Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Toch wel koud vanmorgen op de GSR. :?
Merk ik dus goed dat dit een naked is. het stuurkuipje van de Bandit hield toch veel tegen.
Nou ja, heb me maar gelijk een warmere (en mooiere) winterjas gekocht bij Schepers 8)
en nu nog handvat verwarming  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

oepsie... :oops:

Ik was vanmiddag effe in mestreech geweest, rij ik terug over de ring zeg maar, en het was best druk. Dus, wat doen we dan mooi in frogger-style tussen die auto's door kris kras, boeit niet, schiet het tenminste nog een beetje op. Toen ik uit de drukte was nog effe door laten rollen  :roll:  gestopt voor het stoplicht, en me verbaasd dat er net toen het groen werd een golfje me al weer bij had gehaald....ik denk "oo, die heeft ook wel door gereden" en toen dacht ik... als het maar geen wout is. Ik dus maar eens rustigjes aan doorgereden, en nog geen 500 meter verder kwam ie naast me rijden... jawel hoor... jackpot  :evil:

ik wist gelukkig dat ie dat laatste stukje nooit gezien kon hebben, anders ben ik bang dat ik in het vervolg de bus had kunnen nemen  :x  Maar goed, het was een vrij schappelijke wout, en mede doordat mijn zusje mooi tussen wout en finaal versleten achterband ging staan  :oops:  met maar een boete ervanaf gekomen; rechts inhalen a 130,-  :shock:

ik wist niet dat dat zo duur was  :?  en ik hoop dat ik nu voorlopig weer effe van het cjib af ben, met deze erbij in de laatste 2-3 maanden al voor een kleine 400,- kwijt aan die zeik  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

:shock: voor 400 pleuro had je wel een paar achterbandjes gehad, dunkt me zo :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

rechts inhalen  :x

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"rechts inhalen  :x

mag dat niet dan ? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

400 pleuro's boete is wel erg zonde van het geld :shock:

En rechts inhalen mag net zoals over een doorgetrokken streep :lol:

DeWitte

Citaat van: "Bianca"400 pleuro's boete is wel erg zonde van het geld :shock:

En rechts inhalen mag net zoals over een doorgetrokken streep :lol:

ja vooral als de pliessie vlak voor je zit :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Bianca"400 pleuro's boete is wel erg zonde van het geld :shock:

En rechts inhalen mag net zoals over een doorgetrokken streep :lol:

ja vooral als de pliessie vlak voor je zit :lol:

:shutup:

Schmetzke

En op de stoep is meestal ook nog genoeg plaats  :yes6rs:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"En op de stoep is meestal ook nog genoeg plaats  :yes6rs:

Geloof wel dat dat alleen links mag?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"En op de stoep is meestal ook nog genoeg plaats  :yes6rs:

Geloof wel dat dat alleen links mag?? :mrgreen:

Ja als je rechts over de stoep gaat word het onveilig he :lol:

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"En op de stoep is meestal ook nog genoeg plaats  :yes6rs:

Geloof wel dat dat alleen links mag?? :mrgreen:

Ligt eraan of je voetgangers tegenkomt  :rofl:

Bianca

Voetgangers zijn alleen maar extra punten he :roll:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"Voetgangers zijn alleen maar extra punten he :roll:

Bonuspunten dan wel he :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

en als je ze valium voert rennen ze niet zo hard weg  :yes6rs:

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."