :guns:




pro DB mehr als beim Serienmodell 5€ weniger Steuern...und Schallgedämpfte Motorräder werden hochgestuft...  



Keine Steuern fur Motzy  8)  :worship-cool:
Proud on the South  

Mounty

Citaat van: "BoxerQ"zeg wat doe jij tussen 8 en 5   :shock:

? hoe bedoel je?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009