Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

wie zit er hier op "Hyves"?, ik had me voor de lol eens aangemeld:  :?

meh,  :shock: en noe da??? wea wit ut fijne dervan?? hellup :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik heb die hyves ook.
www.suzuki-girl.hyves.nl
Heb daar gewoon wat kontakten met familie en collega's
je kan daar zoeken op bijv woonplaats of naam, en zo weer oude bekenden terug vinden,
best leuk voor erbij, maar msn is toch prettiger, meer prive eigenlijk. ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

ich! maar de zauw is zo langzaam :evil: dat ich der niks mit doon
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 17 februari, 2008, 09:44:21
wie zit er hier op "Hyves"?, ik had me voor de lol eens aangemeld:  :?

meh,  :shock: en noe da??? wea wit ut fijne dervan?? hellup :-X

Ik heb ook afgelopen jaart een Hyves site gehad, maar daar ben ik mee gestopt. Het geheel blijft op mij een rommelige indruk maken, is erg langzaam en doordat iedereen een foto o.i.d. als achtergrond gebruikt, wordt het geheel niet erg goed leesbaar. Voordeel van Hyves is wel dat je veel kan aanpassen naar eigen smaak.
Is trouwens niet eens gemakkelijk om je Hyves weer te verwijderen. Daar moest ik toch even Google voor gebruiken om erachter te komen.  :mrgreen:
Persoonlijk vindt ik een MSN group site of een normale HTML site veel duidelijker en gebruiksvriendelijker.

Groet HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

Je kan Hyves gebruiken om wat van je leven te delen met een select gezelschap mede hyvers.
Hyvers kunnen elkaar vinden terwijl ze zich jaren niet hebben gezien.  Je kan ook de andere vrienden van je hyve vriend zien en wellicht dat je daar ook aansluiting mee vind ofzo.

Vaak wordt het gebruikt om een soort schijnpopulariteit op te wekken, door zoveel mogelijk mensen te inviten als friend. Dus colleage , mensen in de supermarkt etc. Er loopt nl. een tellertje op je openingscherm dat aangeeft hoeveel friends je hebt. 500 ziet er beter uit dan 2 he. Je zou bijv. al de hele forumpopulatie die hyved kunnen inviten, dat tikt al lekker aan. (ik heb geen hyve en hoef er geen overigens)
Als je narcistische neigingen hebt en veel tijd kun je dat doen.

Of je kunt het idd gebruiken als een soort weblog / photoalbum voor je echte vrienden/ familie kennissen enzo.




sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Hyves is gewoon leuk om weer oude bekenden te vinden.
zo heb ik een vriendin van mij en Maurice die ik al 15 jaar niet meer kon traceren terug gevonden via Hyves.
Heel erg leuk is dat. (ze bleek aan de andere kant van het land te wonen inmiddels)
Meer dan een board waar ik echte kennissen en vrienden toelaat is het overigens niet.
zijn er velen die het als dating site gebruiken, en  oke voor singles is dat mss wel leuk.
Voor mij dus niet meer dan een mogelijkheid om berichten en evt foto's met familie en vrienden uit te wisselen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

R-yen

Angelique was zo vrij geweest om voor mij ook een hyves pagina aan te maken: R-yen.hyves.nl . Zal zelf ook eens kijken hoe dat werkt.... :-X

Suzuki-Babe

diamond-girl1982@hyves.nl

Echt super leuk om met allemaal oude bekenden oudcollega's klasgenootjes enzo weer in contact te komen.
En het is ook makkelijk om iemand even een klein berrichtje te sturen!

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

@Nippon

moest vandaag voor m'n werk in Heijenrath zijn  :roll:

fuck zeg..... kwist niet dat nederland zo hoog was  ???

Joepie1958

m'n kleindochter heeft ook een hyves-dingetje
http://svenja0303.hyves.nl/
onderhoud door haar moeder :cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Hmmmm volgende week een voorbeeld van hoe het niet moet bij Wegmisbruikers. Gaat iemand met een motor onderuit met een... 150 of zo als ik het goed zag :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

Citaat van: Herr Tod op 24 februari, 2008, 20:31:48
Hmmmm volgende week een voorbeeld van hoe het niet moet bij Wegmisbruikers. Gaat iemand met een motor onderuit met een... 150 of zo als ik het goed zag :shock:

ja en rakelinks langs een auto af
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

B-Witch

Citaat van: diddl TL-R op 24 februari, 2008, 21:04:43
Citaat van: Herr Tod op 24 februari, 2008, 20:31:48
Hmmmm volgende week een voorbeeld van hoe het niet moet bij Wegmisbruikers. Gaat iemand met een motor onderuit met een... 150 of zo als ik het goed zag :shock:

ja en rakelinks langs een auto af

Dat rakelings langs een auto af, had ik ook vanmiddag, alleen was niet mijn fout  :evil:
(maarre wel uitwijk manouvre eerste klas van SoesWief) :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Diddl

ja dat klopt domme duitser in een golf ik zag soeswief al liggen en dat scheelde niet veel ik zat er achter
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

B-Witch

Citaat van: diddl TL-R op 24 februari, 2008, 21:17:32
ja dat klopt domme duitser in een golf ik zag soeswief al liggen en dat scheelde niet veel ik zat er achter

Ach SoesWief leeft nog, en weer een leermoment: vertrouw nooit ene Pruus in ne Golf  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.