Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

die husky zal wel in de stal staan met een deken over???  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"die husky zal wel in de stal staan met een deken over???  :twisted:

Hahahaha...  :lol:  Nee dat zeg ik niet Hubke...  :angel:

Ben vandaag ff wat gaan enduro'en... Het achterwiel heeft 3x zoveel km's gemaakt als het voorwiel... :roll: Tering het was glad  :|  Tijd voor noppen  :yes6rs:

crazy j

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"die husky zal wel in de stal staan met een deken over???  :twisted:

Hahahaha...  :lol:  Nee dat zeg ik niet Hubke...  :angel:

Ben vandaag ff wat gaan enduro'en... Het achterwiel heeft 3x zoveel km's gemaakt als het voorwiel... :roll: Tering het was glad  :|  Tijd voor noppen  :yes6rs:

meschien spike banden een idee  8)
living the life the way it comes

DeWitte

ja breng um nog op een idee :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Trouwens Ferdi E de nieuwe buurman van Tonnie in Ruurlo  :shock:  :shock:

dorpje zal wel op z'n kop staan???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"Trouwens Ferdi E de nieuwe buurman van Tonnie in Ruurlo  :shock:  :shock:

dorpje zal wel op z'n kop staan???

Dat had ik ook al gehoord op de radio, schijnt nu Paul te heten :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"Trouwens Ferdi E de nieuwe buurman van Tonnie in Ruurlo  :shock:  :shock:

dorpje zal wel op z'n kop staan???

Ja ja, het dorp wordt in tweeen gedeeld, oftewel voor en tegenstanders, moet al het mogelijke doen, om een totale chaos te voorkomen :lol: , gelukkig kan ik mij met de Busa heel snel van veldslag naar veldslag verplaatsen :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

WhomBom

wie is ferdi e?  :oops:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Road Racing Tonnie

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"Trouwens Ferdi E de nieuwe buurman van Tonnie in Ruurlo  :shock:  :shock:

dorpje zal wel op z'n kop staan???

Dat had ik ook al gehoord op de radio, schijnt nu Paul te heten :?

Hij is al mee geweest, met een buurtreisje, onder de naam Paul, niemand wist toen nog dat hij eigenlijk Ferdi E was. :(  :(  :(
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: "WhomBom"wie is ferdi e?  :oops:

Ferdi E is de moordenaar, van Gerrit Jan Heyn, (Van de winkelketen Albert Heyn)
Hij heeft Gerrit Jan ontvoerd, en vermoord, en ook nog een afgesneden pink opgestuurd, naar Mw. Heyn, en uiteraard losgeld geeist..
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"wie is ferdi e?  :oops:

Ferdi E(-lsas). de ontvoerder en moordenaar van Ahold-Topman Gerrit-Jan Hein :!:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ferdi_E. :wink:

edit:
lekkere buurman  :?

CiteerDe rechters beschouwden hem als een koude gewetenloze man die geen gevoelens had. Hij verklaarde dat het losgeld niet alleen voor zijn financiƫle problemen was bedoeld, maar ook om moorden te financieren op zijn schuldeisers en andere mensen die hem vroeger onrecht hadden aangedaan. Na zijn detentie verklaarde hij overigens dat hij dit had verzonnen in de hoop op strafvermindering. Toen de rechter hem vroeg hoe hij dit alles kon doen, antwoordde hij - bijgestaan door zijn advocaat mr. Willem Anker - "Ik zat in een militaire operatie." Hij zag Gerrit Jan Heijn niet als mens, maar als een instrument. Daarbij vertelde hij hoe hij ervan had genoten om de familie Heijn angst aan te jagen met de afgesneden pink.

In december 1988 volgde de uitspraak van het gerechtshof in Amsterdam. Elsas werd wegens ontvoering, afpersing en moord op Gerrit Jan Heijn veroordeeld tot 20 jaar gevangenisstraf en Terbeschikkingstelling. Hij antwoordde nuchter tegenover de pers: "Al hadden ze me de doodstraf gegeven, dan had ik er vrede mee gehad."

In augustus 2000 kreeg hij proefverlof. Hierbij werd hij gefotografeerd, waarna hij een rechtszaak aanspande wegens publicatie van de foto door het tijdschrift Panorama. Hij verloor deze zaak. In augustus 2001 kwam hij vrij. Zijn vrouw beschreef de affaire in een roman getiteld: de kleine Britt.

Eind 2002 gaf hij een interview aan het opinieweekblad Elsevier waarin hij verklaarde spijt te hebben van wat hij heeft misdaan.

Hij kreeg met behulp van Wim Anker 700.000 gulden in verband met achterstallige WAO/AAW.

Op 5 november 2006 werd bekend dat hij tegenwoordig door het leven gaat onder de naam Paul Elsas en met zijn vrouw in een woonboerderij in Ruurlo woont. Nadat hij door enkele dorpsbewoners herkend werd als de ontvoerder en moordenaar van Gerrit-Jan Heijn, ontstond grote beroering in de dorpsgemeenschap

ook nog 700.000 gld meekrijgen en je dan een leuke oude boerderij kunnen kopen om je oude dag te slijten: de wereld is ziek imo :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Ben de laatste tijd weinig actief, maar daar is een goede reden voor, ben onverwachts, heel erg druk, met de kartbaan, daar ik door de eigenaar daarvoor ben gevraagd, gezien dat de beheerder, de kartbaan heeft MOETEN verlaten, zal jullie niet vermoeien, met het hoe en waarom, er zijn inmiddels al zoveel "lijken"uit de kast komen rollen, dat ik VOL aan de bak moet, om orde op zaken te stellen, om de kartbaan weer, op het goede spoor te brengen, wat nog een gehele tijd in beslag zal nemen, goh wat ben ik teleurgesteld, nooit kunnen bevroeden, dat dit zover heeft kunnen komen, wat een !@#$%^&*(*&^!@#$%^*&^%$@$%&^%$#
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

:? sterkte ermee Tonnie: tsja, de grootste hufters vind je onder de mensen. Beesten zijn zo veel eerlijker :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Ben de laatste tijd weinig actief, maar daar is een goede reden voor, ben onverwachts, heel erg druk, met de kartbaan, daar ik door de eigenaar daarvoor ben gevraagd, gezien dat de beheerder, de kartbaan heeft MOETEN verlaten, zal jullie niet vermoeien, met het hoe en waarom, er zijn inmiddels al zoveel "lijken"uit de kast komen rollen, dat ik VOL aan de bak moet, om orde op zaken te stellen, om de kartbaan weer, op het goede spoor te brengen, wat nog een gehele tijd in beslag zal nemen, goh wat ben ik teleurgesteld, nooit kunnen bevroeden, dat dit zover heeft kunnen komen, wat een !@#$%^&*(*&^!@#$%^*&^%$@$%&^%$#

is gelukkig geen straf om op kartbaan te werken,

maar evengoed suc6 Tonnie!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

crazy j

vollgende mfl uitje naar de kartbaan van tonnie

sterkte dr meej met die killer
living the life the way it comes