Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

wat ee kuuke dea Hamilton  :( zet um in de grindbak vlak voor de pits  :-X maakt de F1 wel weer spannend :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Na 24 oct zal de Achterhoek nooit meer zo zijn als voorheen, op die dag komt er een fam uit het Zuiden, naar mij toe, en ze hebben zelf al aangegeven, dat alarmfase 1 moet worden ingeschakeld, het is toch te gek voor woorden dat 1 fam, het zo rustige Achterhoek kan doen veranderen, ik ga mijn maatregelen nemen, want dit moet gestopt worden, als er nog vrijwilligers zijn, die mij willen helpen, om ze zo snel mogelijk, weer naar het Zuiden te laten afzakken, dan hoor ik het wel, b.v.d :yes6rs: :oops: :D :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Smells like rubber

B-Witch

NedCar ontruimd na bommelding
10 oktober 2007, 11:13 

BORN (ANP) - Autobedrijf NedCar in Born is woensdagmorgen deels ontruimd na een bommelding. Dat meldde de politie.

Vlak voor 09.30 uur belde een medewerker van de beveiliging van NedCar in Born met de meldkamer van de politie. Hij zei daarbij dat er iemand bij de hoofdloge stond die zei een koffer met een bom bij zich te hebben. De hoofdloge is een vrijstaand gebouw van de portiers op zo'n 30 meter afstand van de fabriek. De politie liet weten dat de man met de koffer is aangehouden.

De werknemers hebben het bedrijf deels verlaten en staan buiten de fabriek op de parkeerplaats. De brandweer heeft groot alarm geslagen. NedCar wilde woensdagmorgen geen toelichting geven.

:shock: :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

CiteerRoze papiertje kwijt, krijg hem nooit meer terug

Gisteren was het zo ver, de dag waar ik al tijden zo bang voor ben.

Ik heb mijn roze papiertje moeten inleveren en krijg hem nooit meer terug.

Hard heb ik ervoor moeten werken om hem te halen. Al voor ik 18 werd ging ik in de schoolbanken zitten om mijn theorie te halen. Gelukkig in 1 x gehaald. En zodra ik 18 was meteen aan het lessen geslagen.

Niet 1 uurtje rijden en dan 1 uur naast iemand zitten, nee alleen het beste was goed genoeg voor mij. Ik huurde de auto meteen voor 2 uurtjes. Tegenwoordig kan je bij ons alleen nog maar 2 uur tegelijk rijden (vroeger was alles beter). En om wat extra ervaring te krijgen de auto een halve dag gehuurd en lekker naar Amsterdam geweest om ook in druk verkeer te kunnen rijden.

Ik ben dan ook gelukkig 1 keer geslaagd. Vanaf dat moment heb ik bijna iedere dag auto gereden. Overal waar ik heen ging kwam ik in een stalen koets aan. En het duurde niet lang eer ik ook mijn motorrijbewijs wilde halen.

Alleen vonden ze thuis dat geen goed idee, en aangezien ik diep respect heb voor mijn ouder ben ik toen niet gaan lessen. Maar zodra ik op mijzelf ging wonen heb ik de rijschool opgebeld en ben samen met mijn zus gaan lessen.

Ook deze heb ik in 1 x gehaald, dat was in 1999.

Nu 8 jaar later heb ik afstand moeten doen van het roze papiertje en krijg ik hem nooit meer terug.

Met lood in mijn schoenen ben ik er gisteren naar toe gegaan. Ik moest wel een nummertje trekken. De vrouw achter de balie schonk mij een glimlach (ze wist dat ik hem moest inleveren). Mijn vriendin en kinderen had ik ook maar meegenomen. Mijn zoontje vroeg nog aan mij: papa krijg je hem echt nooit meer terug ? Met tranen in mijn ogen zei ik: Nee.

Na 5 minuten zitten was ik aan de beurt. Ik stond op en liep naar de balie toe waar ik mij moest melden. De mevrouw zei tegen mij: Je weet dat je je rijbewijs moet inleveren. Ik knikte met mijn hoofd en gaf de mevrouw mijn rijbewijs.

Ze zei tegen mij: U kunt hier tekenen en dat deed ik dan maar ook. Nadat ik getekend had stond ze op en liep weg. Ze keek mij nog even aan en zei ik kom zo terug.

Kort daarna kwam ze aanlopen met een plastic pasje in een verschrikkelijk roze homo kleur. Er staat een gescande foto van mij op (ik lijk daarop zeker een crimineel). Er staan wat gegevens op dat pasje. Mijn naam en achternaam, geboortedatum en plaats, een sofinummer en ook nog ergens A-B en AM.

Het stelt mijn nieuwe rijbewijs voor, zelfs op een brommer mag ik rijden.

Het roze papiertje ben ik kwijt, maar ik heb er een plastic kaartje voor in de plaats gekregen.

Vroeger was alles beter.


:schater: :schater: :worship-cool:

Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

Herr Tod

Net ff bij Motoshop Margraten geweest. Ziet ikke daar de B-King staan :worship-cool: :mrgreen: Binnenkort eens een proefritje maken :cool: Volgende maand komt de nieuwe Busa :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: Herr Tod op 19 oktober, 2007, 21:06:37
Net ff bij Motoshop Margraten geweest. Ziet ikke daar de B-King staan :worship-cool: :mrgreen: Binnenkort eens een proefritje maken :cool: Volgende maand komt de nieuwe Busa :yes6rs:

Hebben die dan een Demo van de B King, want dan gaat SoesWief ook ffkes een toerke maken  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Gisteravond wezen wokken met 2 collega's we doen een BHV cursus en als beloning mogen we uit eten  :mrgreen:

dus wij op naar een wok bij 't roda stadion  :mrgreen:

goed  :roll: dus na 4x opscheppen  :-X en 3 verschillen de woksaucen wou ik wel een s no. 9 proberen   :banghead4rv:

godzalme nou ben ik als indo wel wat gewend  :mrgreen: ik was drijfnat toen ik klaar was  :lol:

die neem ik dus niet meer  :evil:

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 27 oktober, 2007, 08:42:39
ik was drijfnat toen ik klaar was 

incontinent? zo oud was jij toch nog nie ??

:mrgreen:


btw incontinent: KnarZ van 9mnd zit hiero de boel vol te zeveren. ben vandaag oppas-oom :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#2111
Citaat van: Dwars op 27 oktober, 2007, 08:59:26

btw incontinent: KnarZ van 9mnd zit hiero de boel vol te zeveren. ben vandaag oppas-oom :yes6rs:

good bezig houd de zeverdoekjes maar parraat :mrgreen:

gaef maar geliek een rondleiding euver ut forum jong geleerd is auwt gedaon :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Auwwie... ik kom een landweggetje uit in het Vijlenerbos naar de doorgaande weg op, komt iemand op een Gixxer langs. Ik er achteraan, had 'em nog bijna ingehaald ook... op de CR 250 met iele noppenbandjes :schater: :schater:

Hoe zit dat eigenlijk, als ik een weg inrij waar geen bord staat dat ik daar niet in mag en ik kom vervolgens midden in het bos uit... mag ik daar dan rijden? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 27 oktober, 2007, 19:27:50
Hoe zit dat eigenlijk, als ik een weg inrij waar geen bord staat dat ik daar niet in mag en ik kom vervolgens midden in het bos uit... mag ik daar dan rijden? :mrgreen:

Jij wel.  :D

Zolang er geen verbodsborden staan is het niet verboden om in te rijden, ook met een auto.
En een bord MOET aan de rechterkant van de weg staan anders heeft het ook geen rechtsgeldigheid.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Mijn naam is Sleetie en ik ben redelijk nieuw op het forum.

Maar graag had ik dit toch eens van mijn lever.

Dit weekend kwam ik de ouders van een vriend tegen. "Ah hoe is het nog met jullie?"
antw.:"niet zo goed! Onze Steef is met zijn rechter wijsvinger tussen de ketting en het tandwiel gesukkeld terwijl hij hem aan het smeren was (op de middenbok) met als gevolg dat zijn vinger is afgedraaid en er niet meer kon worden aangezet!"

Toen ik dit hoorde was ik er echt wel niet goed van (nu trouwens nog altijd niet). Mijn vorige moto was een bandit 1200 en ik deed net hetzelfde truukje als Steef om mijn ketting te smeren.

Laat me toe om bij deze Steef veel sterkte toe te wensen. Anderzijds om alle motars die eens zelf wat onderhoud of kuiswerk verrichten er op attent te maken dat ons machientje sterker is dan ons zelve.
En wanneer we dergelijke werkjes uitvoeren, we toch ook eens aan de veiligheid denken. Zoals Steef denken we zelf veel te vaak dat er niets kan mislopen, ik denk dat Steef er nu anders over denkt.
Denk daar maar eens over na!

Bij deze toch een veilige winter tegemoed gewenst

vriendelijke groeten
Sleetie




gelezen op 'n forum bij de buren  :roll:


doet me denken aan 'n collega die op 't dek van een schip met z'n vinger in een gat zat te spelen nee,niet bij z'n vriendin terwijl de plaat werd doorgeschoven en zo z'n vinger afknipte en 12 meter diep in 't schip viel  :banghead4rv:

en hij denken dat ik ga zoeken  :twisted: