Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"Een koelkast bestaat eigenlijk maar uit een paar onderdelen...

Een kast
Een koelsysteem
Een lampje
Een thermostaat

Die laatste wil wel es kapot gaan. Door de knop lager of hoger te draaien kun je een en ander uitproberen. Bij hoger zou de koeling aan moeten slaan en bij lager juist uit (als ie aan is)
Is dit niet het geval kun je de proef op de som enemen en de draden van de Thermostaat kort te sluiten waardoor de koeling moet gaan draaien.
!!! pas op dat je niet de draadjes van het lampje gebruikt. En uiteraard: PAS OP 230 Volt

Als de koeling niet start bij kortsluiten van de thermostaat dan zou je nog kunnen meten of er 230 volt op de aansluitingen van de compressor komt.
Let hierbij wel erop dat je een duspol of multimeter gebruikt waarmee je Fase en Nul tegelijk meet. Dus niet met een "spanningszoeker" , zo'n schroevendraaiertje zeg maar, meten.

Als er 230Volt op je aansluiting komt dan zal waarschijnlijk je compressor het begeven hebben.

Heb je hier wat aan?


zover was ik al; zelfs al de 3e thermostaat (nieuw) uitgeprobeerd :? ik msn je wel ff vanaaf :wink:


"made in Germany" zeker? Da koelkaske? :mrgreen:

:wink:
nie leuk Hakiman :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

"made in Germany" zeker? Da koelkaske? :mrgreen:

:wink:

Citaat van: "Dwars"
nie leuk Hakiman :cry:


vondt um wel lache :rofl:

maar wees blij dat t nu is en niet in midden zomer, nu kan je de pilsjes ook buiten op temperatuur houden......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Hakinnen"

"made in Germany" zeker? Da koelkaske? :mrgreen:

:wink:

Citaat van: "Dwars"
nie leuk Hakiman :cry:


vondt um wel lache :rofl:

maar wees blij dat t nu is en niet in midden zomer, nu kan je de pilsjes ook buiten op temperatuur houden......

klopt   :wink: alleen de frikandellen ontdooien me :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Hakinnen"

"made in Germany" zeker? Da koelkaske? :mrgreen:

:wink:

Citaat van: "Dwars"
nie leuk Hakiman :cry:


vondt um wel lache :rofl:

maar wees blij dat t nu is en niet in midden zomer, nu kan je de pilsjes ook buiten op temperatuur houden......

klopt   :wink: alleen de frikandellen ontdooien me :cry:

nodig je toch wat vrienden uit voor een frikandellenfeestje  :P
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "hayasjeelski"
nodig je toch wat vrienden uit voor een frikandellenfeestje  :P

:shutup:  :shutup:  :shutup:

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

ik doe het niet ...

moet je wel vrieneden voor hebben, ja sorry hoor, het vlees is zwak! :oops:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

en als ie wel loopt en alles, maar gewoon niet koelt moet je de radiator es schoonmaken, gewoon met n compressor ff t stof eruit blazen (niet binnen doen, vind moeders de vrouw niet zo grappig)  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"Tis al opgelost...

enne??? stekker erin gestoken?? 8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "FZ_Ron"Tis al opgelost...

enne??? stekker erin gestoken?? 8)

:rofl: Net zoiets als de dodemansknop

Busaberke

Kinderen ontvoerd voor satanisch ritueel

De politie in Chicago heeft twee jongens van achttien en vijftien aangehouden. Zij worden verdacht van ontvoering van een zesjarig meisje en haar achtjarige broer. Volgens betrokkenen wilden de twee tieners het meisje gebruiken in een satanisch ritueel.
David Rodriguez -18- en zijn vriend namen broer en zus mee terwijl zij bij de bibliotheek wachtten op hun moeder. De bedoeling van Rodriguez was om met een mes op de borst van het meisje een pentagram te snijden. Dit met het doel om zijn ex-vriendin weer terug te krijgen.

Toen de politie het broertje huilend op straat aantrof nabij het huis van Rodriguez, konden de twee tieners worden gearresteerd. Het zusje bleef ongedeerd. Volgens Julian Rodriguez, de opa van de oudste dader, is David ongevaarlijk doch traag van begrip. Een buurmeisje zegt David altijd al vreemd gevonden te hebben. "Hij zei slechte dingen. Ik wil ze niet herhalen."

Julian: "Hij had een mes nodig om het pentagram uit te snijden. Maar hij weet niet hoe hij een mes moet gebruiken. De jongen is bang van zijn eigen schaduw." Wel beaamt de man dat zijn kleinkind boeken over satanisme in zijn bezit had. "Maar die heb ik allemaal verbrand. Ik wilde ze niet in mijn huis."


:shock:  :shock:

voor zo'n lui is er maar één oplossing:  :guns:
Als je ze TBS geeft, weten ze tijdens het verlof tòch weer te ontsnappen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Iemand ervaring mee?? :? kreeg onderstaande bericht? ben helaas altijd wantrouwend wat dit soort dingen betreft...............

Citeer
Gratis bellen nou het kan hoor ga kijken op de site www.voipbuster.com werkt perfect je hoeft maar 1maal een donatie te doen van 1,04 euri en je belt helemaal gratis via de pc naar alle vaste lijnen o.a de volgende landen
Austria
Denmark
Finland
Germany
Greece
Ireland
Luxembourg
Netherlands
Norway
Spain
Sweden
Switzerland
Taiwan
United States


100% Free, no call setup! Click here for more info. For all other rates, click here
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Geen ervaring mee, maar ik bel ook sinds een week met VoIP van KPN
Voor een vast bedrag permaand Internet en bellen. standaar alleen sávonds en weekend gratis bellen naar vaste nummers nationaal maar als je iets meer betaalt dan is het 24 uur gratis. Alleen GSM 0900 en internationaal betaal je. Werkt tot nu toe goed..

Ik was eerst altijd tussen de 125 en 175 euro aan telefoon rekening kwijt per twee maanden plus per maand het ADSL ..
Nu nog iets van 42 euro per maand totaal...na maanden 52 euro per maand.

Goed alternatief als je hoge telefoon kosten hebt...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Net nog eens op de brommer gereden. Voor een 0.07 liter loopt die nog goed :lol: Maar wat een kabaal :shock:





:twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: