Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Pcies :!:  Hier nog ene.

Ik moet nog 7 weken wachten voordat we naar Kos gaan. Mehja, dan zijn jullie al allemaal terug en de vakantie alweer vergeten  8)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

vakantie ?  flauwekul.

Als je vakantie nodig hebt, dan doe je iets fout :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

nou ja ik heb er 3 weken opzitten (en nog 2,5 in eind mei :roll:) maar nu niet zo'n goed weer gehad, wel goed om te behangen...

over 4,5wk weer vakantie (6-12wk revalideren) :lol: daar bestel ik bij deze wat zon voor  8)

QuattroFrits

Citaat van: "AngelInMe"daar bestel ik bij deze wat zon voor  8)

Het zij U gegund. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "karz"vakantie ?  flauwekul.

Als je vakantie nodig hebt, dan doe je iets fout :mrgreen:


:laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Net een paar uurkes weer terug in het koude kikkerlandje...pff.ff 30 graden verschil overdag..van 45+ naar 15.
Maar goed..nog twee weekjes vrij om de keuken te verbouwen...en als het weer het toelaat nog een stukje te gaan sturen naar/door Luxemburg
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Nog steeds geen regen of wolken  :o iedere dag boven 30 graden en ik denk iedere dag aan jullie want ik ben net zo nat als jullie allen ik ben nat van binnen  :nana9oi:

Tot over 2 weken  :angel:
Proud on the South  

DeWitte

eey Motzy :D flink aan de sjliebowietsch :?:  (of hoe heet dat spul) :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ook hier in Italia is het goed vol te houden.
Zon, lekker water, en goeie wijn...
En ja natuurlijk veel natuurschoon :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

kijk jij naar mokkels :?:  :shock:


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"kijk jij naar mokkels :?:  :shock:


:mrgreen:

nee dulle, naar gespierde mooie italianen :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: "Motzippaldy"Nog steeds geen regen of wolken  :o iedere dag boven 30 graden en ik denk iedere dag aan jullie want ik ben net zo nat als jullie allen ik ben nat van binnen  :nana9oi:

Tot over 2 weken  :angel:

Aha...daarom krijgen we je telefonisch niet te pakken. Geniet van je vakantie. Gelukkig schijnt vandaag hier ook de zon  :D

DeWitte

kwist trouwes niet dat ik kon transpireren :?  had ik helemaal vergeten :oops: had me dochtertje beloofd te gaan fietsen vanmorgen :shock: (normaal alleen naar de kroeg op 500mtr en terug) tering valt dat tegen met die heuvels. Ja ik woon in een gat, letterlijk dus. :lol: Iig van vanmorgen tot net op zo'n draadezel heuvel op en af valt dan weer ffkes tegen :cry: (heb pijn aan me gat :rofl:) wel gezellie, samen met ma en die kreutsch ook nog terrasje gepikt in jullepe.. :lol:

sow nu ff een peukje draaien :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

es ste die peukskes noe ins achterwege ljes dan kinste geliek een stuk sneller fitse :mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: "Steefke"es ste die peukskes noe ins achterwege ljes dan kinste geliek een stuk sneller fitse :mrgreen:

:shock: Beslist niet doen Hub, die gein heeft bij mij ook averechts gewerkt en ik heb dus bijna geen lucht meer. :shock:
Toen ik 5 jaar geleden nog rookte had ik veel meer lucht met een sigaret in mijn bek dan nu zonder. :evil:

En ik ben echt niet de enige, in mijn werkomgeving nog 5 anderen met dezelfde problemen,  :cry:  een vorm van astma.  :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.