Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

#2085
vanwege aanschaf Saab 93 convertible  :yes6rs: de vw is zonder meer een goede auto, echter voor familievakansie te klein (bagegeruimte)

Merk : VW Golf
Type : Golf 4
Motorinhoud : 1800 (90pk)
Bouwjaar : aug 1999
Kilometerstand : 67.000
Extra's : Zilvermetallic Highline uitvoering: Airco, elektrische zwarte linnen kap:  airbags, elektrische getinte ramen, sportstoelen, windscherm, afdekhoes voor kap, 17" inch RS Alu-velgen, Pioneer 4x45w geluidsinstallatie, Alarm klasse 3 (certificaat 2007)
Omschrijving : Auto is in zeer goede staat, schadevrij en voorzien van alle opties, verbruik 1op 12, pas 67.000 echte km's. apk tot 30 aug 2008
Prijs : 9950,- (vraagprijs)

bel gerust 06-29 040 870 of mail to Dwars@hetnet.nl (omg. Gulpen-Wittem, z-limburg)





Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

bij polo kun je een meukerige toolbox kopen 445-delig  :yes6rs:


maar dat de helft uit geisoleerde kabelschoenen bestaat vertellen ze niet  :lol:


Road Racing Tonnie

#2087
Gisteren heeft onze kleinzoon deelgenomen aan kartwedstrijden, en hij heeft 2x een 2e plaats behaald, het was beide keren een heftige strijd, met de winnaar.
En zijn opa heeft hem nog een paar laatste tips en trucs meegegeven :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 17 september, 2007, 22:24:34
En zijn opa heeft hem nog een paar laatste tips en trucs meegegeven :lol:

wat zou ie um ingefluisterd hebben??  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars op 18 september, 2007, 04:40:18
Citaat van: Road Racing Hayabusa op 17 september, 2007, 22:24:34
En zijn opa heeft hem nog een paar laatste tips en trucs meegegeven :lol:

wat zou ie um ingefluisterd hebben??  :mrgreen:

Altijd later remmen, en eerder op het gas gaan, :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: Dwars op 16 september, 2007, 09:10:06
vanwege aanschaf Saab 93 convertible  :yes6rs: de vw is zonder meer een goede auto, echter voor familievakansie te klein (bagegeruimte)

YES!
Dwars goes SAAB !!!  :worship-cool:

het heeft me tóch jaren gekost om 'm van de beemer op 'ne Jap en in een Saab te helpen, maar toch.....
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: Busaberke op 18 september, 2007, 09:16:32
Citaat van: Dwars op 16 september, 2007, 09:10:06
vanwege aanschaf Saab 93 convertible  :yes6rs: de vw is zonder meer een goede auto, echter voor familievakansie te klein (bagegeruimte)

YES!
Dwars goes SAAB !!!  :worship-cool:

het heeft me tóch jaren gekost om 'm van de beemer op 'ne Jap en in een Saab te helpen, maar toch.....

nou of het jouw verdienste is??  :lol: zit trouwens ook te loensje naar ne Benz CLK  :mrgreen: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

#2092
Citaat van: Dwars op 18 september, 2007, 09:30:30
Citaat van: Busaberke op 18 september, 2007, 09:16:32
Citaat van: Dwars op 16 september, 2007, 09:10:06
vanwege aanschaf Saab 93 convertible  :yes6rs: de vw is zonder meer een goede auto, echter voor familievakansie te klein (bagegeruimte)

YES!
Dwars goes SAAB !!!  :worship-cool:

het heeft me tóch jaren gekost om 'm van de beemer op 'ne Jap en in een Saab te helpen, maar toch.....

nou of het jouw verdienste is??  :lol: zit trouwens ook te loensje naar ne Benz CLK  :mrgreen: :yes6rs:

Een CLK ??
Da's toch alleen voor mannen met een midlife-crisis !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

#2093
wat ne kwatsch :-X, daarbij ik wil helemaal geen auto zonder dak :roll:, maar als dan wel ene die groot zat is (koffer), degelijk en veilig. En die Benz is kwalitatief nog beter dan die Scania  :yes6rs:

Als Alfa een 4 pers. cabrio met flinke koffer zou maken, ging ik daar echt wel voor hoor  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Kom ik vandaag naar huis gereden, pak eens voor de afwisseling de route die me TomTom aangeeft.
DWZ De dalsweg omhoog en dan naar links. (ik rij altijd naar rechts..) TomTom zegt linksaf dus dat doe ik dan..ik kom op de kerkstraat en sla rechtsaf en geef gas..en staat er iets blauws op de weg..ene met de laser en ene met zijn hand omhoog..

"Meneer we zijn met een verkeerscontrole bezig en ik zie dat u uw gordel omhebt, maar uw snelheid was te hoog, je mag hier maar 30...maar we hebben u niet kunnen meten dus u heeft geluk...prettige dag verder" bedankt zei ik maar...en meteen ff mijn colega gebeld dat hij moet oppassen als hij naar huis rijd..

btw..ik reed denk ik 50 v0ordat ik het gas losliet  :mrgreen: (aso wah.. :mrgreen:)

Dus ff opletten, ze gaan nu ook al in de kleine straatjes staan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: FZ_Ron op 27 september, 2007, 19:15:24
"Meneer we zijn met een verkeerscontrole bezig en ik zie dat u uw gordel omhebt, maar uw snelheid was te hoog, je mag hier maar 30...maar we hebben u niet kunnen meten dus u heeft geluk...prettige dag verder" bedankt zei ik maar...en meteen ff mijn colega gebeld dat hij moet oppassen als hij naar huis rijd..

btw..ik reed denk ik 50 v0ordat ik het gas losliet  :mrgreen: (aso wah.. :mrgreen:)

Dus ff opletten, ze gaan nu ook al in de kleine straatjes staan..

moeten nog snel even scoren voor het eind van het jaar :onderplak: :guns:
Smells like rubber

@Nippon

ik moest vandaag bij een carré boerderij zijn in Rothem  :mrgreen:
dus rij ik langs Jo Cabo nu zie ik dat zijn naam in kerstverlichting aan en uit gaan  :shock:
is dat altijd al zo geweest of is dit z'n laatste poging om nog iets te verkopen  :rofl:

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 03 oktober, 2007, 17:45:29
ik moest vandaag bij een carré boerderij zijn in Rothem  :mrgreen:
dus rij ik langs Jo Cabo nu zie ik dat zijn naam in kerstverlichting aan en uit gaan  :shock:
is dat altijd al zo geweest of is dit z'n laatste poging om nog iets te verkopen  :rofl:

ik had gehoord dat "Kado" bankroet was?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 03 oktober, 2007, 22:22:50
Citaat van: FZ_Ron op 27 september, 2007, 19:15:24
Woute verhaal

Waren die met een auto, busje of motor?

ik heb eigenlijk niks van voertuigen zien staan, hadden ze vast geen plaats voor in die straat (staat vaak alles vol..) waarschijnlijk in de zijstraat naar het plein op, maar dat heb ik niet gezien..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009