Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Het gaat om een omgebouwde garage, waar een kantoor van de een of andere bond (volgens mij van de FNV) in gehuisvest was.
Klein pand dus, omliggende huizen, zien er iig fatsoenlijk uit, heb ook niet gezien dat er ergens ramen aan diggelen lagen ofzo.
Plastic lag over de overblijfselen van dat kantoorpandje, je kon weinig zien, alles was netjes afgeschermd, Brandweer en Essent zijn nu steeds nog druk bezig daar :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Gister was het dan zover, m'n 2 eerste legale motorritten! :D Vooral de 2e was erg succesvol, ben blij dat m'n haar blond is op het moment, verder ga ik er niet op in :rofl:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Gister was het dan zover, m'n 2 eerste legale motorritten! :D Vooral de 2e was erg succesvol, ben blij dat m'n haar blond is op het moment, verder ga ik er niet op in :rofl:

komop schaam je niet; we maken allemaal vouten :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Ik gok op de noodstop knop  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

AngelInMe

Citaat van: "May Day"Ik gok op de noodstop knop  :twisted:

Nee hoor.

Ik was nog ff alleen gaan touren en rij nuth uit, opeens gaat het olielampje branden en valt ie uit, langs de kant gegaan, paar keer proberen te starten, niks daar... Dacht dat er genoeg benzine in zat :roll: Had nog geen 200km gereden met die tank (en het was m'n eerste keer met die motor natuurlijk, met de kawa, die een veel kleinere tankinhoud had, haalde ik makkelijk 250km...) Ik stond dus langs de weg met m'n blonde haar... En de mensen maar kijken...
De pap gekomen, die starte hem meteen. Verder gereden en toen begon het weer, maar deze keer een beetje schokken en stoten, dus toen had ik wel door dat de benzine op was :roll: :rofl:

Oh ja, de eerste keer stond ik 20 meter van het tankstation af  :oops:  zonder geld natuurlijk :rofl:

Maar ik heb me kostelijk geamuseerd  :D

Ik ben momenteel blonT dus :lol:

DeWitte

A) maar waarom ging dan de olielamp branden als je benzine op is? :?
B) Hoezo kreeg je vader hem dan wel gestart? :lol:
C) Waarom ga je zonder centen/pincard van huis? :?
D) BlonT is toch je ECHTE kleur?  :roll:

:rofl: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"A) maar waarom ging dan de olielamp branden als je benzine op is? :?
B) Hoezo kreeg je vader hem dan wel gestart? :lol:
C) Waarom ga je zonder centen/pincard van huis? :?
D) BlonT is toch je ECHTE kleur?  :roll:

:rofl: :mrgreen:

:shutup:

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"A) maar waarom ging dan de olielamp branden als je benzine op is? :?
B) Hoezo kreeg je vader hem dan wel gestart? :lol:
C) Waarom ga je zonder centen/pincard van huis? :?
D) BlonT is toch je ECHTE kleur?  :roll:

:rofl: :mrgreen:

A) Als je het weet mag je het me laten weten.
B) Toen stond ie al 15 min.
C) Omdat ik geen geld nodig had, aangezien er nog benzine in zat...
D) Nee donkerblonT ;)

May Day

Denk dat de volgorde andersom was: hij viel uit en het olielampje ging branden. Olielampje gaat branden als ie uitvalt  :idea:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Motzippaldy

Citaat van: "May Day"Denk dat de volgorde andersom was: hij viel uit en het olielampje ging branden. Olielampje gaat branden als ie uitvalt  :idea:



:yes6rs:  :stupid:
Proud on the South  

AngelInMe

Dank je voor het meedenken maar daar was ik ook al achter ;)

Eerst ging het lampje branden en toen viel die uit...

Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"Dank je voor het meedenken maar daar was ik ook al achter ;)

Eerst ging het lampje branden en toen viel die uit...

:shutup:

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

Mounty

Citaat van: "Herr Tod"Ow yeah 8)



:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

:worship-cool:  legale circuit ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009