Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Toledo

In het blauw (bwj 1999) Quispel motors

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

ne 99-er is perfect. 8)  Houd goed rekening ermee dat de 1e R serie (tot 1997) veel versnellingsbakprobs (overspringen!) kende :idea: tot 70 % van alle modellen had hier last van :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:lol: Hij is echt wel mooi en voor dat probleepje heb je toch zeker garantie?? :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits":lol: Hij is echt wel mooi en voor dat probleepje heb je toch zeker garantie?? :roll:

probleempje?? ne complete bakrevisie? :? geef het je te doen.......  :roll:  onder coulance (maanden van vragen,zeuren, bellen, faxen, dreigen) werd mijne 1100Gs  toendertijd (een 96-er, na het jaar garantie dat je toen had in 98 gereviseerd) door BMW nederland verholpen mits ik een verklaring ondertekende dat ik van verdere rechten afzag :?

heb ik natuurlijk verdomd :lol: want Vos (echt) had ik um toen gekocht (was toen nog bmw-dealer) deed geen moer :cry: en via bemiddeling van Motoshop Margraten (toen nog Gulpen) is het toen in Westerhoven (bmw Neutkens; die min of meer een vrij-brief van bwm hadden) gemaakt.

best leuk Bmw rijden :cry:  :roll:  :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:oops: Leuk, denk je dat je een goede motor koopt MET goede garantie. :oops:

Als het geld kost wordt het moeilijk. :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

het woord garantie is op vandaag niks meer en niks minder dan een lokwoord, de tijd dat je echt garantie kreeg licht ver achter ons. Kortom garantie tot om de hoek :twisted:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: "Steefke"het woord garantie is op vandaag niks meer en niks minder dan een lokwoord, de tijd dat je echt garantie kreeg licht ver achter ons. Kortom garantie tot om de hoek :twisted:

Het gaat ook over ongeveer 10 jaar geleden. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

daarom schreef ik: kijk uit voor de bouwjaren voor 97 :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

ow ja, vrolijk pasen :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

angel


WhomBom

ik vind hem mooi  8)


mijn volgende kleurstelling? no way... ben niet zo'n poetser  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

is wat voor Schmetzke, past bij zijn witte communielaarsjes :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"is wat voor Schmetzke, past bij zijn witte communielaarsjes :mrgreen:

Nee is wat voor jou, past bij de kleur van je haren. Ouwe grijze knalpot :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"is wat voor Schmetzke, past bij zijn witte communielaarsjes :mrgreen:

Nee is wat voor jou, past bij de kleur van je haren. Ouwe grijze knalpot :mrgreen:

wat nou blinde :!:  grijs of wit. of weet je ut verschil niet?  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"past bij de kleur van je haren. Ouwe grijze knalpot :mrgreen:

:shock: Heb je het over mij ??? :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.