Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Zou het dan toch echt zo zijn dat je als je op een bepaalde leeftijd komt (waar ik nog lang niet aan toe ben :twisted: ), dat je dan de overstap naar Beemer meent te moeten maken :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Zou het dan toch echt zo zijn dat je als je op een bepaalde leeftijd komt (waar ik nog lang niet aan toe ben :twisted: ), dat je dan de overstap naar Beemer meent te moeten maken :shock:

Heeft meer met verstand te maken, vaak ligt er een relatie tussen leeftijd en verstand, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Bij de een komt het eerder bij de ander .. nooit :shock: .
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

Ik was 42 jaar toen ik het licht zag, en na 24 jaar japans gereden te hebben, een BMW kocht, het moest wel met boxerblok. Want mijn voorkeur is nog altijd voor de 1 en 2 cilinders. Het blok mag er dan lomp uitzien voor velen, maar je gaat dat blok steeds meer waarderen, en ik ben al stiekum aan het rond kijken voor een 1150GS, maar dat weet m'n vrouw nog niet
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Hakinnen

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Zou het dan toch echt zo zijn dat je als je op een bepaalde leeftijd komt (waar ik nog lang niet aan toe ben :twisted: ), dat je dan de overstap naar Beemer meent te moeten maken :shock:

Heeft meer met verstand te maken, vaak ligt er een relatie tussen leeftijd en verstand, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Bij de een komt het eerder bij de ander .. nooit :shock: .

alez..in dit specifieke geval zal ik dan nooit verstandig worden vrees ik..godzijdank!

of ik moet al zo'n powercup R1200  fiets  voor niks krijgen..

de rest?  neen , dank u..



:wink:

Steefke™

Citaat van: "Toledo"Ik was 42 jaar toen ik het licht zag, en na 24 jaar japans gereden te hebben, een BMW kocht, het moest wel met boxerblok. Want mijn voorkeur is nog altijd voor de 1 en 2 cilinders. Het blok mag er dan lomp uitzien voor velen, maar je gaat dat blok steeds meer waarderen, en ik ben al stiekum aan het rond kijken voor een 1150GS, maar dat weet m'n vrouw nog niet

dan ben ik met het licht geboren want ik heb nog nooit iets gezien in die jappen :wink:
Smells like rubber

@Nippon

Wat ik zoek in een motor dat maakt alleen BMW  :mrgreen:


en dan ook nog de 2kleps  :wink: de rest heeft voor mij geen toegevoegde waarde

B-Witch

Ik hou het voorlopig maar op mijn rijstkoker by Suzuki  :lol:

Voor alsnog is er bij BMW geen motor die mij zo aanspreekt dat ik zou kunnen overwegen de overstap te maken.:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Zou het dan toch echt zo zijn dat je als je op een bepaalde leeftijd komt (waar ik nog lang niet aan toe ben :twisted: ), dat je dan de overstap naar Beemer meent te moeten maken :shock:

Heeft meer met verstand te maken, vaak ligt er een relatie tussen leeftijd en verstand, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Bij de een komt het eerder bij de ander .. nooit :shock: .
Dan komt het bij mij helaas nooit, maar ik heb er vrede mee,  :D  :D
nog een paar maand, dan krijgt deze jongen AOW, en voelt zich nog kiplekker op de Busa. :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

karz

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Zou het dan toch echt zo zijn dat je als je op een bepaalde leeftijd komt (waar ik nog lang niet aan toe ben :twisted: ), dat je dan de overstap naar Beemer meent te moeten maken :shock:

Heeft meer met verstand te maken, vaak ligt er een relatie tussen leeftijd en verstand, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Bij de een komt het eerder bij de ander .. nooit :shock: .
Dan komt het bij mij helaas nooit, maar ik heb er vrede mee,  :D  :D
nog een paar maand, dan krijgt deze jongen AOW, en voelt zich nog kiplekker op de Busa. :D  :D

Ok, maar een busa en een beemer is ongeveer hetzelfde toch :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Zou het dan toch echt zo zijn dat je als je op een bepaalde leeftijd komt (waar ik nog lang niet aan toe ben :twisted: ), dat je dan de overstap naar Beemer meent te moeten maken :shock:

Heeft meer met verstand te maken, vaak ligt er een relatie tussen leeftijd en verstand, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Bij de een komt het eerder bij de ander .. nooit :shock: .

alez..in dit specifieke geval zal ik dan nooit verstandig worden vrees ik..godzijdank!

of ik moet al zo'n powercup R1200  fiets  voor niks krijgen..

de rest?  neen , dank u..



:wink:

of??? je kan gewoonweg nıe rıjden :twisted: mja oppe cırcuıt ıs heel wat anders dan ın ut echte leven wa :mrgreen: cırcuıt ıs voor watjes :rofl:

ja moest ff steuken: zat net ff me maıl door te nemen: denk neem ff een kıjkje heem :lol: alez. Ga maar weer aan ut strand lıggen. me laatste hersencellen verschroeıen :mrgreen:

gruss van oet Sıde-koemkuy aan ıedereen :wink: zal ık ne pılske nemen of ne rose bıj de lunch :roll: tsja dat soort dıngen houd me momenteel bezıg  :oops:

nog ffkes wa :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Oe oe oe wat leest ikke?

CiteerStatus Quo
27 jul zwarte cross - lichtenvoorde

Wie gaat mee? 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Oe oe oe wat leest ikke?

CiteerStatus Quo
27 jul zwarte cross - lichtenvoorde

Wie gaat mee? 8)

en wat lees ikke dan  :?:

1 en 2 september Knastercross
//www.knastercross.nl
Smells like rubber

Herr Tod

Maar zonder Status Quo :!:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Maar zonder Status Quo :!:

maar wel veel lompigheid en motors en bier :wink:
Smells like rubber

B-Witch

Komt Mr.Kawa (met de auto) net de oprit op, gevolgd door een motor en de wouten :shock:  :shock:
Denk ik gelijk: shit...aanrijding gehad ofzo?
Pfff gelukkig niet.
Was hij zich uitgereden bij een ongeluk, frontale botsing motor- auto.
Een duitse jongen die de weg hier over het kanaal aanzag voor een Einbahnstrasse en toen in de eerste bocht de voorkant van een Polo van dichtbij heeft geinspecteerd. :?
Aangezien het zo'n rompslomp wordt als je een bergingswagen moet laten komen, en de motor nog enigzins te berijden was, heeft Mr.Kawa maar aangeboden om hem zolang hier neer te zetten.
Schade viel mee, alleen de voorvork scheef, de voorband staat wat korter op het motorblok dan normaal, en een paar kleine krasjes, en een deuk in de tank van een gesp van de broekriem. :?
Zijn vriend die erbij was heeft de motor hier naartoe gereden.
De berijder is nu op weg naar het ziekenhuis, die had (zoals ik kon beoordelen) een breuk in zijn middenhandsbeentjes.
Ben benieuwd, hij zou vanavond bellen.
Aangezien op deze weg gebruik gemaakt is van de nieuwe belijning, was het voor de jongen niet duidelijk om wat voor een weg het ging. :evil:
De Agenten zouden dit ook gelijk aangeven bij de gemeente om toch een andere belijning op de weg te krijgen...we wachten af.
You may own the bike, but the bike possesses you.