Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "BoxerQ"zeg wat doe jij tussen 8 en 5   :shock:

? hoe bedoel je?

jongens/meisjes die met een examenwerkstuk mij zo'n verhaal afsteken laat ik grandioos zakken  :wink:

Herr Tod

Joa joa... net de GSX weer uitgelaten :rofl: Van Eys naar Trintelen nog even een HD rijder op zn nummer gezet, you can't beat the GSX-HerrTod Team :mrgreen: Mr. Dwars gaf niet thuis, I'll be back :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Druk daar in het zuiden vanmiddag.
Even rondje gedaan, taske koffie in Slenaken genuttigd.
Een stel miepen op chopperts ff laten zien dat je met een motor best kan inhalen in de bocht :twisted:
Schrokken zich volgens mij behoorlijk toen ik er langs kwam  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Joa joa... net de GSX weer uitgelaten :rofl: Van Eys naar Trintelen nog even een HD rijder op zn nummer gezet, you can't beat the GSX-HerrTod Team :mrgreen: Mr. Dwars gaf niet thuis, I'll be back :lol:

aha was jij dat :wink: de buurman zei het al dat een mafketel op een wannabee sjoppert :lol: aan onze deur stond.  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wat nou wannabe? :mrgreen: Het ding klinkt als een V-twin, het ligt op de weg als een dweil, hij staat achterover en er zijn onderdelen 'afgechopt'. Dat voldoet aan alle voorwaarden voor een chopper 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Wat nou wannabe? :mrgreen: Het ding klinkt als een V-twin, het ligt op de weg als een dweil, hij staat achterover en er zijn onderdelen 'afgechopt'. Dat voldoet aan alle voorwaarden voor een chopper 8)

ja dat dacht ook :rofl:  :rofl:  :rofl:
Smells like rubber

B-Witch

Wat is dat toch heerlijk,
lekker pas om 9 uur je bed uitrollen, krantje bij de overburen uit de brievenbus halen, kop je koffie erbij.
Mr.Kawa de deur uit, de kids nog in bed
Dat is het ultieme vakantie gevoel :lol:


geniet, geniet, geniet.......... 8)

leuk he voor degene die nu aan het werk zijn :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

:guns:  rare  :wink:

mja fam Dwars zit vanaf morgen paar daagjes in Amsterdam :yes6rs: ff uitwaaien; wij komen toch anders nergens :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

De duivel schijt altijd op de grootste hoop... :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Moet ik nog iemand de groeten doen in Artis??? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Nee, maar je mag wel even mijn vriendinnetjes gedag zeggen voor me. Die werken allemaal in dezelfde straat met veel sfeerverlichting.

Dus als mevr. Dwars moeilijk doet, zeg je maar dat het moet van mij.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Herr Tod

Vandaag nog mazzel gehad :lol: Ik wist dat ik dringend moest tanken, dus richting Wittem gereden achter een paar slome auto's aan, voor de afwisseling onder het motto even opwarmen. Wat een geluk want toen ik het tankstation in reed reageerde de motor al niet meer op volgas :shock: 17 liter er in gepompt, in het werkplaatshandboek staat dat er maar 16 liter in gaat :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Dwars"Moet ik nog iemand de groeten doen in Artis??? :mrgreen:

nee maar wel bij de bananenbar

P.s. pas op voor die gasten die iedereen wietjes willen verkopen :lol:
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: "Dwars"Moet ik nog iemand de groeten doen in Artis??? :mrgreen:

Tja....zal ff kort wat vertellen..

Er was eens een gorilla in Artis, die had de naam Davina of Davine...deze kreeg een baby en haalde daarmee de krant....Mijn vrouw en ik lazen dat en vonden Davina een leuke naam..en hebben we onze jongste dochter zo genoemd....Dus als je een gorilla ziet met de naam (nee ze hebben geen naamplaatjes..) doe je maar de groeten... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik was vanmiddag in het zuiden met de cinq, moest ergens zijn met de kids, toen kwam ik op het idee dan maar ook een ijsje te halen bij het ijsboerke, dat doe ik dus nooit meer met dat ding  :?

hopelijk heeft niemand me gezien  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.