Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Steefke"es ste die peukskes noe ins achterwege ljes dan kinste geliek een stuk sneller fitse :mrgreen:

:shock: Beslist niet doen Hub, die gein heeft bij mij ook averechts gewerkt en ik heb dus bijna geen lucht meer. :shock:
Toen ik 5 jaar geleden nog rookte had ik veel meer lucht met een sigaret in mijn bek dan nu zonder. :evil:

En ik ben echt niet de enige, in mijn werkomgeving nog 5 anderen met dezelfde problemen,  :cry:  een vorm van astma.  :cry:

volgens mij ben je 5 jaar bezig met afkicken  :wink:

B-Witch

Deh de vakantie zit er weer op.
Was ff lekker om weg te zijn, maar ook o zo lekker om weer thuis te komen.
Italia is mooi, maar wat een chaotisch gedoe daar, pfff, verkeer is zo een door elkaar, dat je je niet verwondert dat zoveel auto's met butsen rondrijden.
En ja motoren zat daar, denk ook het meest ideale vervoermiddel daar (of de scootah mss), gezien de vele files...
Het heuvelland op zondag is er iig niks bij. :?
Iig was de moeite waard, al zal Italie nooit mijn favoriete vakantiebestemming worden. (vond de meeste italianen echt chagerijnig, en niet vriendelijk).
Mjah kan je verwachten van massatoerisme he...

iig heel blij dat ik weer in Limburg ben...gauw weer ffkes op de motor stappen  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

angel

hey,

fijn te lezen dat jullie het fijn hebben gehad en weer thuis zijn.
en je hebt gelukt
hier heeft het de afgelopen week veel geregend weinig echt motor
weer geweest, dus nu even volop van genieten!!

greetzzzz from here

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"vond de meeste italianen echt chagerijnig, en niet vriendelijk).
Mjah kan je verwachten van massatoerisme he...

dat zoek je dan toch zelf op? Italia is imo een wondermooi land met heel veel mooie plekkies, super eten/vino en dito bewoners (ale de dames dan :mrgreen:)
en hun manier van leven (genieten) kunne wij ons hiero een puntje aan zuigen.

zo nu eerst siesta :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"vond de meeste italianen echt chagerijnig, en niet vriendelijk).
Mjah kan je verwachten van massatoerisme he...

dat zoek je dan toch zelf op? Italia is imo een wondermooi land met heel veel mooie plekkies, super eten/vino en dito bewoners (ale de dames dan :mrgreen:)
en hun manier van leven (genieten) kunne wij ons hiero een puntje aan zuigen.

zo nu eerst siesta :idea:

Ik zeg ook niet dat ik Italie niet mooi vind, integendeel, tis een mooi land, en het eten is gewoon heerlijk.
Vind de mensen gewoon niet zo nice, soms was de bediening nors, pakken je bord weg voordat je je laatste hap hebt doorgeslikt, daar hou ik dus niet van (en dat terwijl we steeds hebben gekeken voor een terras wat uit de massale drukte vandaan).
Mss een combi van heel warm weer en werk...ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik in 36 graden moest werken. :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
Mss een combi van heel warm weer en werk...ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik in 36 graden moest werken. :?

Volgens mij worden die al niet vrolijk ervan dat ze moeten werken :lol:

Alez schuif het maar onder het bekende eufemisme 'temperament' wat ze de zuid europeanen graag toedelen.
Imo is temperamentvol een eufemisme voor lastige handzwaaiende druktemaker met teveel lege tijd.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joep

Citaat van: "suzuki-girl"
pakken je bord weg voordat je je laatste hap hebt doorgeslikt, daar hou ik dus niet van (en dat terwijl we steeds hebben gekeken voor een terras wat uit de massale drukte vandaan).
Mss een combi van heel warm weer en werk...ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik in 36 graden moest werken. :?

In New York het zelfde hoor.

Gezellig eten met z'n tweeën. Eentje is al klaar, andere niet en hup daar is het bord van de eerste al weg ;)

Ach als je jezelf verder maar hebt geamuzeerd :D :D  :D

De Generaal

Italie is mooi maar jammer van al die Italianen

DeWitte

Citaat van: "De Generaal"Italie is mooi maar jammer van al die Italianen

nou



deze Italiaan mag me bordje gerust een keer teveel weg halen :mrgreen:
Daarbij je moet ook wel fooi geven :rofl:

ff sereneus: Je hebt hiero ook van dat soort (werk-) volk en zeker ook in de horeca :roll:  Als een sneuzel mij gelijk met "je" aanspreekt als ik wat bestellen wil, kon ik um ook schoppen. Goed uitkijken en wegblijven waar veel toeristen komen is overal de te hanteren tactiek. Maar onvriendelijk kan ik ze niet per definitie noemen. Familie-gevoel is top van de Italianen en vooral voor kiddo's zijn ze heel hartelijk en spontaan. Ik verkies iig de temperamentvolle/luie zuiderling boven de formele Duitse grundlichkeit, de Nederlandse onbeschoftheid of de Engelse luidruchtigheid. Ieder volk hep ze voors en tegens. Er schijnt zelfs verschil tussen noord en zuid-limburgers te wezen :lol:  :lol:

Citaat van: "Joep"

In New York het zelfde hoor.

Gezellig eten met z'n tweeën. Eentje is al klaar, andere niet en hup daar is het bord van de eerste al weg ;)

Ami's hebben helemaal geen fatsoen of tafelmanieren :evil:  wat een asocialen zeg: peuk opsteken en de as afkloppen op z'n bord toen de rest nog aan ut kuje is, flikte de amerikaanse directeur van het toenmalige werk van me vrouw toen ze hier in een **restaurant zaten te kuje. Mes en vork was um ook vreemd. De boer na afloop was het enige dat ie niet flikte. Mw. Dwars, die kan je daar verhalen van melden wor je bang van....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "De Generaal"Italie is mooi maar jammer van al die Italianen

nou



deze Italiaan mag me bordje gerust een keer teveel weg halen :mrgreen:
Daarbij je moet ook wel fooi geven :rofl:


damn..dweesj..das e deftig sjoon madame..

fuck..motte maar weer gauw nao Italia..amai..

Sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele..wie zit dat mit die tickets maan!? miljaar!


voor de rest..over ieder volk is wel wat te zeggen..
ik kom megagraag in italie..hou van de cultuur , het eten , het weer en weet ik veel wat allemaal..ik denk zelfs dat als wij Luca niet hadden we het boeltje hier zouden verkopen en richting Italie zouden trekken...ging hakki wel fijn bij bitubo italie (zitten mooi..padova )werken.moest wel kunnen..wel vaker serieus over gehad hier thuis
maar alez..hebben het hier ook nog wel naar onze zin voorlopig en ik kan het een 10 jarig menneke met hopen vriendjes hier echt niet aandoen om ineens ff naar een ander land te gaan omdat papa en mama dat zo nodig leuk vinden..
als luca op eigen benen staat ..zien we wel weer. gaat er wel een keer van komen denk ik..paar jaartjes naar italie..later...

De Generaal

Er schijnt zelfs verschil tussen noord en zuid-limburgers te wezen :lol:  :lol:


Ik weet al een groot verschil!!!
Als die uit het (diepe) zuiden plat praten verstaat geen mens ze meer :twisted:

Of ze moeten uit dezelfde omgeving komen natuurlijk 8)

B-Witch

Geef mij dan maar de grundlichkeit van de Duitser (en zeker de Oostenrijker)
Althans overal waar ik tot nu toe ben gekomen ben ik fatsoenlijk, netjes en vriendelijk behandeld.
Eten samen met zijn vieren, en niet als je wat anders besteld van de menukaart dat er een al klaar is terwijl de rest nog zit te wachten :?

Mja mss zijn we gewoon te verwent, en leggen we teveel zout op een slak, maar dan nog, het is gewoon een van de dingen die ik erg belangrijk vind als ik ga uit eten. (ook op vakantie).
Het kost genoeg met zijn vieren, dus dan wil ik het wel ook fatsoenlijk hebben :wink:

Engelsen zijn helemaal een ramp, vooral als je die in huis hebt :?
Zijn nog te lui om hun eigen bed op te maken, en verwachten gewoon van je dat je ze bedient.
Voor je het weet doe je niet veel meer dan hun Tea with milk maken :?
Maar dat is normaal :shock: , want als jij als gast bij hen komt hoef je dus ook helemaal niets te doen als op je luie kont je te laten bedienen.
(En daar zit hem het cultuurverschil, wij zijn zo niet grootgebracht, wij willen niemand ten last zijn).

En mijn enige ervaring met Amerikanen was nog niet zo verkeerd, maar ze zijn wel akelig aanwezig in een restaurant :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Tja..er is zoals gezegd over elk volk wat te zeggen en iedereen heeft andere ervaringen...

Voor mij geen Kreta meer, althands niet meer in die buurt waar ik dit jaar zat. Wat een arogant,vies,bot,onbehulpzaam en onvriendelijk volk dat personeel in de hotels en tavernes...
In de bergdorpjes waren de mensen wel aardig en zo..

Italiaanen waren een paar jaar geleden ook behulpzaam en vriendelijk, kreeg zelfs nog wat te drinken gratis aangeboden in een dorpscafeetje in noord italië.

Spanjaarden zijn lui...wel vriendelijk en behulpzaam....maken graag vrienden.

Tunesiërs erg opdringerig en hebben allemaal een neef of broer in Holland wonen..

Franse ook erg bot en terughoudend...moet je de woorden uit de mond trekken. Maar ook daar weer in de dorpjes is alles anders..

Het ligt er volgens mij meer aan hoe wat waar waneer en onder welke omstandigheden je iemand tegenkomt/beoordeeld..

Maar dat zijn mijn ervaringen...welligt heeft een ander een andere ervaring..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Citaat van: "De Generaal"Er schijnt zelfs verschil tussen noord en zuid-limburgers te wezen :lol:  :lol:


Ik weet al een groot verschil!!!
Als die uit het (diepe) zuiden plat praten verstaat geen mens ze meer :twisted:

Of ze moeten uit dezelfde omgeving komen natuurlijk 8)

je bedoeld 'n noord-limburger begrijp je niet en een zuid-limburger versta je niet  :!:

Steefke™

Citaat van: "De Generaal"Er schijnt zelfs verschil tussen noord en zuid-limburgers te wezen :lol:  :lol:


Ik weet al een groot verschil!!!
Als die uit het (diepe) zuiden plat praten verstaat geen mens ze meer :twisted:

Of ze moeten uit dezelfde omgeving komen natuurlijk 8)

je bedoeld Eys, Julepe, vaols en omgeving :)}  :rofl:   kenne ze auch niks aan doon ze zeen zwoa geboare :)}
Smells like rubber