Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Nooit. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

angel

Citaat van: "Karin"Jaja...morgen is het zover, dan ga ik testrijden op een BMW  :mrgreen:

En als ie bevalt dan wordt dat mijn nieuwe motor. Tja, ook ik word ouder en dan ga je comfort ook waarderen  :wink:

ben wel heel benieuwd hoe de test rit bevallen is!!!

Karin

Het zitcomfort vond ik echt stukken beter dan op de fazer. Had het gevoel dat de motor paste bij mijn zithouding, qua lengte benen en tank. Het zadel zat trouwens echt super. Daarnaast vond ik hem goed en strak sturen. Remmen zijn ook goed, heeft zelfs ABS maar dat heb ik uiteraard niet nodig gehad  :wink:  

Alleen moest ik in het begin heel erg wennen aan de 2 cilinder. Het reageert allemaal wat "gevoeliger" dan de fazer. Ik moet ook toegeven dat de fazer wel erg vergevingsgezind is en dus ook niet te vergelijken.

Maar alles bij elkaar ben ik toch van plan om een R1100R te gaan kopen. Vanavond ga ik kijken naar eentje van april 2000. Deze heeft een goede prijs (ver onder de normprijzen van alle adventeerders) alleen de kleur (rood) vind ik iets minder.

Oh ja, en als ik hem koop dan gaat wel onmiddelijk die grote ruit ervan af. Ik vind hem naked gewoon veel mooier.

Hier eentje in het zilvergrijs:


Steefke™

Citaat van: "Karin"

Maar alles bij elkaar ben ik toch van plan om een R1100R te gaan kopen. Vanavond ga ik kijken naar eentje van april 2000.


:oops: K dacht dat je er al een gekocht had :oops:
Smells like rubber

Motzippaldy

Het schijnt dat cardan lagers van Beemers gevoelig zijn   :o



In iedere geval succes met nieuwe motor(merk)  :wink:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Het schijnt dat cardan lagers van Beemers gevoelig zijn

Valt wel mee, schuivers kunnen ze daarentegen veel beter hebben dan ne R1 :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Dus je kunt nu met gepaste trots zeggen


"hé hé  ik heb eindelijk iets tussen m'n benen "  :mrgreen:

B-Witch

Zelfs ik moet toegeven dat het een hele mooie motor is, en Karin je hebt gelijk, als Naked het mooiste :wink:
Ik ben echt eens benieuwd, hoe je dat gaat bevallen.
(moet echt voorzichtig gaan worden geloof ik, niet dat ik achter een paar jaar ook aan de Beemer ga) :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:P Ziet er heel mooi uit op die foto en alvast heel veel succes met zoeken en kopen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Ben wezen kijken en conclusie....rood is geen mooie kleur voor dit type. Gek eigenlijk hoe een kleur een motor kan maken of breken in dit geval.

Ben nu serieus op zoek naar een grijs/zwarte. Vandaag weer verschillende occasions benaderd. Gaat helemaal goed komen, kwestie van een paar dagen  :twisted:

BeemerBert

Neem de tijd  :D

Het heeft ook even tijd gekost voordat je wist wat je wilde  :  :P
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Karin

Citaat van: "Steefke"
:oops: K dacht dat je er al een gekocht had :oops:

Komt zeker omdat je dacht dat ik ging testrijden bij een dealer. Maar het was een motor van een bekende en die mocht ik een uurtje lenen  :wink:

Mounty

Citaat van: "Karin"...rood is geen mooie kleur voor dit type.   :twisted:

Tijdje geleden kwam ik een rode GS tegen..ook geen gezicht. Grijs/zwart ogen ze het beste vind ik..al vond ik die in het geel (donker geel) ook wel leuk..
:D
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Net als bij ne beemer koekblik vind ik um ut mooist in het grijs. :wink: met als mooie bijkomstigheid dat je niet zo hard hoeft te poetsen
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Steefke"Net als bij ne beemer koekblik vind ik um ut mooist in het grijs. :wink: met als mooie bijkomstigheid dat je niet zo hard hoeft te poetsen

:shock: wie poetst nou ne moto :?:  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away