Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Joep

Citaat van: "karz"Haha, ik d8 echt dat het aan mijn pas lag.
Maar als ik ergens tank waar een pin automaat binnen staat lukt het altijd.

Zullen toch aardig wat inkomst missen op die manier. :roll:

Mijn vriendin had het nog mooier. Een pasje van de Rabobank, maar allen nog maar bij de ABN-Amro kunnen pinnen. Dus niet meer kunnen pinnen in de winkel en bij pinbakken. Dus rabobank gebeld. Was net een nieuw pasje waar nog niets van krasjes of dergelijke op staan. Wat zegt die tuthola "nou mevrouw dan moet u een nieuw pasje aanvragen" Pasje à €7,- of zo iets. En het feit dat die nog praktisch nieuw was werdt afgedaan met "u heeft misschien dicht bij een magnetsich veld gestaan" WAT!!!! Waarom doet hij het dan wel nog bij de ABN. "Ja daar heb ik verder geen antwoord op, heeft u verder nog vragen"

Ach ja.....

karz

Magnetisch veld, wat een bullshit.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "Joep""Ja daar heb ik verder geen antwoord op, heeft u verder nog vragen"

Geen antwoord? Stuurt u me dan even gratis een nieuwe pas toe? Zo niet, zal ik het in overweging nemen om op een andere bank over te stappen. Heel jammer voor jullie, want ik was net van plan om mijn erfenis van 500.000 Euro voor 10 jaar vast te zetten. Ik hoor van jullie.

Hoiaaah

Hakinnen

Citaat van: "Joep"
Citaat van: "karz"Haha, ik d8 echt dat het aan mijn pas lag.
Maar als ik ergens tank waar een pin automaat binnen staat lukt het altijd.

Zullen toch aardig wat inkomst missen op die manier. :roll:

Mijn vriendin had het nog mooier. Een pasje van de Rabobank, maar allen nog maar bij de ABN-Amro kunnen pinnen. Dus niet meer kunnen pinnen in de winkel en bij pinbakken. Dus rabobank gebeld. Was net een nieuw pasje waar nog niets van krasjes of dergelijke op staan. Wat zegt die tuthola "nou mevrouw dan moet u een nieuw pasje aanvragen" Pasje à €7,- of zo iets. En het feit dat die nog praktisch nieuw was werdt afgedaan met "u heeft misschien dicht bij een magnetsich veld gestaan" WAT!!!! Waarom doet hij het dan wel nog bij de ABN. "Ja daar heb ik verder geen antwoord op, heeft u verder nog vragen"

Ach ja.....

hier dezelfde ervaringen met de rabobank..

rabobank sucks..
dat ze maar iemand anders domme overbodige antwoorden gaan geven.

dus over naar de postbank gegaan..

Motzippaldy

Ik heb ook 6-7 jaren geleden van  :banghead4rv:  RABO naar ABN overgestapt
Proud on the South  

Herr Tod

Ik heb nooit problemen gehad met de Rabobank, passen werken prima, internetbankieren werkt prima, service is prima. Beter dan ABN en Postbank waar ik ook rekeningen heb gehad.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

ik ben sinds jaar en dag bij de abn... nog nooit problemen mee geahd, tot nu t pasje t niet doet bij de tankautomaat... maar dat lijkt me niet de schuld van de abn  :)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Da-vid

Whombom, haalde stak jij net je duim op naar mij :P? Reed op die rode GS.

(heb nog eens een dagje bij Pub Henry afgewassen toen jij daar werkte ;) )

B-Witch

Citaat van: "Da-vid"Whombom, haalde stak jij net je duim op naar mij :P? Reed op die rode GS.

(heb nog eens een dagje bij Pub Henry afgewassen toen jij daar werkte ;) )

Heej Da-vid, welkom hier op MFL 8)

stel je hier even voor:

www.motorforumlimburg.nl/forum/viewforum.php?f=27&sid=12f608fe8bae2df44f8155a43f3ef5dd

:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Da-vid


WhomBom

ja... GS roelz  :twisted:  n dag afgewassen bij de pub.... zegt me zo snel niks...  personeel komt en gaat vrij snel daar  :roll:    :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Da-vid

Citaat van: "WhomBom"ja... GS roelz  :twisted:  n dag afgewassen bij de pub.... zegt me zo snel niks...  personeel komt en gaat vrij snel daar  :roll:    :lol:

haha, ja ik werk in de andere zaak van Iwan (ofja heeft ie nu verkocht).

Was ergens in december volgens mij..

Die Ducati durfde je GSje niet in te halen he :P?

WhomBom

Citaat van: "Da-vid"
Citaat van: "WhomBom"ja... GS roelz  :twisted:  n dag afgewassen bij de pub.... zegt me zo snel niks...  personeel komt en gaat vrij snel daar  :roll:    :lol:

haha, ja ik werk in de andere zaak van Iwan (ofja heeft ie nu verkocht).

Was ergens in december volgens mij..

Die Ducati durfde je GSje niet in te halen he :P?

ja ik ken die zaak, ben ik ook es n dag geweest... zou trouwens de eerste zijn geweest dan die duc  :lol:  maar ik had me dat ding aan t stoplicht es bekeken... zo'n 999 is mooooi  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Nieuwe avatar  8)

Hij is ruig he  8)

Herr Tod

Ahhhhhh du vuule wiekser :rofl: Jij wilde ons pop-up plannetje gewoon voor zijn :lol:

hij is wel ruig ja.... dat dan weer wel
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: