Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"ff tip, voor de feestdagen, leuk kadootje voor onder de kerstboom


Wunderbar thuistap

geschikt voor alle vaatjes van 4, 5 en 6 liter :wink:

bij Leen Bakker nu voor 169 euro
(ik heb hem dus meegenomen voor 149, de miep maakte schijnbaar een voutje) 8)

Denk dat Mr.Kawa het geen slecht kerstkadootje zal vinden :lol:

Zou m'n vriend ook wel willen ja :yes6rs: jammer voor hem dat ie er met kerst niet is dus ook geen cadeautje :rofl:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"jammer voor hem dat ie er met kerst niet is dus ook geen cadeautje :rofl:

maar dan krijg jij ook niets :roll: (die zweep bijv. :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"jammer voor hem dat ie er met kerst niet is dus ook geen cadeautje :rofl:

maar dan krijg jij ook niets :roll: (die zweep bijv. :mrgreen:)

Ik krijg wel wat ;) :mrgreen:

DeWitte

:shock: Tiller verkocht by Karz lees ik net :wink: en noe da??? hoe was het afscheid trouwens? zal toch wel beetje emotioneel zijn geweest als je een zo gekoesterd kindje moet afstaan :cry:

Na????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Het viel wel mee, heb er al zolang mee rondgelopen ik heb hem voor de eigenaar nog eens goed onder handen genomen. Wat laatste foto's genomen.



Gelukkig woont de nieuwe eigenaar een dorp verderop dus zal ik hem nog vaak zien. Hopelijk laat hij hem voorlopig even heel. :(
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Wat ik me vanmiddag 2x heb afgevraagd: mogen politieagenten meer dan wij???
Toen ik terug kwam van het werk kwamen er 2 motoragenten met veel te hoge snelheid langs me gevlogen, (zeker 110+ waar je 80 mag) zonder geluids of lichtsignalen aan
Gewoon ff lekker bochtje pakken zo leek het.
Zag er wel stoer uit eigenlijk 2 politiemotoren behoorlijk plat door de bocht
En later vanmiddag een politiebus, die op een wel heel rare manier de rotonde opreed, links langs de eerste auto in de rij en toen er verkeer kwam snel de lichten aan en door.... :roll:
Wat ik me nu afvraag, hebben die nog recht van spreken als jij te hard rijd oid, of zijn zij zelf dan ook strafbaar bezig???
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Zonder optische en akoestische signalen behoren ook zij zich aan alle regels te houden. :evil:

Alleen zwaailampen of alleen sirene is ook niet rechtsgeldig.

Opknopen zo'n gasten :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"Wat ik me vanmiddag 2x heb afgevraagd: mogen politieagenten meer dan wij???

ja... tenzij je er een paar vind die bereid zijn hun collega te bekeuren  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat ik me vanmiddag 2x heb afgevraagd: mogen politieagenten meer dan wij???

ja... tenzij je er een paar vind die bereid zijn hun collega te bekeuren  :evil:

ik zal hem niet met naam noemen maar in maastricht loopt er een die zelfs z'n eigen vrouw bekeurd als ze verkeerd parkeerd. :shock:
Smells like rubber

karz

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat ik me vanmiddag 2x heb afgevraagd: mogen politieagenten meer dan wij???

ja... tenzij je er een paar vind die bereid zijn hun collega te bekeuren  :evil:

ik zal hem niet met naam noemen maar in maastricht loopt er een die zelfs z'n eigen vrouw bekeurd als ze verkeerd parkeerd. :shock:

:rofl:   Een maat van mij had dat ook, beginnersenthousiasme zeg maar. Had zelfs een keer in zijn eigen straat een hoop man een parkeerbon gegeven , zo maak je vrienden in de buurt :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat ik me vanmiddag 2x heb afgevraagd: mogen politieagenten meer dan wij???

ja... tenzij je er een paar vind die bereid zijn hun collega te bekeuren  :evil:

ik zal hem niet met naam noemen maar in maastricht loopt er een die zelfs z'n eigen vrouw bekeurd als ze verkeerd parkeerd. :shock:

:rofl: zo ken ik er een die zijn eigen auto (zijn vrouw was er mee winkelen) een bon onder de ruitenwisser stak omdat de parkeermeter afgelopen was :rofl: :rofl:  

En wat te denken van die pliessiemaloten die een paar jaar geleden die jongen uit Ransdaal dood reden aan de Geusselt, doordat ze te hard door het rood reden, omdat ze te laat op een vergadering kwamen :?  :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Ik ze op ceramique regelmatig de busbanen pakken :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Citaat van: "karz"Ik ze op ceramique regelmatig de busbanen pakken :yes6rs:
Dat doet niet alleen de politie :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Kijk deze pliessie-kippen, mogen me rustig staande houden :mrgreen: of zelfs arresteren en vastbinden en zo ( ik draaf door........... :twisted: )

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"nog een maandje of twee en ik moet met oma naar bed

vertel :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away