Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Als je veel naar vaste nummers belt, kun je voor 10 euro extra dag en nacht onbeperkt naar vaste nummers in nederland bellen zonder dat het dan verder nog iets kost.
Ik heb die 10 euro deal niet genomen omdat wij per maand maar voor 4-5 euro verbellen. (gierig hé)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 05 maart, 2008, 18:25:02
idd, frits, ik heb dan weliswaar HetNet, maar da's ook KPN, never nooit probs gehad. Werkt prima. Nu met "bellen en surfen" ben ik zelfs 1e 6mnd maar 25 pleuro kwijt (aanbieding incl gratis modem) en daarna 35 pleuro p/mnd (zelfde snelheid enzo) en voorheen met een aparte telefoonlijn was ik er pmnd 45 in totaal kwijt. Scheelt alweer een tientje spriet voor de brommert.

Me too. Ik heb ook HetNet ik had de eerste 6 maanden 19,95 en daarna 29,95 nooit problemen.
Ik heb m'n ouwe heer wel zo gek gekregen dat ik de hele shit op de zaak kan declareren dus kost het me eigenlijk gene zak
:mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 05 maart, 2008, 19:18:05

Ik heb m'n ouwe heer wel zo gek gekregen dat ik de hele shit op de zaak kan declareren dus kost het me eigenlijk gene zak :mrgreen:

Sorry, even vergroot zodat ik het ook kan lezen.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Hmmmm normaal staan de asielzoekers me aan te gapen als ik (quasi) driftend de turbo rotonde bij de Beitel af kom... deze keer was het een dame van lichte zeden :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

ach..ik had de Lite versie van IPB van kpnplanet....42,95 PM plus dat tientje waar Frits het over heeft dus samen 52,95. Dat zelfde heb ik nu voor bijna de helft maar wel met driedubbele snelheid ongeveer..Ik
heb het 14 maanden gehad waarbij het echt wel een keer of 10 eruit is geweest, zeker in het begin. KPN doet vaak een update en dan moet je experia weer gereset worden..daarna werkt het wel weer. De laatste 2 maanden was het zeker slecht...of dat ze aan het pesten waren omdat ik had opgezegt...

@Home heb ik gehad toen ik in wijlre woonde, maar toen deed ik mee aan een Pilot van essent...dus was gratis internetten en bellen...nooit problemen gehad in de twee jaar dat ik @home heb gehad daar, terwijl een vriend ook @home daar heeft en zeker eens per maaand eruit ligt...of dat aan de lijnkwaliteit of het koper in de grond ligt..zou zomaar kunnen.

iig wat voor de ene wel goed werkt kan voor de ander een ramp zijn..gelukkig keus genoeg.. :mrgreen:

Ik spaar me 23 euro per maand uit..is toch weer een tank benzine..of een set banden per jaar.. :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

 :? :( :cry: :roll:  heb ik weer................



morgen is vriendinnendag sjek http://www.nationalevriendinnendag.nl/ :oops:





























en ik heb geen vriendin :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

net weer "pappa" geworden..een 8ling.. :worship-cool:

6 heb ik weten te redden,2 zijn meteen opgevreten.

Visjes heb ik het dan over, levend-barend.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

#2227
Citaat van: FZ_Ron op 15 maart, 2008, 22:42:05
net weer "pappa" geworden..een 8ling.. :worship-cool:

6 heb ik weten te redden,2 zijn meteen opgevreten.

Visjes heb ik het dan over, levend-barend.. :yes6rs:


Gefeliciteerd  :yes6rs:

Enne?

Guppen, mollys of zwaarddragers??? (om maar ff de meest voor de handliggende levend-barenden te noemen)

Ik heb zelf Tanganyika's (2 aqua's) en daarnaast nog een 300L gezelschapsbak in opstartfase (op de zaak van mijn vriendin) en alsof dat nog niet genoeg is ben ik ook nog bezig met een 270L plantenbak/gezelschapsbak thuis. Met deze laatste heb ik momenteel wat probleempjes (lekt).

Je merkt het al, hobby's genoeg  :roll:  :mrgreen:

DeWitte

maar eeuh hoezo meteen opgevreten: krijgen die beesten geen gewoon voer??


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 16 maart, 2008, 08:29:02
maar eeuh hoezo meteen opgevreten: krijgen die beesten geen gewoon voer??


:mrgreen:

of waren het sardientjes en heb je ze bij de Griekse grilschotel op genackt :mrgreen:
Smells like rubber

Mounty

#2230
Citaat van: Yvil op 15 maart, 2008, 22:50:32
Citaat van: FZ_Ron op 15 maart, 2008, 22:42:05
net weer "pappa" geworden..een 8ling.. :worship-cool:

6 heb ik weten te redden,2 zijn meteen opgevreten.

Visjes heb ik het dan over, levend-barend.. :yes6rs:


Gefeliciteerd  :yes6rs:



Enne?

Guppen, mollys of zwaarddragers??? (om maar ff de meest voor de handliggende levend-barenden te noemen)

Ik heb zelf Tanganyika's (2 aqua's) en daarnaast nog een 300L gezelschapsbak in opstartfase (op de zaak van mijn vriendin) en alsof dat nog niet genoeg is ben ik ook nog bezig met een 270L plantenbak/gezelschapsbak thuis. Met deze laatste heb ik momenteel wat probleempjes (lekt).

Je merkt het al, hobby's genoeg  :roll:  :mrgreen:

jah..ik weet nog niet precies welke gebaard heeft...
Had wat nieuwe vis erin gezet en opeens waren er een paar aan het jagen...

Ook voor de leuk eens een vuurbuiksalamander (japanse) erbij gezet...maar die is al weg of verstopt in het grind.
Deze verstoppen zich erg graag en willen ook wel eens in elk gaatje kruipen en zodoende ook buiten de bak komen als je niet goed alles dichtmaakt..had ik overigens wel gedaan..

wbt mijn aqaurium...ben groeiende zeg maar...wat met een goudvisje begon en naar een heuse kleine bak ging is nu alweer twee keer zo groot geworden..nog niks groots maar toch..

Er lopen nu al de gedachtes om wat meer met aquarium/terrarium en iets ertussen in te gaan doen...

Krabben,slijkvissen,schildpadden,salamanders en ander gespuis  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ik ga ook vandaag aan de vis, mijn persoonlijke forellenleverancier belde net, hij had er gisteren weer gevangen :worship-cool:, zometeen ff halen.

jammie vanaaf oppe gril met wat nudeln, stokbrood en knoflookboter erbij en wegspoelen met een vino rosso :naughty: :headbang:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 16 maart, 2008, 10:39:45
ik ga ook vandaag aan de vis, mijn persoonlijke forellenleverancier belde net, hij had er gisteren weer gevangen :worship-cool:, zometeen ff halen.

jammie vanaaf oppe gril met wat nudeln, stokbrood en knoflookboter erbij en wegspoelen met een vino rosso :naughty: :headbang:



wie laat hubste ze gaar ;)
Smells like rubber

B-Witch

Voor iedereen op MFL:



En dat het seizoen nu maar snel echt mag beginnen :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

het seizoen is altijd open  :yes6rs:

vandaag rondje roermond/brunssum

wat gezien  :roll:

ja... clubje goldwingrijders 5 man en 2 riesbrenners  :worship-cool:

that's it..... :shock:

ohja... m'n verwarmde handschoenen werken perfecto.... laat de winter maar komen  :mrgreen: