Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Weet hier iemand hoe het precies zit met de PSP ?
Mijn jongste was gisteren met dat ding aan het internetten :shock:
Wist ik niet dat dat kon... :?
Wie weet hoe dat werkt?
Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat je daar gratis mee kan internetten.
Aan de andere kant wel handig: kan ik op mijn vakantieadres af en toe ook nog es ff op MFL kijken :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

R-yen

Citaat van: "suzuki-girl"Weet hier iemand hoe het precies zit met de PSP ?
Mijn jongste was gisteren met dat ding aan het internetten :shock:
Wist ik niet dat dat kon... :?
Wie weet hoe dat werkt?
Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat je daar gratis mee kan internetten.
Aan de andere kant wel handig: kan ik op mijn vakantieadres af en toe ook nog es ff op MFL kijken :lol:

De PSP maakt verbinding via jullie draadloos netwerk.. gratis :)

B-Witch

Citaat van: "R-yen"
Citaat van: "suzuki-girl"Weet hier iemand hoe het precies zit met de PSP ?
Mijn jongste was gisteren met dat ding aan het internetten :shock:
Wist ik niet dat dat kon... :?
Wie weet hoe dat werkt?
Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat je daar gratis mee kan internetten.
Aan de andere kant wel handig: kan ik op mijn vakantieadres af en toe ook nog es ff op MFL kijken :lol:

De PSP maakt verbinding via jullie draadloos netwerk.. gratis :)

Keej, thanx!
Dan mag ie wat mij betreft :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

wel opletten dattie niet met het buitenland internet :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Er zit bloed op mn motor :rofl: en veren :mrgreen: 1 juli dierendag, vanmorgen een haas en zonet een vogel :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: "Herr Tod"Er zit bloed op mn motor :rofl: en veren :mrgreen: 1 juli dierendag, vanmorgen een haas en zonet een vogel :twisted:

gauw de bbq aanslingeren :lol: bel maar als ze gaar zijn :wink:
Smells like rubber

DeWitte

ik vin ut ongeloofelijk K*t weer, ben net een partij mini-terroristen gaan halen van vakantieweek-kamp in Noorbeek: tis dat ze vandaag waren zwemmen (binnen) anders waren ze weggespoeld.  :?

nog 5 nachtjes slapen dan gaan de Dwarsjes voor 14 dagen ri zon: Isla Mystica be prepared 8) we gaan dansen op de vulkaan  {:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"ik vin ut ongeloofelijk K*t weer, ben net een partij mini-terroristen gaan halen van vakantieweek-kamp in Noorbeek: tis dat ze vandaag waren zwemmen (binnen) anders waren ze weggespoeld.  :?

nog 5 nachtjes slapen dan gaan de Dwarsjes voor 14 dagen ri zon: Isla Mystica be prepared 8) we gaan dansen op de vulkaan  {:)

K*t weer vinden we het allemaal, nog niet eens de kans om es lekker een stukje te rieje :cry:
Heb het te doen met al die arme stakkers die nu in een tentje oppe camping zitten, moet er niet aan denken :?

wij moeten het nog ffkes met dit shit weer doen, pas achter twee en een halve week gaan wij richting Italia.
Zwumme en zonne aan het Gardameer  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Dwars"ik vin ut ongeloofelijk K*t weer, ben net een partij mini-terroristen gaan halen van vakantieweek-kamp in Noorbeek: tis dat ze vandaag waren zwemmen (binnen) anders waren ze weggespoeld.  :?

nog 5 nachtjes slapen dan gaan de Dwarsjes voor 14 dagen ri zon: Isla Mystica be prepared 8) we gaan dansen op de vulkaan  {:)

K*t weer vinden we het allemaal, nog niet eens de kans om es lekker een stukje te rieje :cry:
Heb het te doen met al die arme stakkers die nu in een tentje oppe camping zitten, moet er niet aan denken :?

wij moeten het nog ffkes met dit shit weer doen, pas achter twee en een halve week gaan wij richting Italia.
Zwumme en zonne aan het Gardameer  8)

Ben iig blij dat ook ik geboekt heb...nog 15 dagen en ik lig ook in de zon..Kreta dit jaar eens..lekker warm :shock: en als we terug komen kan ik meteen aan de verbouwing van de keuken beginnen..pff
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: "suzuki-girl"
wij moeten het nog ffkes met dit shit weer doen, pas achter twee en een halve week gaan wij richting Italia.
Zwumme en zonne aan het Gardameer  8)

Camping Bella italia :?:
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "suzuki-girl"
wij moeten het nog ffkes met dit shit weer doen, pas achter twee en een halve week gaan wij richting Italia.
Zwumme en zonne aan het Gardameer  8)

Camping Bella italia :?:

nee Camping San benedetto, ligt naast Bella Italia  :wink:

Hoezo ga jij daar naar toe?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "suzuki-girl"
wij moeten het nog ffkes met dit shit weer doen, pas achter twee en een halve week gaan wij richting Italia.
Zwumme en zonne aan het Gardameer  8)

Camping Bella italia :?:

nee Camping San benedetto, ligt naast Bella Italia  :wink:

Hoezo ga jij daar naar toe?

nee mss volgend jaar kennissen van ons zijn daar geweest.
Smells like rubber

DeWitte

mss voor de meesten waarschijnlijk oud nieuws; TIPJE: net online ingecheckt (binnen 30uur voor vertrek) voor onze LTU vlucht van morgenvroeg om 05.50 :shock: vanaf Dusseldorf airport.

Boardingspassen incl gereserveerde stoelen thuis al uitgeprint (ik mag bij ut raampje 8) )scheelt toch een uurtje langer pitten  :lol: zo hoef je alleen nog de koffers bij de "internet drop off" af te geven en klaar.
(vorige keer 50min in de rij gestaan tussen duitsers met veel humor :evil: )

kreeg deze tip ook van iemand: doe er je voordeel mee (schijnt bij vele luchtvaartmaatschappijen mogelijk te zijn :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"mss voor de meesten waarschijnlijk oud nieuws; TIPJE: net online ingecheckt (binnen 30uur voor vertrek) voor onze LTU vlucht van morgenvroeg om 05.50 :shock: vanaf Dusseldorf airport.

Boardingspassen incl gereserveerde stoelen thuis al uitgeprint (ik mag bij ut raampje 8) )scheelt toch een uurtje langer pitten  :lol: zo hoef je alleen nog de koffers bij de "internet drop off" af te geven en klaar.
(vorige keer 50min in de rij gestaan tussen duitsers met veel humor :evil: )

kreeg deze tip ook van iemand: doe er je voordeel mee (schijnt bij vele luchtvaartmaatschappijen mogelijk te zijn :wink: )

ga ik ook eens proberen...wij moeten ook om 5 uur inchekken...om 33n uur of 3 komt de taxi ons ophalen voor naar dusseldoef te brengen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Hebben wij niet nodig...we hebben een auto die ons naar Italie brengt..
Schijnt dat die de weg al vanzelf kent  :shock: (en alleen bij 180 km/u) :rofl:
Maar ik had er nog nooit van gehoord, idd een tip :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.