Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

WhomBom

vandaag stonden de zwarte pieten weer te flitsen in Nijswiller, n zilveren golf (3 of4).  ik zag hoe n auto voor me geflashd werd.....
t gaat weer op t einde van t jaar aan... moeten ze nog effe wat geld binnenhalen, zodat ze aan de begroting voldoen, triest zoiets  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

iemand gisteravond Discovery gezien? Big Bikes?? reportage over o.a. de Diesel KLR en de grootste motoren ??????????

iemand? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

marcos


Busaberke

Citaat van: "Dwars"iemand gisteravond Discovery gezien? Big Bikes?? reportage over o.a. de Diesel KLR en de grootste motoren ??????????

iemand? :wink:

K*T, dat heb ik gemist........ :banghead4rv:

om 13:00 uur wordt het zodadelijk herhaald, ik hoop dat ik iemand bereiken kan om het op te nemen ben bang van niet

http://www.discoverychannel.nl/_listings/index.shtml

Trouwens, deze lijkt mij ook leuk op zaterdag 3 december:

06:00 -  Extreme Machines, Incredible Motorcycle Jumpers
 Over een man die met zijn motor over 14 vrachtwagens wil springen. Verder haalt een voormalig wereldkampioen motorjumpen (vanuit zijn rolstoel!) herinneringen op aan zijn carrière.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

deze was er onder andere te zien :shock:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Haha ......... m'n pa is thuis, z'n video gaat het voor mij opnemen.  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"iemand gisteravond Discovery gezien? Big Bikes?? reportage over o.a. de Diesel KLR en de grootste motoren ??????????

iemand? :wink:

K*T, dat heb ik gemist........ :banghead4rv:

om 13:00 uur wordt het zodadelijk herhaald, ik hoop dat ik iemand bereiken kan om het op te nemen ben bang van niet

http://www.discoverychannel.nl/_listings/index.shtml

Trouwens, deze lijkt mij ook leuk op zaterdag 3 december:

06:00 -  Extreme Machines, Incredible Motorcycle Jumpers
 Over een man die met zijn motor over 14 vrachtwagens wil springen. Verder haalt een voormalig wereldkampioen motorjumpen (vanuit zijn rolstoel!) herinneringen op aan zijn carrière.


das volges mij n herhaling met die jumps... is als t goed is n bleude ami die met zn "harley 750" (dat woord hoor je nog 100 keer  :? ) gaat springen.
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Weet niet waar het anders moet...

Einde jaars actie!!!
Grote controle in Maastrich, Cadier en Keer, Urmonderbaan Geleen en Kampstraat Geleen
Veel motoragenten op de weg!!!
Het is maar dat jullie het weten ;)

DeWitte

wie heeft er (echt) verstand van koelkasten hiero :?  Pb ff :wink:

thanx :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Helaas..... alleen van thermoskannen :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

fijn electronica?? iemand?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Een koelkast bestaat eigenlijk maar uit een paar onderdelen...

Een kast
Een koelsysteem
Een lampje
Een thermostaat

Die laatste wil wel es kapot gaan. Door de knop lager of hoger te draaien kun je een en ander uitproberen. Bij hoger zou de koeling aan moeten slaan en bij lager juist uit (als ie aan is)
Is dit niet het geval kun je de proef op de som enemen en de draden van de Thermostaat kort te sluiten waardoor de koeling moet gaan draaien.
!!! pas op dat je niet de draadjes van het lampje gebruikt. En uiteraard: PAS OP 230 Volt

Als de koeling niet start bij kortsluiten van de thermostaat dan zou je nog kunnen meten of er 230 volt op de aansluitingen van de compressor komt.
Let hierbij wel erop dat je een duspol of multimeter gebruikt waarmee je Fase en Nul tegelijk meet. Dus niet met een "spanningszoeker" , zo'n schroevendraaiertje zeg maar, meten.

Als er 230Volt op je aansluiting komt dan zal waarschijnlijk je compressor het begeven hebben.

Heb je hier wat aan?

Trouwens: weten jullie waar het licht sávonds en s'nachts blijft ?







Kijk maar es in de koelkast.... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"Een koelkast bestaat eigenlijk maar uit een paar onderdelen...

Een kast
Een koelsysteem
Een lampje
Een thermostaat

Die laatste wil wel es kapot gaan. Door de knop lager of hoger te draaien kun je een en ander uitproberen. Bij hoger zou de koeling aan moeten slaan en bij lager juist uit (als ie aan is)
Is dit niet het geval kun je de proef op de som enemen en de draden van de Thermostaat kort te sluiten waardoor de koeling moet gaan draaien.
!!! pas op dat je niet de draadjes van het lampje gebruikt. En uiteraard: PAS OP 230 Volt

Als de koeling niet start bij kortsluiten van de thermostaat dan zou je nog kunnen meten of er 230 volt op de aansluitingen van de compressor komt.
Let hierbij wel erop dat je een duspol of multimeter gebruikt waarmee je Fase en Nul tegelijk meet. Dus niet met een "spanningszoeker" , zo'n schroevendraaiertje zeg maar, meten.

Als er 230Volt op je aansluiting komt dan zal waarschijnlijk je compressor het begeven hebben.

Heb je hier wat aan?


zover was ik al; zelfs al de 3e thermostaat (nieuw) uitgeprobeerd :? ik msn je wel ff vanaaf :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"Een koelkast bestaat eigenlijk maar uit een paar onderdelen...

Een kast
Een koelsysteem
Een lampje
Een thermostaat

Die laatste wil wel es kapot gaan. Door de knop lager of hoger te draaien kun je een en ander uitproberen. Bij hoger zou de koeling aan moeten slaan en bij lager juist uit (als ie aan is)
Is dit niet het geval kun je de proef op de som enemen en de draden van de Thermostaat kort te sluiten waardoor de koeling moet gaan draaien.
!!! pas op dat je niet de draadjes van het lampje gebruikt. En uiteraard: PAS OP 230 Volt

Als de koeling niet start bij kortsluiten van de thermostaat dan zou je nog kunnen meten of er 230 volt op de aansluitingen van de compressor komt.
Let hierbij wel erop dat je een duspol of multimeter gebruikt waarmee je Fase en Nul tegelijk meet. Dus niet met een "spanningszoeker" , zo'n schroevendraaiertje zeg maar, meten.

Als er 230Volt op je aansluiting komt dan zal waarschijnlijk je compressor het begeven hebben.

Heb je hier wat aan?


zover was ik al; zelfs al de 3e thermostaat (nieuw) uitgeprobeerd :? ik msn je wel ff vanaaf :wink:


"made in Germany" zeker? Da koelkaske? :mrgreen:

:wink: