Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 15 december, 2007, 16:23:33
nei danke ich houd ze nog ff clean :mrgreen:

Zeer verstandig, zolang het duurt  :mrgreen:

iig ik hoef dat ding ook niet, ligt hier teveel van die meuk rond :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Trouwens leuk om te vertellen :lol:
Heb een dame in mijn route die 98 jaar jong is, een kwieke tante, super scherp van geest nog.
Kom daar een paar keer in de week.
Gezellig!!!!!
Vertrouwd ze me vanavond toe dat ze al zo lang geen friet meer gegeten heeft, en dat ze dat best mist.
Tsja wat doe je dan??

Soeswief gaat dus morgenaaf met een dame van 98 op stap :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

kijk das nog es een mooi gebaar :worship-cool: goe bezig ee

boh ee, 98 worre :cool: wie wil dat niet  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

De bij ons plaatselijke motorclub bestaat 40 jaar, ben er geen lid van, maar ken toch div personen, gisteravond haden ze een feestavond, naar aanleiding van het 40 jarige bestaan.
Gistermorgen om 11.00 uur gingen ze voor alle overleden motordrivers een krans leggen, en ik voelde mij geroepen om daar ook bij te zijn.
Bij deze wens ik alle helaas overleden drivers een, R.I.P toe.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Om regendruppels van je vizier te laten vliegen,is dit misschien een tip.
1) verse shag over het vizier wrijven
2) een aardappel doorsnijden en die er over wrijven.
30 succes verzekert.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

SuzukiLimburg

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 16 december, 2007, 16:19:32
Om regendruppels van je vizier te laten vliegen,is dit misschien een tip.
1) verse shag over het vizier wrijven
2) een aardappel doorsnijden en die er over wrijven.
30 succes verzekert.

Och, ik geef gewoon wat extra gas, dan vliegen ze vanzelf ervan af.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

@Nippon

hier een oplossing zonder extra gas

http://www.autosportcompany.nl/viewdetails2.php?id=20756&afdid=3536


                                          :laughing49so:


daarom hebben hindoe's een rooie stip tussen de ogen  :schater:

Steefke™

#2152
Citaat van: BoxerQ op 16 december, 2007, 21:32:14

daarom hebben hindoe's een rooie stip tussen de ogen  :schater:
:schater: :laughing49so:

zekkkeeeeerrr al die gasten met hun opgevoerde brommerkes :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Ook hier maar ff spammen, het jaar is bijna om en dan komt er weer wat nieuws :mrgreen:

Citeerte koop Mercedes Benz W123 Bwj 81 type 200 benzine / automaat(apk tot april 2008, evt nw apk)110 pk



schuifdak, middenarmsteun,  izgst. Recent (nov 07) grote beurt (incl nw remmen, filters, olie(-n), bougies en riemen)rekening ter inzage. Auto ziet er erg goed uit (ook de bekleding is als nieuw), en loopt nog mooier. pas 126dzd km!! Boekjes bij!! Moet weg!! , meer info per pb, mail2 dwars@hetnet.nl of bel 06-29040870 omgeving zuid limburg. vr pr slechts 4500,-

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Ik ben boos, ontzettend boos, op dat tuig-schorem, waarom????
Bij een hele goede vriend van mij, die een quad zaak heeft, hebben ze ondanks hele goede beveiliging 12 Quad,s gestolen, v/d merken E-Ton-Yamaha-Polaris, zeer professioneel hebben ze hun slag geslagen, en moeten terplekke goed bekend zijn geweest, en de afvoer, is middels een zeer grote vrachtwagen gebeurt.
Morgen en volgende week ga ik met de vrachtwagen van Gerard, naar de div importeurs, om de voorraad weer aan te vullen.
Ik hoop dat ze dat tuig kunnen traceren, en dan wil ik er wel een uurtje mee gaan "spelen"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

tsja Tonnie, das zwaar klote. Mja, zal toch wel verzekerd zijn? En idd de neiging om die gasten wat te doen krijg je snel, moet je wel niet doen: schiet je niks mee op en ben jij straks nog de boosdoener. Loont echt niet.

sterkte d'r mee
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wat een weertje vandaag :mrgreen: Super! Eindelijk weer eens een beetje kunnen scheuren. Heb het arme ding zo 'afgezeikt' dat onder het rijden de ventilator aan ging, iets wat normaal alleen in de zomer gebeurd :-X De achterband mist hier en daar ook wat stukken. Ben weer helemaal mens :yes6rs: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

aangezien dat ik op het moment het lucht je hart topic niet kon vinden plaats ik het hier .

je komt net terug van de jaardienst van een goede vriend die wat 2 jaar geleden te eys gestorven is met een auto ongeluk
je start de pc op msn start op het eerste wat je te horen krijgt agelopen nacht is een klasgenoot van je omgekomen met een auto ongeluk op avantis 17 jaar terplekke overleden. :cry: :(
dan vraag ik me af waar gaat het heen met deze wereld
:( :(
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Erg vervelend om te horen CJ, maar mag ik vragen wat die klasgenoot van jou 's nachts op Avantis deed in een auto.
Die zullen daar niet toevallig hebben rondgereden...

Ik kan alleen maar zeggen; Denk goed na bij wat je doet, het kan consequenties hebben  :(
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: Dwars® op 08 juni, 2007, 12:15:02
Bokito rules de pan oet :mrgreen:



Bokito wil mee als duo?? of zit ie gewoon bij zijn moeder achterop??  :rofl:


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away