Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

karz

Wat heb je in dat dsm vat zitten ?  Benzine ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Citaat van: "karz"Wat heb je in dat dsm vat zitten ?  Benzine ?

daar zit regenwater in  :wink: wat ik gebruik als waswater  :wink:

daar ik m'n vrouw nog alles met de hand laat wassen :shock:  hoeft ze niet meer naar de geul te lopen

 :rofl:

Herr Tod

Vanmiddag had ik een bumperklever achter me :shock: Een vrachtwagenchauffeur had mij schijnbaar niet gezien of gehoord toen ik voor hem ging staan aan het stoplicht. Voor mij kwam opeens een busje staan, de bestuurder bedacht zich op het laatste moment om toch maar rechtdoor te gaan :roll: Anyway, licht springt op groen, ik toeter op die ezel in het busje, die rijdt rustig weg, ik er achteraan en opeens gaat de achterkant van de motor naar links en rechts :shock: Ik kijk achter me en ik zie alleen maar grill :oops: Ben ik maar snel een stukje vooruit gereden :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"opeens gaat de achterkant van de motor naar links en rechts :shock: Ik kijk achter me en ik zie alleen maar grill :oops: Ben ik maar snel een stukje vooruit gereden :lol:


bwoaah .....
Dus hij heeft je geraakt ........ geen schade ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

apropos schade  (gehoorschade??) :lol: Dwars Zondig Life @ stage: Wie laat is ut?? Tis 5 veur 11  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Nee geen schade, althans niet aan de motor. Misschien heeft die vrachtwagen nu wat zwarte strepen op zn bumper, boeit me ook niet :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Nee geen schade, althans niet aan de motor. Misschien heeft die vrachtwagen nu wat zwarte strepen op zn bumper, boeit me ook niet :lol:

Gelukkig maar anders had het ons een poes bloemen en een fruitmand gekost :wink:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Herr Tod"Nee geen schade, althans niet aan de motor. Misschien heeft die vrachtwagen nu wat zwarte strepen op zn bumper, boeit me ook niet :lol:

Gelukkig maar anders had het ons een poes bloemen en een fruitmand gekost :wink:

Of een hond planten en een wijngaard. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Smells like rubber

Herr Tod

:oops: Ik rij al 3 dagen rond met mijn lampen verwisseld :lol: Klein licht is groot licht en groot licht is groot licht plus klein licht in die volgorde :oops: Dat verklaard waarom sommige tegenliggers opeens begonnen te knipperen met hun licht terwijl ik de lamp niet had versteld... en dat verklaar waarom ik niet het idee had dat ik verder vooruit kon kijken als ik groot licht op zette :roll: Ik begin te verkiensjen, zal wel aan de werktijden liggen :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

dat is nog es prioriteiten stellen  :rofl:  
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

ff tip, voor de feestdagen, leuk kadootje voor onder de kerstboom


Wunderbar thuistap

geschikt voor alle vaatjes van 4, 5 en 6 liter :wink:

bij Leen Bakker nu voor 169 euro
(ik heb hem dus meegenomen voor 149, de miep maakte schijnbaar een voutje) 8)

Denk dat Mr.Kawa het geen slecht kerstkadootje zal vinden :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

heb jij wat goed te maken?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"heb jij wat goed te maken?? :mrgreen:

Nee hoor :angel:

ik toch niet :rofl:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

heey heey

ik wist niet waar ik deze link moest plaatsen dus doe ik het hier maar.

http://www.bryangoesdakar.nl/

ik ben via motor-forum op deze site gekomen ( ja lucky moest toen fftjes op motor-forum zijn) zodoende be k ook s gaan kijken op de site  8)

de link is van een jongen/man die mee gaat doen aan de dakkar rally.

ik denk die moet je toch fftjes hier op de site posten.

http://www.bryangoesdakar.nl/
:oops:  :oops:
living the life the way it comes